Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Legális hűtlenség (2.rész)-A punciKád
2015. január 04. írta: Elanor_Hope

Legális hűtlenség (2.rész)-A punciKád

Pontosan egy hónap telt el azóta, hogy Erikkel együtt kiéltük a vágyainkat Reginán, a csinos prostin. Azon az estén szexuális értelemben nekem nagy szerepem nem volt, de ezt én akartam így. A legfontosabb az volt, hogy a partnerem férfiassága és hiúsága kapja meg a magáét, nekem a látvány és a tudat is elegendő volt akkor, hogy vele együtt én is feltöltődjek. Az az egy alkalom nagyon megváltoztatott minket! Az addig éppen takaréklángon működő szexuális életünk egyszeriben átcsapott forró és vad szenvedéllyé.Előszeretettel beszéltük át minden egyes nap, az egész történetet, mintegy a kellemeset összekötve a hasznossal, vadul arattuk le a felmerülő emlékek által aktivált hormonokat. Imádtam érezni Erik reakcióit, amikor a fülébe suttogtam " imádtam látni, ahogy a kis prostidat keféled. Isteni voltál kicsim"Ez az egy mondat olyanná lett a kapcsolatunkban, mint egy titkos jelszó, amely aktiválja a gépezetet. Bárhol, bármilyen környezetben suttogom ezt a fülébe, hirtelen vált át a csöndes törvénytisztelő állampolgárból, vehemens szexuális ragadozóvá. Mivel ennyire jól sikerült az első ilyen kalandunk a legális hűtlenség terén, arra gondoltam Eriket meglepem egy elég egyedi ajándékkal a névnapján. Sokat nem kellett gondolkoznom azon, hogy melyik boltba menjek vásárolni és azon sem, hogy minek örülne. Cinkos mosollyal az arcomon vettem elő a telefonomat, hogy előkeressem Regina telefonszámát. Mivel már előzőleg letisztáztuk, hogy kérésre házhoz jön, gondolkozás nélkül tárcsáztam a számát. Pár másodperc után hivatalos, de bájos hangon vette fel a telefont. A beszélgetésünk tárgyilagos volt és tömör. Külön kitértem arra, hogy legyen kedves olyan ruhában érkezni (itt majd átöltözhet) hogy ne kételkedjenek a szomszédok abban, hogy nem a legjobb barátnőm jön át egy pizzára. A piszkos anyagiak megbeszélése után megegyeztünk abban, hogy másnap este a megadott címre Erik előtt érkezik majd. Felhív, amikor megérkezett, én lemegyek majd a ház előtt lévő parkolóba, ahol előre kifizetem a szolgáltatásai árát a stricijének.Kicsit vicces így leírni ezt a történetet, hiszen munkám során számos rendezvényt és találkozót szervezek, de az biztos, hogy ez a kis erotikus találkozó sem tért el nagyon a megszokott protokolltól. A maradék egy napban volt időm arra, hogy elkészüljek és felkészüljek a tervezett forgatókönyvvel. Tudtam Erik nagyon gerjed rakott szoknyákra, magassarkú cipővel. Sok mindennek öltöztem már be egyfajta vágyfokozóként, de most az az ötletem támadt, hogy a klasszikus iskolás kislányként szeretném hazavárni a legjobb barátnőmet játszó Reginával. Szerencsére teljesen átlagos igényeim voltak a jelmezünket illetően, ezért elegendő volt a közeli áruházig elmennem a tökéletes szoknyáért.  Izgatottan válogattam a különböző színű és hosszúságú szoknyák között. Egy dolog tartottam szemelőt, amikor Erik először meglát, az új szerepemben a leghitelesebbnek tűnjek. Viszonylag gyorsan sikerült megtalálnom a legvadítóbb szettet, amiben úgy éreztem magam, mint egy tüzelő gimnazista. Izgatottan siettem haza a gondosan összeválogatott kellékeimmel és alig vártam a következő napot, hogy élesben is kipróbáljam, amit eddig csak tervként szövögettem. A sors kegyes volt hozzám, hiszen a másnapi munka olyan szinten lefoglalt, hogy amikor észbe kaptam, alig maradt pár órám Regina érkezéséig. Amilyen gyorsan tudtam, rohantam haza és segítségül hívtam a kedvenc pezsgőmet, mintegy nyugtatóként és ajzószerként használva. Tudatosan vártam kissé piásan Reginát. Mivel eddig csak olyan nővel volt dolgom, aki amúgy is közel áll hozzám, ezért volt bennem egy kis gátlás. Tudtam jól, hogy mi vár rám és mit szeretnék, de szükségem volt egy kis bátorításra, amit a harmadik pohár pezsgő meg is adott. Pont jókor csörrent meg a telefonom Regina volt az! Erik érkezéséig még két óra maradt, nyugtattam magam miközben kissé illumináltam szedtem a lépcsőfokokat a lépcsőházi bejárat felé.

Eltéveszteni sem lehetett a célpontomat. Hatalmas BMW terepjáró álldogált a panelok közötti átlagos autók között. Mellette az alakalmi legjobb barátnőm képében tetszelgő Regina dohányzott kecsesen. Kérésemhez híven viszonylag szolid fekete spagetti pántos mini ruhát vett el egy gyönyörű szép fekete saruszerű magassarkú cipővel. Úgy rohantam az autó felé mintha rég nem látott rokonaimat üdvözölném. Nyilván tehetett róla a pezsgő is, hogy olyan kicsattanó örömmel és természetességgel álltam meg Regina előtt mintha tegnap találkoztunk volna utoljára. Kicsit viccesen festhettem előtte a munkahelyi kis kosztümömben és konzervatív sminkemben, de valahogy nem foglalkoztatott, hogy túlöltözzem vagy sminkeljem őt.Pár perc egyeztetés és beszélgetés után, odaadtam a megbeszélt összeget a hegyomlást képviselő mentorának. Abban állapodtunk meg, ha az előre kifizetett időt és szolgáltatást túllépjük, akkor a továbbiakat is a parkolóban kell rendeznem, amikor végeztünk. Mivel előre senki sem tudja mi vár rá, pláne, hogy Erik is kérhet olyan dolgokat, amire én nem számítok, lehetőségem volt kissé vicces módon, de előtörleszteni:-)

- Induljon a banzáj!- Szólalt meg hirtelenjében Regina miközben elegánsan elnyomta a cigit, furcsa mosollyal a szája szélén. A szemeiben mintha ott bujkált volna valami magasztos báj, egyszerre volt vonzó és félelmetes.

-Bébi három óra múlva itt várlak!- Szólalt meg az ismeretlen nevű dörmögő hang a kocsi belsejéből, diszkréten kihangsúlyozva, hogy innentől kezdve stopperrel kell mérni még a gondolataimat is.

Próbáltam azt a pár percet ameddig a lakásba értünk mindenféle zagyvasággal elütni, de nem volt rá szükség. Olyan rutinnal és közönnyel kezelte fiatal kora ellenére, ezt a helyzetet, hogy már-már én éreztem magam konzervatívnak. Mielőtt kinyitottam a lakás ajtaját, elidőztem egy pár másodpercre és minden létező kétségemet próbáltam elhessegetni. Nem mondom, hogy nem volt bizarr a helyzet. Hiszen hamarosan egy prostituált lép át a küszöbön, oda ahová eddig csak nagyon kevés ember tehette be a lábát, nem beszélve az ágyamról, amit nem osztok meg akárkivel. Mielőtt a kétség legyőzött volna, megfordultam és a lépcsőház fényében újra tetőtől talpig végignéztem Reginát. Sokkal vonzóbb volt, mint amire emlékeztem. Fiatal volt és üde. Azt kell, mondjam irigylésre méltó arányokkal rendelkezett! Szebbet és kívánatosabbat nem is lehetne kérni. Egyszerű szabású ruhácskája pontosan azokat a részeit emelte ki, amelyek még egy nőre is hatással vannak nem még egy férfira.Az arcán lévő halvány mosoly győzött meg arról, hogy nem futamodhatok meg. Egy hónappal ezelőtt sem rosszat hozott az életünkbe, hanem csak jót, nem gondolhatom meg magam most!Az ajtózár éles kattanása után már nem volt min gondolkoznom. Az erkölcsöket kéretik a küszöbön hagyni! Gondoltam magamban, miközben beléptem az eddig szentélyként kezelt lakásunk ajtaján.

Erik ugyan még nem volt a lakásban, de megmondom őszintén nem is hiányzott. Számára Regina már ismert terep volt, hiszen alig pár hete a motorháztetőnkön keféltek egyet. Regina azonnal észrevette, hogy amatőr módjára bénázom a nappaliban állva.

-   Nézd, látom eléggé új neked a dolog, ezért átveszem egy kicsit az irányítást. Mit szeretnél? Beszélgessünk, vagy zuhanyozzunk le együtt?

Erre a kérdésére úgy éreztem magam, mint egy szűz kislány, akit éppen az ágyba invitálnak. Kissé zavarba jöttem majd próbáltam a lehető legjózanabb hangon felelni:

-   Zuhanyozzunk és beszélgessünk. Feleltem nevetéssel palástolva az érzéseimet. Erik, a párom kb. másfél óra múlva érkezik. Szeretném, ha addigra már számomra is úgy mennének a dolgok mintha mindig ezt csináltuk volna hárman. Egyúttal szeretnélek arra kérni, hogy ha nincs ellenedre, a játékot úgy kellene játszanunk mintha rossz diáklányok, lennénk, és Erik a tanárunk. Gondolom nem szokatlan a kérés. -Mosolyogtam el magam őszinte naivitást színlelve.

Regina érdeklődő tekintetét hirtelen hatalmas nevetés járta át, majd így felelt:

-   Ez mondjuk úgy standard dolog. Szóval a megbeszéltek maradnak eddig, a szerephez tartozó jelmezt pedig elhoztam, -matatott a vállán lévő táskája felé, majd közelebb lépett hozzám és az arcomhoz közel a következőt mondta:-Ha gondolod, igyunk valamit. Látom, az asztalon árválkodik egy üveg pezsgő.

Az órámra nézve láttam, hogy még van  időnk összerázódni.Hatalmas megkönnyebbüléssel kortyoltam az újabb pohár pezsgőmet miközben barátkoztam az előttem ülő, fekete szépség formás idomaival.Nem lehetett több mint negyed óra, amit beszélgettem a világ dolgairól vele, de ez az időpontosan elég volt, hogy elfogadjam és befogadjam őt magamba pár pohár pezsgővel karöltve. Valószínűleg nagyon látható volta rajtam, hogy mikor küzdöttem le a felmerülő kétségeimet és gátlásaimat, mert Regina egyszerre csak megszólalt.

-   Merre találom a fürdőszobát? Szeretnék lezuhanyozni és átöltözni mielőtt a Erik hazaér. Hangjában bujkált valami szemtelen pajkosság, a zuhanyzást és Erik nevét említve.

(Hihetetlen tudom, de ez volt az első momentum, ami egyszerre megváltoztatta a szoba légkörét a feszengőből, izgalmassá)

-   Gyere utánam, mutatom.- Válaszoltam, mialatt próbáltam magam összekapni arra a pár lépésre, ami a fürdőszobáig maradt.

Izgató volt, ahogy Regina belépett a toszkán stílusú fürdőszobánk közepére. Kicsit megállt és körülnézett. Én az ajtó kilincsébe támaszkodva vártam mi történik. Mondanom sem kell, hogy elveszem a látványban. Rég láttam olyan keskeny csípőt ilyen formás popsival, hosszú combokkal megspékelve. Komolyan mondom azt éreztem egy pillanatra valami erotikus film forgatásán vagyok. Regina továbbra is háttal állva nekem, szép lassan a vállaihoz nyúlt, majd a lehető legtöbb érzéssel és erotikával fűszerezve a ruhája spagetti pántjait letolva, vetkőzni kezdett. Most is kiver a víz, ahogy felidézem milyen volt látni a fekete kis ruhácskát, ahogyan hanyagul végigsiklik idomain egészen a csípőjéig. Gyönyörű izmos háta volt, egy gramm felesleg sem volt rajta. Szívem szerint ész nélkül rohantam volna hozzá, hogy hátulról átkarolva jó erősen megmarkoljam a melleit és a lehető legdominánsabb hangomon a fülébe súgjam, hogy nagyon mennyire kívánom! Ehhez képest nedvesedő puncival és az érzésektől meredő kézzel csak markoltam tovább az ajtókilincsét és néztem, ahogy Regina dögös popsi ringás segítségével szó szerint kivetkőzik magából.  Miután a ruhájától megszabadult, az addig rejtőzködő fekete zsinórtanga felbukkanó látványa csak fokozta a hatást. Tökéletes alkotást kapott a sorstól ez a lány! Gondoltam magamban. Szív alakú kerek popsiját mértani pontossággal választotta ketté a vékony tanga… Ha  ezzel a képpel akarnának bármit is eladni, tuti, hogy sikeres lenne! Ritkán látni olyan csodálatos lábakat, mint ami neki van. Sehol egy o vagy x láb, tökéletes arányok, hosszú, formás nem összeérő combok. Feszes vádlija csak úgy dagadt a tűsarkú cipőben, ahogy kissé nekitámaszkodott a mosdókagylónak hogy biztonsággal kilépjen a bugyijából.

Kívántam és kívánom most is, ahogy erről írok! Nem tudtam mit tegyek, csak döbbentem és növekvő vággyal néztem tovább, ahogy szép lassan a fürdőkádba lép. Ekkor fordult meg először. Nem beszéltünk semmit, mintha mind ketten megnémultunk volna, csak a szemeink beszéltek. Szóhoz sem jutottam, csak néztem ezt a kívánatos kislányt a fürdőkádban állni. Mellei a testalkatához képest, kissé nagyok voltak. Láthatólag nem a természet ajándékai, de ennek ellenére, kívánatos darabok. Sötét hatalmas mellbimbói mintegy dárdaként meredtek rám. Mellei olyan keménynek tűntek, mint egy kézilabda. Alig tudtam levenni a szemeim, erről a dús kebelrengetegről. Akkor már tudtam nem bírom ki még Erik hazaér! A bugyim érezhetően megtelt a vágyaimmal. Mire a tekintetem a fazonra nyírt hamvas puncira terelődött, már állat módjára engedtem el az addig biztonságot nyújtó kilincset. Megálltam a fürdőkádban tőlem magasabban álló Regina előtt, és kiéhezett szuka módjára a szemébe néztem. Várva és remélve, hogy arra gondol, amire én.

Pillantásomra ismét elmosolyodott. Ott bujkált minden mozdulatában és rezdülésében, hogy nem ismeretlen számára, amit most lát. Vélhetően nem először és nem utoljára csinálja, hogy unatkozó biszex lányokat csábít el. Mondanom sem kivallóan csinálta! Szó szerint minden mozdulata és pillantása, adrenalint szabadított fel bennem. Csak álltam és néztem rá egy percig is talán, mintha valami istennőre néznék. Akkor sem és most sem foglalkoztam azzal, hogy ki ő és miért van ott. Nem érdekelt, hogy béreltem, nem érdekelt, hogy hazug illúzió az érintése is, amivel bátorított, hogy lépjek be mellé a fürdőkádban. Olyan gyorsan téptem le magamról a konzervatív kosztümömet, mint még soha semmit. Emlékszem az érzésre, hogy mennyire furcsa volt és egyben mocskos érzés is, a meg szokott fürdőkádam közepén egy prostival szemben állni. .Mennyire perverz érzés, amikor egyszeriben előjön a vadmacska belőlem és nyomtalanul eltűnik a félszeg kislány énem. Meztelenül állva mindenki egyformán kiszolgáltatott és egyenlő, talán ez az érzés, ami kihozza belőlem a dögöt. Regina kissé meglepődött, hogy a gyámoltalan kezdő kislány hirtelen mintha lemezt cserélt volna, olyan természetességgel léptem a nyakához közel, miközben a bal kezem mutatóujját finoman végighúztam a szeméremdombján. Éreztem, a csiklója már enyhén duzzadt, így biztos voltam benne, hogy a ma este számára is élvezet lesz, nem munka. Regina talán a meglepődöttségtől vagy szimpla jól eső érzés miatt, kéjesen mormogott egyet. Szavai megfejthetetlenek voltak, de a hátamon landoló kezeinek érintésből tudtam, hogy nem fájdalmat okoztam neki. Tudtam, hogy prostival nem illik csókolózni, ezért próbáltam a teste más részein kiélni a csók hiányát. Végigcsókoltam a nyakát, kiélvezve minden rezdülését és rázkódását, amit ezzel együtt nyújthattam. Élveztem, hogy egyre inkább elveszti a szerepét és már nem szolgáltatni akar, hanem élvezni. Testével úgy ölelt át, mintha az első romantikus estét töltenék el együtt. Éreztem, ahogy melleink összeérnek. Furcsa, de jó érzés volt, amikor a kemény és érzékeny mellbimbóink találkoztak. Test a test ellen harcolt, olyan szorosan ölelt tovább, élvezve és szavak nélkül könyörögve, hogy az erogén zónáin haladjak tovább. Kissé kibontakoztam a karjaiból, újra átvettem az irányítást, és határozott mozdulattal átkarolva beindítottam a programozható zuhanyfunkciót a kádban.

-   Gondoltam elkél egy kis hűtés.- Suttogtam, miközben a testünk szoros közegét kihasználva besétáltam vele együtt a fejünk fölött ömlő vízsugárba.

Elmondhatatlan érzés, volt, egy kecses törékeny női testet ölelve átadni magam a víz langyos érintésének. Bugyinedvesítő még most rágondolni, ahogy ott állunk összefonódva a fürdőkád közepén. Két ismeretlen ismerős, akik a való életben csak lenézően sétálnánk el egymás mellett, most úgy simogattuk egymást,mint akik szárazra szeretnék törölni a másikat .A  kezeim úgy viselkedtek, mint amik programozva vannak, automatikusan nyúltam a kád szélén lévő tusfürdőm felé és a széles mozdulatokkal, kezdtem Regina mellei felé önteni a krémes anyagot. Nem felejtem el a pillantását, ahogy nézett közben. Valószínűleg, nem volt hozzászokva, hogy nőként kezeljék és nem tárgyként. Olyan lágysággal kezdtem a melle között lévő tusfürdőt szétteríteni a mellkasán, mint ahogy az anyukák szokták gyermekeiket fürdetni. Olyan alázattal és tisztelettel övezett vonzódás volt a szemünkben közben, hogy máig úgy érzem, ilyen pillanat nem sok adatik meg. Éreztem, ahogy Regina a kezeivel, szintén a tusfürdőhöz nyúl, és mintegy szinkronban engem is fürdetni kezd. Élvezettel hagytam, hogy a nyakam legérzékenyebb része után, aprólékos gonddal a melleimet habosítsa és masszírozza tovább. Megismételhetetlen érzés volt, a kerek popsiját simogatni, érezni, ahogy a tusfürdőtől és a víztől síkos testünk szinte összeragad. Kissé széttártam a lábam, hogy a térdei közelében a puncim tájékán növekvő feszültséget fel tudjam szabadítani. Ez volt talán az a jel, amire vártunk mindketten. Hiszen a mozdulatom után, ő is azonnal a lábam közé nyúlt, határozottan és gyengéden. Emlékszem, majdnem ugrottam egyet. A testem ugrani szeretett volna, annyira beindított ezt az érintés. Hálából ritmusosan markoltam harapnivaló popsiját és hagytam, hogy rutinos, profi mozdulatokkal, fürdetésnek álcázva elégítsen ki a zuhany alatt egy alkalmi prosti szerető.

Ügyes volt a kislány nem tagadom! A csiklóm szinte pillanatok alatt kőkeményre duzzadt finom ujjainak játéka közben. Olyan erővel dörzsölte és játszott az élvezetek zongoráján, hogy máig beindulok rajta. Ez nem csak profizmus volt, ezt nevezik tehetségnek. Nem bírtam ki én sem, hogy csak a popsijával foglalkozzak, azonnal érezni akartam, hogy vajon én milyen hatással leszek rá? Annyira szeretném látni kívülállóként magunkat, ahogy a zuhany alatt, félig habos testtel egymás punciját fedezzük fel. A megkönnyebbülés hangját és sóhaját éreztem Reginán, amikor először érintettem meg hosszan a nedvesedő kelyhét. Biztosan nem várta el, de hálája jeléül, magasabb fordulatra kapcsolat a csiklómon dolgozó kezét. Amikor először nyúltam a forró puncijába, magam is meglepődtem. Forró volt és nedves. Nem sok női tapasztalatom volt eddig, de azt mondhatom, ritka feszes és forró puncija volt, bőséges nedvességgel táplálva. Csak úgy vonaglott a teste miközben ujjaimmal próbáltam kiéheztetni Erik farkára. Elég jól haladt ő is az élvezettel, minden egyes mozdulatomra kissé megremegett törékeny teste. Csodálatos volt, egyszerre érezni és élvezni, hogy adok és kapok. Olyan szinten inspirált és fokozott ezt a helyzet, hogy életem egyik legemlékezetesebb orgazmusát éltem át, kézzel segítve. Éreztem, hogy mindketten hasonló ütemben haladunk a közös kielégülés felé. A zuhanyból áradó monoton vízsugár hangja is inkább izgatott, mint zavart. A hangos vízsugár robaja alól is hallani lehetett a testünk hangjait. Furcsán izgató hallani a nedves puncik semmihez sem hasonlítható jellegzetes hangjait. Ahogyan a csiklót körbeveszi az izgalom és nedvesség egyedi szólama. A visszafogott lélegzetek és nyögések fokozódó üteme és erőssége.

Minden várakozást felülmúlt, amikor az utolsó csapást mértük egymás örömforrására.Annyira tudtam, hogy Regina hamarosan a kezeim között fog elélvezni velem együtt. Olyan szinten vadultunk a játékunk vége felé, mint a vérszomjas kutyák csak vicsorítottunk és lihegtünk egymás testét marcangolva. Először én Érkeztem el a boldogság végállomására. Nagyon nagy koncentrációt igényelt, hogy ne hagyjam abba egy pillanatra sem Regina kielégítést. Erővel kellett visszafognom a remegő testrészeimet. A világ legjobb érzése volt átélni, hogy utánam alig pár mozdulattal a kezeim között lévő finom fiatal kívánatos test megremeg, majd egy feltörő kislányos visszafogott, affektálásnak tűnő nyögés után elélvez a fürdőkádam közepén. Éreztem, ahogy a kezemen szinte végigfolyik az élvezet és a testünkről tóduló víz összessége, miközben csak öleltük egymást. Szürreális élmény volt!

A java viszont még csak ezután következett! Mondhatjuk úgy is, a behangolás jól sikerült, a koncert viszont még csak ezután következett. Mosolyogtam magamban, miközben láttam a kádon lévő LED órán, hogy kb. még fél óránk maradt Erik érkezéséig:-)

Folyt köv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr757041909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása