Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Legális hűtlenség - A kezdetek (1. rész)
2015. január 04. írta: Elanor_Hope

Legális hűtlenség - A kezdetek (1. rész)


A szerelem olyan, mint a tőzsde. Vannak olyan évek, amikor minden szempontból nyerésre állsz, szárnyalnak az érzelmek és velük együtt a szenvedély. Ilyenkor vagy a legboldogabb, tökéletesnek látsz mindent, tiéd a világ. Eszedbe sem jut, hogy valaha megcsald vagy elhagyd más miatt. Minden helyzetben és pillanatban csak azon jár az eszed, hogy boldoggá tedd azt, akit szeretsz. A biológia remekül működik, a szex csodálatos, minden rendben van. Egy nap azonban azt veszed észre, hogy már nem mennek úgy a dolgok, múlik a varázs. A megszokás alattomos gyilkos módjára teszi tönkre a felépített csodavilágodat. A nyereséges tőzsde egyszerre csap át veszteségessé… Minden kapcsolatban elérkezik a válság. Egyszerre csak azt veszed észre, hogy ritkulnak az addig megszokott ölelések, a kedves szavak, az érintések. Az addig kielégítő szex már nyomokban sem hasonlít az elmúlt időkben megszokott minőséghez és mennyiséghez. Az addig tökéletes életed, egyszerre kezed monotonná és rutinná válni. Hiába magyarázod és tagadod, tudod, Te sem vagy kivétel, a szerelem törvénye titeket sem kímél… Szégyellni kezded magad, ha az agyadban egyszerre jelennek meg az addig bűnösnek tartott fantáziák, amelyekben mindenki mással vagy csak nem azzal, akit szeretsz. Gyűlölöd magad, amikor a kísértés szele megérint. Még jobban szenvedsz, amikor a zuhany alatt vagy egyéb nem várt helyeken, megkívánod önmagad, mert tudod, ma már semmit nem várhatsz, ami fizikálisan kielégít. Küzdesz az önváddal, ha arra gondolsz, hogy megváltoztak a dolgok, hogy a másik feled, akiben megtalálni vélted életed szerelmét már abszolút nem emlékeztet arra, akibe beleszerettél. Ismerős gondolatok? Tudom… Egy valamit azonban ne felejts el, van megoldás.

 

A következő bejegyzésem alternatívát mutat arra, hogy hogyan mentheted meg a kihűlt kapcsolatodat. Fontos megjegyeznem, hogy nem felbújtatni kívánok senkit sem. Abban az esetben, ha valamelyikőtök ellenzi a történetemben vázolt módszert, nem szabad erőltetni! Nem állítom egy percig sem, hogy mindenre megoldás az, amit leírok, de tanúsíthatom, hogy működik.

Soha nem felejtem azt a napot, amikor sírva mentem dolgozni az akkori munkahelyemre. A könnyeim csak úgy folytak végig arcomon. A szívem legmélyén tudtam, hogy hiába volt három csodás évünk Erikkel, minket is elért a kapcsolati válság rettegett jele. Pontosan 7 hét telt el, hogy hozzám ért volna szexuálisan. Nem tudtam feldolgozni, hogy a megszokott napi együttlétek után egyszeriben nem kíváncsi már rám, az, akit mindennél jobban szeretek. Tudtam, hogy ez a tény, már nem az első jele annak, hogy a szerelmi görbénk lefelé kezd zuhanni. Nehéz tudomásul venni és elfogadni, hogy kevés lehetőségünk van arra, hogy visszatérjenek a régi szép idők. Tisztában voltam azzal is, hogy valamilyen szinten hibásak vagyunk mind ketten, de van esélyünk túlélni minden elénk tóduló akadályt.  Mivel évek óta éltünk együtt, ismertem Erik vágyát és gondolatait. Tudtam, hogy mielőtt megismert, hódolt a legősibb szenvedélynek a kurvázásnak. Érdekes dolog ez, hogy az emberek nagy részét mennyire megosztja a legősibb szakma, annak ellenére, hogy a legtöbb tagadó, pont róluk ábrándozik. Engem mindig felizgatott, ha azokról az időkről és együttlétekről beszélt, amelyben prostikkal volt. Szerettem hallgatni, az érzéseit és tapasztalatit. Mindig felcsigázott, ha arra gondoltam, hogy egy olyan nővel van, akit semmi másra nem használ, mint arra, hogy a szükségleteit kielégítse.  Szerintem hazudik az, aki tagadja, hogy nincs abban semmi mocskos izgalom, hogy azzal lehetsz, akit csak kívánsz. Izgalmasnak tartottam, hogy mint egy katalógusból, kiválaszthatod a vágyaidnak valót. Engem végtelenül beindított a tudat, hogy Erik volt olyan belevaló, hogy bárki előtt vállalta, ő bizony élt a lehetőséggel.  Tudtam, a szenvedély mulandó és az egér is megunja, hogy ugyanabba a lyukba kell járnia.

Így pár hetes önsajnálat és erkölcsi vívódás után, megkérdeztem tőle, hogy mi baj van? A válasza olyan volt, mint egy előre megírt sablonduma - Semmi sem, minden rendben - válaszolta, majdnem hihetően…

- Miért nem nyúlsz hozzám, több mint 7 hete? Kérdeztem egyre komolyabb hanggal.

- Nem tudom. Egyszeriben nagyon sok minden van és nincs nagyon kedvem. Felelte komor hanggal.

- Nézd kicsim, eléggé nagyok vagyunk ahhoz, hogy tudjam, valami oka csak van, hogy egyszeriben megváltozunk. válaszoltam a világ legmegértőbb nője hangon.

Amikor a mondatom befejezése után néma csönd következett, tudtam, hogy baj van. A struccpolitikát hamarosan a valóság kínzó tudata váltja majd fel.
- Minden rendben van, de azt nem tagadom, hogy úgy érezem mindent kihoztunk, amit csak lehetett a kapcsolatunkból. - Szólalt meg Erik. Szavai szinte kettészaggatták a szívem, de folytatta a mondanivalóját. - Nem tagadom, hogy vágyom valamire, ami visszahozza az önbecsülésem, a vadászösztönt. Megcsalni nem akarlak, elhagyni nem tudlak, mert szeretlek. Ezért vívódom ennyire!

Emlékszem nem tudott a szemembe nézni, amikor ezzel a sorsfordító mondatával az egész szobát, amelyben voltunk beterítette. A plafontól a padlóig vízhangzott a szavai mögött lévő kapcsolati válság lényege: "Elhagyjon, megcsaljon, mi legyen a megoldás?"

Nem felejtem el azt a percet, amikor megértettem mindent, amit mondott. Olyan volt az egész, mint egy megvilágosodás. Amikor leveszed a maszkot, amit éveken keresztül az arcodhoz szegeztél, és most először látnád a világot és a tényeket a valóságos méretükben:

"Mennyire hülye önző vagyok és gyerek. Hogyan is hibáztathatnék valakit, hogy nem ér hozzám hosszú ideje?"

Mind ketten, éveken át, próbáltunk minden helyzetben a legjobb tudásunk szerint helytállni. Mint akik álarcot viselnek úgy éltünk egymás mellett, megfelelve a társadalom elvárásainak. Dolgoztunk, adót fizettünk, megpróbáltuk támogatni családjainkat, és mindent megtettünk, hogy a ranglétrán egyre előrébb jussunk. Egy valamit felejtettünk el, élni. Hiába voltunk együtt szabadidőkben, az minden volt, csak élet nem. A szenvedély persze, hogy kihunyt, hiszen mind ketten arra fordítottuk, az energiánkat, hogy sikeresebbek legyünk. Arra már elég kevés időnk maradt, hogy boldoggá tegyük egymást.  Azt gondoltuk, ha nem veszekedünk, ha jól megvagyunk, az majd megvéd minket a megszokás és az idő vasfogától. Hogy majd mi kivételek leszünk és örökké együtt maradunk. Tévedtünk!

A szexuális életünk olyan volt, mint egy előre megkomponált színdarab, mindig ugyanazok a szereplők, és ugyanaz a színpad. Eltűntek a szenvedélyes összebújások, váratlan időben és helyszínen. Semmi más nem maradt csak a kiszámítható megszokás. Színészkedtünk egymás és a világ előtt, hogy azt mutassuk, velünk minden rendben van. Sikeresek vagyunk és boldogok. Olyan szépen tudtunk játszani, hogy rengetegen irigyeltek minket. Milyen szép pár vagyunk, és mennyire tökéletesen élünk. Pedig mind ketten tudtuk ez csak a látszat. Ami a legjobban hiányzik belőlünk az másoknak láthatatlan.

Amikor szembesültem a valóssággal, ahelyett, hogy tovább játszottam volna a szerepem, azt gondoltam változtatni fogok. Megmentem a kapcsolatunkat!

Tudtam, hogy Erik imádta a prostizós időszakát. Mindig, amikor a múltbéli útszéli kalandjairól emlegette, ismeretlen tűz gyúlt a szemében. Végtelenül felizgatott mindkettőnket, amikor azokról az időkről beszélt. Tudtam, ha így haladnak a dolgaink, előbb utóbb vagy szakítunk, vagy mind kettőnknek szeretője lesz, hogy kiéljük mással azt, amit egy ideje egymással már nem tudunk. Ez az út viszont, egyenesen a szakításig vezet.  Ezért úgy döntöttem, hogy ebben az esetben sem fogok megfelelni a társadalmi elvárásoknak, és egy elég rendhagyó módon próbálom meg a kapcsolatomban lévő parazsat felizzítani: prostit bérelek mind hármunk örömére.

Azon az estén, az ágyon ülve a totális megsemmisülés helyett a következő mondatot intéztem Erikhez:

- Rendben, értem és megértem a helyzetet. - feleltem, miközben próbáltam a köztünk lévő érezhető feszültség ellenére, közelebb helyezkedni hozzá.
- Nézd, elég nagy vagyok és tapasztalt, ahhoz, hogy megértsem, szükséged van egy kis változatosságra.

Kezeimmel a nyaki erogén zónáját simítottam végig, mialatt a fejemmel a lehető legközelebb hajoltam Erik füléhez, majd belesuttogtam a tőlem telhető legerotikusabb hangon a következőt:

- Mától egy új élet kezdődik kicsim, menj zuhanyozni és elviszlek valahová, ami után minden a régi lesz! Bízz bennem! - mosolyogtam el magam, annak ellenére, hogy ezernyi okom lett volna, inkább a sírást és az önsajnálatot választani.

Erik meglepődött tekintettel nézett rám, döbbenten csak annyit kérdezett:
- Mire készülsz?
- Már mondtam, menj és bízz bennem. - válaszoltam, miközben ezernyi kétség és remény kavargott a fejemben. Nem tagadom, nehéz volt leküzdenem minden negatív gondolatomat, hiszen a társadalmi erkölcsi elvárások bennem is mélyen voltak kódolva. Viszont abban a percen, amikor rádöbbentem, hogy ez az egy út, ami megmentheti a kapcsolatomat, leszámoltam minden elvárással és félve, de büszkén léptem az ismeretlen szexuális forradalmam útjára.

Láttam a szeretett párom arcán, hogy sejti mire készülök. A problémák alatt roskadozó ábrázata hirtelen átváltott, izgatott kamasszá, aki élete nagy kalandjára készül. Fülig érő, de még mindig hitetlenkedő arccal indult zuhanyozni.

Alig negyed óra múlva már a kocsiban ültünk egymás mellett.

Mit tervezel? - kérdezte hangjában visszatükröződő vággyal és kétséggel. Sejteni sejthette mire készülök, de nem lehetett biztos a dolgában.

- Menj az újpesti szemétégető felé! - mondtam, határozott hangon annak ellenére, hogy továbbra is viaskodott bennem a jó és rossz gondolata.  Előny volt, Erik rengeteg részletet mesélt kalandos élményeiről, ezért tudtam, hogy hová járt annak idején. így nagyon könnyű volt meghatározni az úti célt

- A szemétégető felé? Csodálkozó tekintettel nézett rám, pedig miközben kimondtam „szemétégető” szót a lábával azonnal tövig nyomta gázpedált.

- Igen. Mind ketten tudjuk, hogy kapcsolatunk most ért el ahhoz a szinthez, hogy vagy együtt maradunk vagy szeretőnk lesz. Én azt gondolom, az elmúlt évek bebizonyították, hogy jó páros vagyunk. Sajnos minket is elért a megszokás romboló ereje, mielőtt az első kísértés miatt feldobnánk a kapcsoltunkat, azt gondoltam, választhatnánk egy legális hűtlenségi formát.

Még mindig előttem van Erik arca, ahogy a kormányt fogva csillogó szemekkel éretlenül rám nézett a fogarasi út közepén.

- Te most komolyan azt akarod, hogy vigyünk egy prostit? Komoly? Hangjában több érzelmet hallottam, mint az évek alatt összesen. Volt benne egyfajta izgalom és rémület egyszerre.

- Természetesen, ha TE is akarod... - tettem hozzá, miközben a bal kezemmel végigsimogattam mintegy bizonyítékként a combját egészen a farkáig. Elmosolyodtam, amikor megéreztem, hogy már elkéstem az érintéssel. A tudat már véghezvitte a feladatát, olyan szinten domborodott az ágyékán a nadrág.

- Te egy Istennő vagy, tette hozzá Erik a mozdulatom hatására.

Az a pár perc új dimenzióba juttatta a kapcsolatunkat. Mindketten egyszerre kezdtünk játszani a gondolattal, hogy hamarosan valami olyasmit fogunk tenni, amit sokan soha nem mernének felvállalni. Mindkettőnkben tombolt az adrenalin. Némán ültünk egymás mellett. Kezemmel egyre erősebben simogattam a kőkemény dákót, szívemben és a testemben én is éreztem azt a megmagyarázhatatlan mocskos vágyat, ami Erikkel együtt duplán hatott rám. Egyre nőtt a vágy, a titkos kaland gondolata, a növekvő szenvedély az ismeretlentől. Olyan erővel húzta a szemétégető felől megközelíthető türelmi zóna az autónkat, mintha mágnes lenne. Szinte forrt a levegő, amikor először érkeztünk el arra az útszakaszra, ahol dunakeszi felé az út mind két oldalán változó külsejű és minőségű lányok álltak ön marketingelve kínálva magukat. Olyan furcsa, de egyben fölényes érzés volt végighaladni köztük, kezemben az est fénypontját markolva nadrágon át. Úgy éreztem magam, mint egy kiskirály. Kezemben volt a lényeg, a feladatom az, hogy megfelelő szolgált válasszak az én uramnak. Néztem Erik arcát, ahogy csillogó szemmel vizsgálja a hiányos ruhákban vonagló lányokat. Láttam rajta, hogy nem zavarja a helyzet, hogy én is ott vagyok. inkább büszkén forgatta a fejét, hogy felmérje a terepet.

- Komolyan ezt akarod? - szólalt meg, kissé félszegen, miközben alig harminccal haladtunk az úton tovább.

- Ezt! - feleltem, mialatt a kezemmel jó erősen megmarkoltam a márvány keménységű játszótársamat.

- Nem hiszem el, hogy ilyen nő az én barátnőm! - mormolta, egyre kéjesebb hangon.

- Pedig hidd el, megérdemled, hogy újra átéld a titkos életed... - feleltem.

Szemeimmel közben a bőséges kínálatot néztem. Máig látom, ahogy az úttest mellet lévő lányok egyre inkább bevetik magukat, ahogy elhaladtunk mellettük, egyre többet mutattak meg magukból. Hol egy formás cici villant a sárgás fényszóró fényében, hol egy formás popsi és csípő ringott, kecsesen kínálva fel magát. Nem tagadom, izgalmas érzés volt számomra is. Mint egy vadász úgy éreztem magam azon az estén. Izgatott a tudat, hogy percek kérdése, és együtt választjuk ki a legmegfelelőbb vadat, akit mindkettőnk örömére, egy félórára rabul ejtve kényeztetünk. Éreztem, ahogy csurig benedvesedem miközben Erik farkát továbbra is ütemesen szorongatva a prostikat néztem. Élveztem a gondolatot, hogy vásárolhatok valakit, aki a testével rabul ejtheti a pasim farkát, de a lelkét nem tudja, akárhogy akarja, az az enyém marad. Szinte láttam a lelki szemem előtt, ahogy vonaglik egy idegen nő a pasim farkán miközben a szíve továbbra engem akar majd. Rengeteg lány állt az út mellett, szebbnél szebbek, tomboló izgatottsággal és várakozással, kerestük mind kettőnk számára a legjobbat. Nem beszéltünk semmi lelki dologról, kétségről vagy vágyakról, csak a lányokat osztályoztuk, mintha egy gyárban osztályoznánk minőségük szerint a termékeket. Megmagyarázhatatlan perceket éltünk át mindketten, ahogy haladtunk a felkínált áruk között.

Egyszeriben érdekes dolog történt, az út bal oldalán feltűnt egy olyan lány, akit mindketten akarni kezdtünk. Szavak nélkül, éreztük mind ketten, hogy ez a lány az, aki megfelel minden elvárásunknak. Vonzó volt és buja. Fekete bikiniben, hatalmas mellekkel, vonaglott a lámpánk fényében. Fekete haja mintegy álarcként tapadt fiatal arcához. Máig emlékszem mennyire kecsesen riszálta vékony, de formás testét. Fekete tangája mértanilag pontosan választotta szét tökéletesen kerek popsiját. Erik farka szinte kiugrott farmerja és a kezem nyomása alól, amikor meglátta lányt. Ekkor már tudtam, ő az, akit kerestünk.

- Állj meg! - parancsoltam izgatott hangon a kan üzemmódra váltott pasimtól, a dunakeszi út közepén.

- Őt akarod? - kérdezte izgatott hangon.

- Őt! - feleltem, miközben éreztem, hogy az autó egyszeriben megáll a végtelennek hitt út közepén. Nem volt rutinom a prostikkal, ezért érdekes, hogy a világ legtermészetesebb módján kezeltem a helyzetet. Tudtam mit akarok, egy szemernyi szégyen vagy félelem nem volt bennem, amikor láttam, hogy a fekete hajú fiatal bérnőstény rutinos léptekkel szinte rohanni kezdett az autónk felé.

Magabiztosan húztam le az ablakomat, kezemet még mindig Erik ágyékán tartva.

- Sziasztok! - szólalt meg a lány immár alig pár centire az arcomtól. Megkönnyebbülten nyugtáztam, hogy továbbra is vonzó volt és szemtelenül fiatal.
- Szia! - felelte Erik, majd én folytattam:
- Hello, vállalsz párokat? Ezt a kérdést olyan természetesen tettem fel, mintha az időjárásról kéredzeném.

A lány a kezeivel szinte tövig tolta az félig lehúzott ablakomat, hogy a kirakatba pakolt felpolcolt melleivel minél kívánatosabbnak tűnjön.

- Persze! - válaszolta, rutinosan.  - Az ára két főre 16.000 forint egy félórára, előre fizetve.

Nem volt mire várnom, azonnal válaszoltam:

- Szállj be! - szavaimban érezhetően elszabadultak a hormonok. A lány olyan rutinosan ült a hátsó ülésre, mintha mi lennénk a személyi sofőrjei. Benyúltam a táskámba, kivettem a pénztárcámat és kivetettem belőle a pénzt. Miközben átadtam a lánynak, hátranéztem, hogy barátkozzak a látványával, hiszen hamarosan az a pasi élvezi majd a testét, akivel éveken át a számlákon kívül az ágyon is osztozunk. Érdekes dolog volt, hogy nem éreztem félelmet, vagy kétséget. A lány is olyan nyugodtan viszonozta a tekintetemet, mintha barátnők lennénk.  A pénzt is úgy tette el, mintha elnyerte volna az év dolgozója pénzjutalmát és én lennénk a főnöke.

- Amúgy Regina nevem. - felelte, mialatt ellenállt a vizsgáló tekintetemnek. A tetőablakon át beszűrődő fények alatt, tüzetesebben vontam górcső alá. Hanyagul széttárt lábakkal ült a hátsó ülésen. Annyira vékony volt, hogy alig volt egy két hurkácskája a bikini által szabadott hagyott testén. Mellei az apró termetéhez képest, hatalmas lufiként, peckesen ágaskodtak a push-up háromszög formájú bikini felsőjében.

- Mióta űzöd az ipart? - tettem fel a kérdést ártatlanul.

- Három hónapja. - válaszolt természetes hangsúllyal. - A pasim vitt bele a buliba, kimaradtam suliból, sok lehetőségem nem maradt. - szemeiben mondatai közben visszatükröződtek az elsuhanó lámpa fényei. Nem tűnt szomorúnak, inkább olyan volt, mint aki a munkáját végzi, és nem foglalkozik azzal, hogy ügyvéd vagy eladó esetleg prosti a szakmája.

- Nem bánod? - kérdeztem bizonytalan érdeklődéssel a hangomban.

- Nem! Sokat lehet keresni ezzel és vannak fuvarok és manusok, akiket kifejezetten élvezek. Nélkülük nem lenne lehetőségem olyan színvonalú életet élni, amilyet szeretek.

Hangja és beszédstílusa alapján nem tűnt butának a lány. Ez még inkább fokozta az érdeklődést iránta.

- Itt balra. - szólalt meg egyszeriben Regina, határozott hangon. Erik szótlanul követte a lány utasításait. Érdekes volt, csak én és Regina társalogtunk abban a pár percben, amíg a kijelölt prosti mezőre nem értünk.  A kezemben éreztem, hogy annak ellenére, hogy Erik nem beszélt, élvezte az utazást. A kezemben lévő farka, rendületlenül keményen várta a rá váró izgalmakat.

"Na, kislány" - gondoltam magamban - "most majd jól megkefélnek. Úgy ahogy csak ritkán szoktak! Abban biztos lehetsz, Erik is az élvezetes manusaid közé fog tartozni."

Furcsa, de előre büszke voltam a páromra! Tudtam, hogy nagyon jó az ágyban, és végtelenségig izgatott, hogy hamarosan láthatom, milyen az, amikor mással van. Fogalmam sincs miről beszélt még Regina, én csak a felmerülő perverz képzeletemmel voltam elfoglalva, egészen addig ameddig egy kietlen erdővel ölelt földútra nem érkeztünk.

- Itt állj meg! - felelt a lány, miközben Erik fékezni kezdett. A sötétség mintegy védőpajzs borult ránk hirtelen, csak a helyzetjelző lámpánk fénye szakította át a végtelenségnek tűnő feketeséget. Még hallottam, ahogy a lány a telefonon ad infót, vélhetően a stricijének, majd a következő emlékképem az, hogy átszellemült robot módjára nyitom az ajtót és mind hárman kint állunk az elhagyatott úton a kocsi előtt. Regina a motorháztetőnek támaszkodva ült, vele szemben, egymás mellett álltunk Erikkel.

A lány formás idomai a helyzetjelző fényében még inkább vonzóbbá váltak. Olyan volt, mint egy ébenfekete szépség, ahogy barna bőrén a fekete dögös tangás falatnyi bikiniben mellei, mézédes dinnyének tűnve, vágyakozva tekintettek felénk.

Láttam Erik szemeit a csodálattól és a szenvedélytől tüzelni, ahogy nézett rám, hogy valóban ezt szeretném?

Felé fordultam. A szavaknak itt már nem volt helye, csak a tetteknek.

Megcsókoltam, miközben az övét szinte tépni kezdem megerősítés gyanánt a nadrágjából.

Rég csókolt már így, gondoltam magamban. Amikor először voltunk együtt kb. akkor. Olyan hévvel csókolóztunk, mint még soha. Mint két perverz, úgy haraptuk egymás száját, feltüzelve a ránk váró kaland gondolatától.

Éreztem, hogy olyan szinten kemény a farka, hogy nem fogja sokáig bírni, ha tovább húzom az érzékeit. Tudtam, az én szerepem itt véget ért. Most háttérbe kell szorulnom, hogy Erik újra átélje a csábítás legális örömét.

Belesuttogtam a fülébe, mintegy parancsszóként:

- Keféld meg, keményen, tiéd a lány.

Automatikusan benyúltam az alsónadrágjába, hogy leellenőrizzem, mennyire élvezi a kibontakozó szituációt. Hihetetlen mennyire kemény és nedves volt a makkja.

"Hmm," - gondoltam - " ez az! Erre vágytál..ez lesz, ami megmenti a kapcsolatunkat."

Hallottam, ahogy Erik a növekvő izgatottságtól felspannolva fülembe suttogta:.

- Te vagy a legjobb nő a világon, hogy ezt teszed értem. - fejét ekkor elfordította tőlem és a motorháztetőn szótlanul üldögélő, dögös prosti felé nézett. Láttam a szemek villanását a sötétben, hogy mind ketten készen állnak a menetre. Hirtelen elengedem az irányítást, hátrébb léptem, hogy innentől kezdve, mint szemlélő vegyek részt a történésekben.

Láttam, ahogy Regina szó nélkül veszi át a szerepem. Erik fújtató bikaként tette meg azt a pár lépést ameddig a motorháztetőn terpesztő feketeséghez nem ért. A lány hirtelen mozdulattal szabadította meg a pasimat a fehér alsógatyájától.  Az autó reflektorából szűrődő fény mellett ágaskodó farkat egyszeriben a kezébe fogta és Erik pólója alatt domborodó izmait kezdte simogatni. Erik megragadta a lány hosszú fekete haját, mintegy átvéve az irányítást, és vezetni kezdte finom nedves húsos ajkait, hogy csókolgatni kezdje a neki tetsző részeket. Izgalmas látvány volt mindenkinek! A távolban pislákoló házak között, egy prostit nézni, ahogy a pasim testét szelídíti éppen.

Hallottam Erik mennyire másként viszonyul az érintéshez. Mintegy birtokos, fölényesen, csak ennyit mondott a fiatal tüzes kis prostinak:

- Szopjál Ribanc, tedd a dolgod!

Nincsenek gátlások, finomkodások hangjában. Csak a mocskos ösztönök. A csiklóm lüktet, amikor látom, a fekete démon a motorháztető elé guggol, majd hallom az óvszer hamisíthatatlan hangját, ahogy Erik nedves makkjára cuppan, miután Regina a pasim farkát szép komótosan a szájába tolja.

Nem bírok magammal, szép lassan a bugyimba nyúltam, hogy a kínzó érzéseket csillapítsam.

Izgatott a látvány, ahogy a párom olyan büszkén tolta a kis szuka szájába a legféltettebb kincsét, mintha ő lenne az univerzum legnagyobb kanja. Semmi érzelmet nem láttam rajta, csak végtelen vágyat a kielégülésre.  A csiklóm olyan szinten kemény már ekkor, hogy szinte beleborzongtam, amikor hozzá értem. Ott álltam az autó mellett, kezemmel a csiklómat ingerelve, a mező közepén. Mintegy live pornót néznék, úgy nyúltam magamhoz, bámulva a fizetett szeretőt a pasim farkán furulyázva. Alig telet el így pár perc, amikor kor Erik király módjára megfogta a szolgájának képzelet lány törékeny testét, majd hajánál fogva felállította a guggoló lányt. Láttam, ahogy erőszakosan megfordítja törékeny női testet, másodpercek töredéke alatt megigazítja a nyáltól nedves óvszert, majd az izmossá dagadt farkát kezébe véve rápasszírozza a lányt az autónk motorháztetejére. Láttam, ahogy az érzelmes, gyengéd pasim, egyszeriben vadállat módon dönti a fiatal prostit a motorháztetőnkre a végtelen éj közepén. Hallottam, ahogy a lány teste csapódik a fém motorháztetőn, miközben a gyengédnek és szelídnek ismert Erik a következőket mondja, olyan hangon mintha egyszerre lenne fölényes és vad.

-Szétkeféllek, ribanc.

Ekkor farkát olyan erőszakkal mártotta a fiatal törékeny női testbe, mintha fel akarná négyelni.

Láttam, ahogy Erik félrenéz, és annak ellenére, hogy farkát akkor már tövig mártotta a motorháztetőn kecsesen szétterülő Regina mocskos puncijába átszellemülten rám nézett és szelíden kérdezte:

"Tetszik kicsim a látvány?" - kérdezte kicsit huncutul elmosolyodva, amikor látta, hogy térdig tolt nadrágomban a végtelenségig keményedett csiklómmal játszottam éppen.

- Imádom! - morogtam kéjesen, gyönyörködve a jeleneten. Nem bírtam tovább, közelebb hajoltam a prostit hátulról kefélő pasim felé és szenvedélyesen csókolózni kezdtünk.

Soha nem felejtem el a csókját, mennyire más volt, mint az eddig megszokott rutinos nyelvcsaták. Olyan szenvedély és vágy volt benne, amit rég nem éreztem, az évek alatt. Külön izgalom volt érezni, ahogy a teste közben egy idegen nőt kefélt. Hallottam, ahogy a nyelve nedves érintése mellett, Regi test ütemesen ütődik a hideg motorháztetőn. Erik egyik kezével a túlfeszített csiklómhoz nyúlt, mintegy kárpótlási ajándékként, körözni kezdett az örömgombomon. Testével továbbra is elszántan és érzelmek nélkül vadul tolta tovább a kecses, törékeny ribancot. Hallottam, Regina egyre erősödő hangját, hogy élvezi nagyon a helyzetet. Megjátszás nélkül, adta ki az egyre érzékibb hangokat. Átszellemülten néztem a lányt, ahogy elterül a motorháztetőn, fekete tangáját, félrehúzva állta Erik izmos farkának egyre erőszakosabb döngölését. A lány kezeivel próbálta tartani magát az egyre energikusabb lökések ellen. Fekete haja mintegy parókaként lebbent szét a vállai mögött.

Láttam Erik arcát, mily magasztosan, büszkén teszi magáévá ezt a lányt. Soha nem láttam még ilyen szenvedélyesnek és büszkének. Szinte erőszakkal izgatta a csiklómat, úgy élvezte a helyzetet.

A fülébe súgtam, mintegy olajat öntve a tűzre: - Istenen kefélsz, élvezi a ribanc. Büszke vagyok rád!

Abban a pillanatban, ahogy a mondatom a fülén át az agyáig jutottak, egyszeriben elengedte a keményre dörzsölt csiklómat, villanó szemekkel, ragadta meg Regina popsiját két oldalról, és hatalmas energiával tépte és húzta a lányt maga előtt. Olyan hangot adtak ki mind ketten, mint a nyüszítő farkasok. Regina hátranézett, hogy lássa Eriket és az én arcomat is.

Találkozott a pillantásunk. Olyan szenvedély volt, abban a lányban, hogy alig tudtam megállni, hogy ne lépjek oda hozzá és ne csókoljam meg ott a motorháztetőn.

Nem tehettem meg, csak bámultam a világító szembogarát, kissé leguggoltam, hogy szétterpesztetett combjaim között jobban magamhoz tudjak nyúlni, miközben más szemszögből nyerek majd betekintést a mocskos kefélésük részleteibe.

Csodálatosan izgató volt, látni a saját pasim farkát ki és bejárni egy idegen nő testében, mialatt a csiklóm feszesen duzzadtan élvezte az ujjaim érintést. Nem lehetett sokáig bírni ezt az élvezetet!. Mennyire más volt látni, kívülállóként látni a szeretett férfit akcióban. Volt az arcán valami tekintély és uralkodás, ahogy megmarkolta Regina hosszú haját és mintha paripája lenne, feltépte kissé a motorháztetőről. Megmarkolta a lányduzzadó kebleit, és a haját másik kezével továbbra is a tépve a fülébe mormolta:

- Élvezed ribanc? Szereted, ahogy keféllek?

Regina ártatlan hangon, csak annyit felelt:

- Imádom! Nagyon jó vagy! Kefélj, még kérlek!

Abban a pillanatban olyan hatással volt rám a hang és a látvány, hogy egyszerre kezdte el testünk az orgazmus lépcsőit bejárni.

Alig pár játékos körözés után szinte ordítva élveztünk el mindannyian. Annyira dolgozott bennünk az adrenalin, hogy egymást követve jutottunk el a paradicsomba Én erre a látványra, olyan szinte élveztem el a saját kezemtől, hogy remegő lábaimon alig bírtam állni. Remegett mindenem. Csak úgy száguldott bennem az öröm és a izgalom mint egy gyorsvonat.

A szemeimmel próbáltam egy életre megjegyezni a látványt és az érzést, amit átéltem.

Regina mélyen zilálva, ismételgette, hogy "Élvezem, kefélj még, nagyon jó vagy."

Erik abban a pillanatban, ahogy a lány ezt kimondta, egyszerre megmeredve, rángatózó testtel élvezett el. Emlékezetes marad, ahogy az erotika és szenvedély hangjai szálltak az éjben.  Máig beindít, ahogy mind hárman átadtuk magunkat az ösztöneinknek. Mint akik ezeréves terhet dobnak le magukról, olyan erővel teljesítettük be a szükségleteink által ránk mért terheket

Hmm, szinte az összes erogén zónám életre kell most is, amikor újra átélem gondoltban az egész történetet. Percekig pihegtünk egymás mellett. Én továbbra is guggolva bámultam a motorháztetőn még egymásba kapaszkodva álló Eriket és Reginát. Erik egy kis idő múlva érzelmek nélkül húzta ki a lányból az ernyedten kókadozó játékszerét, majd egy picit megpaskolta a pirossá markolt lány popsiját. Lassan kezdtünk visszatérni a földre a paradicsom után. Mindenki rutinosan rendezte el magát. Emlékszem, Erik félszegen lépett hozzám miközben Regina újra bejelentkezett telefonon, leadva az infót, hogy végzett.

- Megbántad? - tette fel a kérdést Erik kétségbeesett szemekkel nézve rám.

- Dehogy! - nevettem el magam - nagyon jó volt! - simítottam végig pirospozsgás az arcát. Abban a percben már biztos voltam benn, hogy kapcsolatunk magasabb dimenziókba lépett.

Hatalmas megkönnyebbüléssel és vigyorral ültünk vissza az autóba mind hárman, hogy Reginát visszavigyük a helyére.

Útközben megkérdeztem a lánytól, hogy nem jönne-e házhoz, hogy jobb körülmények között tegyünk egymás kedvére. Hála égnek a válasza igen, volt. Erik hatalmas mosollyal díjazta, hogy egyből elkérem a lány számát, és mintha egy új barát lenne, a világ legtermészetesebb módján mentem el számát a telefonomba. Mondanom sem kell, hogy ez a kis kaland, megszilárdított valamit újra az életünkben. Elengedtük a berögzült erkölcsöket, és ahelyett, hogy elhagynánk vagy folyamatosan megcsalnák egymást, találtunk egy legális műfajt arra, hogy újra forró legyen az ágyunk minden nap.

Kijelenthetem, kimondhatatlan ajzószerként hat a libidónkra, ha a Reginával való kalandunkról beszélek.  Abban is biztosak voltunk Erikkel, hogy ez az első kaland csak a kezdet…

Folyt köv.

 

back-seat-driving-girl-in-car-by-michael-schmidt.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr327040549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása