Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Legális hűtlenség (3. rész)-Az orgia elkezdődik..
2015. január 04. írta: Elanor_Hope

Legális hűtlenség (3. rész)-Az orgia elkezdődik..

- Elég jól sikerült ez a kis közös bemelegítő zuhanyzás! Mosolyodott el Regina, félreérthetetlenül a puncim felé tekintve. Láttam rajta, hogy kihasználja a maradék pillanatot, hogy elraktározza a testem képét, mintegy trófeát kiszögezve az emlékei közé.Olyan vonzó volt, ahogy pirospozsgás arccal, átszellemülten bámulta a víztől nedves testem.

- Jobban sikerült, mint gondoltam. - Válaszoltam miközben újra szemügyre vettem legékesebb testrészét, amelynek nedvét még mindig az ujjaimon éreztem.Furcsa érzés járt át. Iszonyatos késztetést éreztem, hogy ott abban a pillanatban, erőszakosan felrakjam a bal combját a kád szélére, és mintegy kiéhezett vad úgy kezdjem el kinyalni a maradék levet is a frissen illatozó puncijából.Hihetetlen milyen hatással volt rám a lány, ahogy ott állt a víztől csillogó húsos szeméremdombjával, formás testével és csábító szemeivel vizsgálva az újra hormonoktól töltődő testemet.Tudtam, hogy alig maradt időnk, ezért minden létező lelkierőmet összeszedve, megszólaltam, mintegy kényszerítve magam, hogy az agyamban bevillanó képeket legalább addig elűzzem, amíg Erik hazaér.

- Azt hiszem sietnünk, kell! Szólaltam meg, izgatott hangon. - Próbáltam erélyesen előadni a mondandómat, hogy ne kelljen percekig a kísértésben állnom bámulva a tökéletes testét a fekete démonnak.

- Rendben, indulok öltözni. Válaszolta alélt hangon, miközben kecsesen kilépett a fürdőkádból. Nagyon kevés hiányzott, hogy ne nyúljak utána. Kínzás volt látni, ahogy törölgetni kezdte magát egy aprócska törülközővel. Tudta, hogy milyen hatással van rám. Minden mozdulatában ott volt, hogy kelleti magát. Direkt elidőzött a kívánatosabb részeken, így izgatva tovább érzékszerveimet. Egyre őrültebben kívánni kezdem.Gyorsan kiléptem a kádból és én is öltözködni kezdtem, azt remélve, hogy addig talán kibírom ameddig az ünnepelt hazaér.Szótlanul, de cinkos összenézések közepette kezdtük Reginával öltözködni.Dögös volt és lehengerlő, amikor belebújt a kockás rakott szoknyájába. Kérésemre, bugyi nélkül vette fel.Újra késztetést éreztem, hogy megragadjam a derekát és a mosdónak támasszam olyan lendülettel, hogy a kockás fodros kis szoknyácskája felhúzódjon a formás tomporán. Elképzeltem, ahogy leguggolok, majd erőszakosan hátulról szétfeszítem feszes combjait, majd popsijától indulva a tusfürdőtől illatozó puncijáig nyalni kezdem.Próbáltam tudomást sem venni róla, hogy ott áll mellettem abban a dögös jelmezében. Hihetetlenül jól állt rajta a magas sarkú a kockás rakott szoknya és a hozzá választott fehér ing megkötve formás hasán a köldöke felett. Nem vett melltartót sem, mégis úgy álltak a mellei, mint amikre nem hat a gravitáció.Olyanok voltunk egymás mellett Állva Reginával első pillantásra, mint két rossz kislány ártatlannak álcázva. Egy szőke és egy fekete ribanc, mosolyogtam magamban.Mindketten megigazítottuk a vizes hajunkat és kissé kifújva a felgyülemlett érzéseket, vártuk, hogy kattanjon a zár, hogy történjen végre valami!

-Hogy szeretnéd fogadni a párod? Kérdezte Regina kicsit felém fordulva.

- Nem terveztem semmit sem, én mindig a spontaneitás híve vagyok, de eszembe jutott valami, a vendégszobába fogsz várni addig ameddig nem, megyek érted.Az idő rövidsége miatt egyszeriben megfogtam kezét és húzni kezdtem a vendégszoba felé. Még most is hallom, ahogy a lábain lévő magas sarkú cipő vontatott kopogása mellett, csak ennyit tudott regélni:" Persze, értem"Belül ekkor már éreztem, hogy alig maradt már csak pár perc, Erik érkezéséig. Akkor nyugodtam meg, amikor bezártam magam mögött az ajtót és vele együtt az ajándéknak szánt lányt is. Kicsit megkönnyebbültem, hiszen nem tudhattam Erik, hogyan fogadná, a meglepi, ha nincs előkészítve rendesen.Besiettem a hálószobába és szétnéztem az előre elrendezett díszletek között. A szoba közepén álló ágy mellett már ott volt a karfás szék, ahová Eriket ültetem majd. Az ajtó előtt komódon ott volt a kedvenc fekete szemmaszkunk pár darab óvszer, egy tégely síkosító társaságban.De rég használtuk ezeket morfondíroztam magamban, miközben próbáltam kissé megigazítani a hajlongás közepette felgyűrődött szoknyácskámat.Ekkor azt vettem észre, hogy az előszobában világosabb lett. Éreztem és tudtam, Erik közeledik. Ő kapcsolhatta fel a lépcsőházban a villanyt, aminek a beszűrődő fényét érzékeltem. Szívem csak úgy kalapált. Kapkodni kezdtem, az agyamban megszülető spontán ötletemtől vezérelve elbújtam az ajtó mögé kezemben tartva a szemmaszkot és a bilincset is.Lélegzetemet visszafojtva vártam, hogy történjen végre valami. Azt hittem elájulok, amikor meghallottam, Erik kulcsát a zárban matatni. Ekkor már olyan vörös volt az arcom, mintha valami bűnt követnék el.

- Szia, kicsim, megjöttem! Szólalt meg a szokásos hangsúlyával mialatt hallottam, hogy a kulcsát rutinosan a telefonasztalra teszi.Nem volt hozzászokva, hogy ne rohannék ki hozzá egyből, hogy üdvözöljem, ezért megpróbált még egyszer köszönni hangjában már az értetlenség tükröződött.Lépései egyre hangosabbak voltak, ahogy közeledett a hálószobánk felé, majd teste jól ismert sziluettje egyszeriben megjelent a hálószoba közepén egy lépésre előttem.Szerencsére háttal állt és úgy nézett körbe. Finoman lábujjhegyre álltam és a kezemben tartott fekete szemmaszkot rutinos mozdulattal a helyére csúsztattam. Kellett egy pár másodperc, hogy észbe kapjon a meglepetéstől. Addig csak kicsit lemeredve állt és próbálta feldolgozni a megváltozott körülményeket.

- Mire készülsz? Kérdezte meglepett hangon, értetlenül állva háttal nekem.

- Meglepetés! Feleltem, a lehető legközelebb bújva a füléhez.

Gyere velem, folytattam tovább a mondanivalómat, miközben megfogtam a jobb kezét és a szoba közepére helyezett szék felé kezdtem vezetni.Még mindig a váratlan fordulat hatása alatt állhatott, olyan félszegen lépdelt a megszokott falak között.

-          Mire készülsz? Ismételgette újra és újra, hangsúlyából kitűnő a várakozással.

-          Ülj le és hagyd, hogy vezesselek feleltem, mialatt határozottan az ágy előtt bekészített székbe nyomtam.

-          Kincsem ez nem vicces, nem értem mi történik. Válaszolt kissé gyámoltalan hangon.

-          Ne félj, suttogtam a füléhez közel hajolva, majd beleültem az ölébe. Egyből éreztem, hogy rátapint a lényegre, úgy kezdte el markolni és simogatni széttárt lábaimat.

-          Hm, már értem mire készülsz mormolta, a kezeivel kitapintott részleteket nyugtázva.

Annyira ismerem már, hogy tudtam kezd begerjedni. A félénk meglepett kisfiú egyszeriben csapott át határozott kanná

-          Tetszik? Búgtam a világ legerotikusabb hangján a fülébe, miközben félhosszú hajammal csiklandozni kezdtem a v nyakú pólója felett szabadon hagyott nyakszirtjét.

-          Úgy imádom szólalt meg átszellemült hangon, amikor miniszoknyában ülsz az ölemben bugyi nélkül. Ezt a formás popsit mindjárt megkefélem. Nem sokáig bírom, hogy úgy ülj itt, hogy ne lássalak, csak érezzelek.

Kezeivel fel és lemarkolászta szoknya alatt csupaszon díszelgő alfelem.

-          Készültem neked valami névnapi meglepetéssel, búgtam tovább szenvedélyesen, egyszerre ellenállva a kísértésnek, hogy azonnal beleüljek az egyre brutálisabban ágaskodó szerszámába.

-          Most pedig elmegyek az ajándékodért, arra kérlek, mormoltam tovább a mondatomat, addig ameddig nem szólok, ne vedd, le a maszkot a szemedről.

Hogy még jobban csigázzam az érezhető vágyát, kezeimmel végig fésültem a nyaki erogén zónáját mialatt egy szenvedélyes csípőmozgással rövid öl táncot ejtettem duzzadó farka felett.

-          Kész vagyok tőled. Sóhajtott egy nagyot, majd rápasszírozott férfiasságára és előre hátra hintáztatott rajta.

-          Siess vissza nyöszörgött vágyakozó hanggal miután érzékelte, hogy szép határozott mozdulatokkal kiszállok az egyre forrósodó öléből.

-          Sietek, mosolyogtam el magam. - Totálisan beindulva tettem meg azt a pár lépést, ami hátravolt a vendégszoba és a hálószobánk között.  Regina teljes harci készültséggel a szemében vette tudomásul, hogy eljött az idő, hogy újra elvégezze feladatát. Ritmusos kopogással közeledtünk az átmenetileg vakon ücsörgő Erik felé.

- Ki van itt? Érdeklődött kíváncsi és izgatott hangon miután mind ketten megálltunk előtte.

-  Az ajándékod, válaszoltam miközben Reginát egy határozott mozdulattal a széke elé toltam. Bíztam abban, és a szívem mélyén tudtam is, akkora tapasztalattal rendelkezik ez a lány fiatal kora ellenére, hogy biztos feltalálja magát.

Alig telt el pár másodperc, Regina újra elővette a csábos formáját és szép finoman Erik ölébe ült, aki a jól ismert határozott mozdulatokkal kezdett el olvasni teste vonalaiból. Egyből érezte, hogy nem a megszokott formák vannak a kezei között.

-          Ohh ezt nem hiszem el. Komolyan ez velem történik? Erre nem számítottam! Mormolta mialatt, kemény mozdulatokkal fedezte fel az ismeretlennek ható női testet. Láttam minden érintésén, hogy elönti a szenvedély és egyre többet kezd akarni a meglepetéséből igényelni.Mint egy rongybabát úgy rángatta és vizsgálgatta a kezei között vonagló formás idomokat.Olyan szinten bevadult, hogy konkrétan már az sem érdekelte, hogy számára láthatatlanul, de ott álltam mellette. A szemmaszknak köszönhetően érzékei ekkorra már olyan szinten felerősödtek, hogy ezerszeres energiával kezdett mindent élvezni.Totálisan beindultam a látványra. A szoknyám alatt csupaszon lévő puncimból szinte ömleni kezdett a nedvesség, ahogy elnéztem a karnyújtásnyira pettingelő pasimat egy félig idegen nővel.Ekkor vesztettem el minden kontrollt a testem felett. Regina mintha meghallotta volna, hogy felhúzom kicsit a szoknyámat, és lucskossá nedvesedett puncimhoz érek. Hátra hajtotta a fejét és érzéki grimaszok közepette a szemembe nézett mintha instrukciót várna. Testével tovább követte ugyan az Erik által diktált koreográfiát.Kinyújtottam a kezem majd a hátunk mögött elterülő ágyra mutattam, jelezve, hogy ideje felfedni magát.

Erik mormogása és cuppogása hirtelen érthető beszéddé változott, amikor észrevette, hogy az addig az ölében vonagló női test, felemelkedik a vágyai központjáról.

-          Mi az? Mi történik? Szólalt meg kiábrándult hangon, mint akit pont a végkifejlet előtt hagynak parlagon.(Ekkor még mindig rajta volt a szemmaszk, nem is láthatta, csak hallhatta, Regina velem együtt a közös hitvesi ágyunk lépdel, átszellemülten nedves tüzelő puncival, egy kis magánszámért)Olyan természetes módon fonódtunk össze, mint akik mindig is ezt csinálták. Megálltunk az ágy előtt és szenvedélyesen ölelni és simogatni kezdtük egymást.

- Vedd le a maszkot. Szólaltam meg, hosszú percek óta először, mintegy feloldva rabsága alól.

Nem láttam pontosan első reakcióit miután meglátta mi is folyik körülötte.

-          Úristen! Szólalt meg, hihetően elégedett hanggal, egyre szorosabban markolva a szék karfáját, főleg akkor, amikor látta, hogy egymás után térdepelünk fel az ágyra az ismerős prostival. Tökéletes élvezetet lehetett székből figyelni, ahogy a kockás kis szoknyák alól előbukkan mind kettőnk fedetlen popsija, lábunkon pedig a számára oly izgalmas magas sarkú cipők.Tudtam, hogy most jött el az idő, hogy a vágyott szerepjáték elkezdődjön, ezért a mellettem kutyapózban térdeplő Reginára néztem és elváltoztatott kislányos hangon a következőt mondtam:

-          Tanár úr, kérem, ne porolja ki a fenekünket. Nem akartunk lógni az óráról.

(Azt hiszem jól sikerült az első mondatom, mert Erik hallhatóan csak ennyit mondott.Nem hiszem el, hogy nem felejtetted el mire vágyom)Abban a pillanatban a kéjes hangján kívül, hallottam Regina nyöszörgését is, aki szintén becsatlakozott a játékba.

-          Én sem akarok kikapni, de intőt sem szeretnék, mivel tehetnénk jóvá bűneinket? Kérdezte meglepően hiteles diáklányos hangon. Az ágy kicsit hullámozni kezd alattam, ekkor jöttem rá, hogy Regina erotikusan riszálni kezdte a popsiját.  A hatás nem maradt el.Erik ekkor kezdte elővenni a farkát. Érezhetően megkönnyebbülten szállt be a játékba, miután a farkát a kezébe vette, majd szigorú hangon ezt ismételgette:

-          Lányok, nagyon rosszak voltatok! Meg kell, hogy büntesselek benneteket! Horkant fel, teljesen beleélve magát a szerepébe.

-          Ne tessék bántani. Szólaltunk meg szinte egyszerre a diáktársamat játszó Reginával egyetemben.

-          Sajnos a büntetésetek nem marad el rossz kislányok, folytatta gondolatát Erik miközben hallhatóan egyre szaporább levegővétel közepette lépdelt felénk.Még most is megremeg a gyomrom, ha visszagondolok mennyire mocskos és perverz pillanat volt kitárult popsival térdepelni az ágyon és várni, hogy mi következik.Alig pár másodperc elteltével éreztem Erik kezét, ahogy mind kettőnk fenekére csap majd erősen szigorú hanggal ránk parancsolt:

-          Forduljatok meg! Azonnal!

(Mondhatom nagyon hitelesen játszotta a szerepét, hiszen azonnal megfordultunk, így már szemközt térdepeltünk a farkával a kezében felettünk magasodó Erikkel)

-          Mit szeretne tőlünk? Szólaltam meg a világ legártatlanabb pillantásával felvértezve magam.

-          Kezdjétek el egyszerre tisztára nyalni a vaskos farkam! Ezt parancsolom, válaszolta, miközben egyszerre kezdte el két oldalról húzni a fejünket a farka felé.Kissé álcázott ellenállást színlelve, engedtünk kívánságának és amatőr módon mintegy megérezve a megfelelő viselkedést, két oldalról közrefogva kőkemény farkát puszilgatni kezdtük azt.

-          Szopjatok lányok, ne csak puszilgassátok! Parancsolt ránk újra egyre izgatóbban Erik

( Mondanom sem kell, hogy annyira izgalmas volt ez a játék, hogy alig bírtam ki, hogy ne szopjam le úgy, ahogy szereti) Nem várta meg még bármit is válaszolunk vagy kérdezünk, hiszen egyszerre csak megragadta a hajunkat és erőszakkal szétfeszítette a szánkat Reginával vastag szerszáma segítségével.Ekkor fordult először elő, hogy úgy éreztem magam, mint egy ribanc a saját otthonomban. Semmiféle  érzelem vagy kedvesség nem volt abban, ahogy a szánkat felváltva kefélte az a pasi aki eddig a gyengédségéről volt híres.Olyan erővel tolta a torkomig a farkát miközben a hajammal együtt rángatta a fejem, hogy azt hittem beletörik a gégém. Csak azt hozott egy kis pihenés, amikor a változatosság kedvéért, Regina torkát kezdte kefélni.Soha nem hallottam azelőtt olyan lenéző és fellengzős hangon beszélni, mint akkor! Olyan átszellemülten ismételgette a szopásunk közben, hogy

-          „Szopjatok ribancok” Ha nem lettem volna ott nem hittem volna, hogy ezt Erik mondta.

Csak ámultam, hogy milyen arccal élvezi, hogy az ajándéka tövig nyeli a farkát és azon gondolkoztam, hogy megint egy új oldalát ismerem meg annak az embernek, akivel együtt élek hosszú évek óta. Olyan férfias volt és magasztos, ahogy a fejét hátrahajtva irányította a fekete hajkoronát hosszú szerszámán.Kezd el nyalni hátulról a barátnődet! - Nézett le rám hirtelen Erik, majd noszogatás képen lökött rajtam egyet, hogy forduljak meg.Regina arcát nem felejtem el, szinte megkönnyebbült, hogy Erik kirántotta a torkából fényesen csillogó farkát, így végre újra levegőhöz juthatott pár perces intenzív mély torkozás után.Azonnal teljesíteni kezdtem a parancsot, megfordultam, és Regina popsija felé közelítettem arcomat. Már távolról fénylett a nedvességtől tocsogó combja. Hasonló képen voltam én is feltüzelve. Megváltás volt számomra, amikor éreztem, hogy Erik az ágyra térdepelve az én hátam mögé állt, majd a nyálunktól nedves farkát a popsim közé készítette, mint egy ágyút, amelyet hamarosan elsüt bennem. Azt még meg várta mielőtt belém mártotta volna jéggé keményedett dákóját, hogy Regina kívánatosan szétterülő combjai közé hajoljak, majd a popsijától kezdve végig nyaljam, hosszan és mélyen, a lucskossá nedvesedett vagináját. Most is hallom belül, a semmihez sem hasonlítható hangját, ahogy apró reszketések után, mélyen nyögött fel, elismerve a lassan tökélyre fejlesztett nyalástechnikámat. Különösen élvezte, ahogy az ánusza és a hüvelye közötti részt kényeztettem. Növeltem az extázisát, azzal, hogy az egyik kezemmel alá nyúltam és a csiklóját az újaimmal kör-körösen izgatni kezdtem.Az első orgazmusáért nem kellett sokat dolgoznom, hosszú ideje gyűlt benne is a vágy, ezt a nyelvem már csak kiegészítette. Erik talán erre a pillanatra várt, hiszen amint látta, hogy Regina teste a csalhatatlan beteljesülés lépcsőin megy át, a popsimon nyugvó még mindig lankadatlanul bevetésre készen álló farkát, elemi erővel tolta belém. Mint kés a vajban úgy simult belém vaskos szerszáma, mélyen és durván, érthetetlen mondatot mormogva közben. Majdnem elájultam, amikor a hosszú várakozás és izgalom után, végre farakat éreztem magamban a nyelvemen meg a ma már többször megkívánt punci feszült.Érdekes élmény volt a számban Regina semmihez sem hasonlítható édes, kissé alma ízű nedvét lefetyelni, miközben magamban éreztem a meg szokott farkat, újdonság erejével hatni. Erik érezhetően egyre magasabb fokozatra kapcsolt, alig bírtam ellen tartani magam, hogy Regina puncijában a kárt ne tegyek. Furcsa egyszerre több dologra figyelni, mégis természetes volt ebben a helyzetben. Tartani a nyalás ütemét, követni Regina testének változásait, figyelni a saját kielégülésemhez vezető lépcsőt és Erik hangját, hogy mennyire halad velem együtt. Többszörös figyelem és élvezet!Mondhatom nagyon jól álltunk mind hárman! Olyan hangorgiával járt ez a hármas tevékenység, hogy máig zavarba jövök, ha visszahallom azokat a mocskos mondatokat és nyögéseket, amit egymásból kiváltottunk hárman. Összesen négyszer élveztem el, a nyalás és dugás kombó közben. Már attól elmentem, amikor éreztem, hogy a nyelvemtől élvezett el, az a lány, akit eddig csak az útszéléről ismertem. Regina prosti létére, olyan élvezettel vett részt a kis játékunkban, hogy menet közben nem is gondoltam arra, hogy ezért fizetnem kellene.

-          Tetszik a büntetés lányok? Mormolta visszatérve szerepéhez Erik, majd hirtelen kirántotta a farkát belőlem és térden kissé kúszni kezdett, hogy a lehető legközelebb legyen a nyalástól élvező Regina testéhez.

-          Térdeljetek fel, parancsolt ránk türelmetlen hangon folytatva mondatát.

Tudtuk, hogy pár mozdulat hiányzik a beteljesüléséhez, ezért a lehető leggyorsabban emelkedtünk fel és ártatlan tekintettel néztünk a pár centire előttünk díszelgő farka hegyére.(Erik keze olyan gyorsan járt fel és le a saját farkán, hogy jó formán csak az elmosódott árnyakat és az egyre erősödő hangokat hallottuk magunk előtt)Mint két engedelmes kislány automatikusan összefonódva kissé féloldalasan, de összeérintve arcunkat, készültünk a kilövésre. Alig telt el pár másodperc, amikor Erik hatalmas hanghatás közepette, bőséges erővel és spermával élvezett rá, az elmúlt órák miatt megfáradt arcbőrünkre.Éreztem, ahogy a forró spermája a homlokomon csapódik, majd szép lassan a gravitációnak engedelmeskedve egyből folyni kezd az orrom felé.Regina megszorította a kezem, amikor ő is megkapta az neki járó adagot az orgazmus koktélból.Erik olyan éktelenül nagyot élvezett, hogy egész testében rázkódott és máig nem tudom mit mondott közben.Mi csak tűrtük némán, ahogy az arcunkon végigfolyik öröme és vártuk a további történéseket.

Hiszen az éjszaka még közel sem ért véget!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr377041951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása