Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Próbálj meg lazítani.
2012. november 04. írta: Elanor_Hope

Próbálj meg lazítani.

Olyan jó néha kirohanni a világból. Egy héten keresztül a világ egy eldugott kis csücskében voltam. Semmi más dolgom nem volt, mint olvasni és pihenni. Nagyon kimerültem, szükségem volt a feltöltődésre az év végi hajrára erőt gyűjteni.

Végre arra is időm volt, hogy vásároljak néhány új rucit magamnak. Magam sem hittem volna, hogy a férfiak számára „ mumus” vásárlást milyen élvezetessé lehet tenni..Nem vagyok ilyen téren tipikus nő. Nem gyakran vásárolgatok, de mindig tudom, mit szeretnék. Számomra értelmetlen tortúra órákon át járni a plázákat, le és felöltözni, hogy felpróbáljak mindent, ami megtetszik.  Pár nappal ezelőtt eszembe jutott miután hazaértem a vidéki túrámról, hogy egy hét múlva egy nagyon fontos üzleti partnerünk érkezik a céghez Moszkvából. Az ő tiszteletére és természetesen megnyerésére egy szűkkörű gáláns vacsorát adunk egy nívós szálloda éttermében. Nem ártana nekem is, valami elegáns és diszkréten szexi ruhát keríteni erre az alkalomra, hiszen nagyon sok múlik rajtam is! Fontos, hogy kifogástalanul és megnyerő módon képviseljem a céget. Az előkészültek miatt, jövő héten egy perc időm nem lenne arra, hogy vásároljak ezért pont kapóra jött a szabadságom.Segítségül elhívtam magammal a páromat. Az ő véleménye mindig elfogultság mentes és őszinte a kinézetemet illetően. Szeretem ezt a tulajdonságát is. Midig azt mondja, amit gondol, nem azt, amit hallani szeretnék.Átlagos hétköznap volt az első plázában ahová megérkeztünk. Nem volt ugyan csúcsforgalom, de elveszettnek sem éreztük magunkat. Beléptünk a kedvenc üzletembe hála égnek nem volt túl zsúfolt. Célzottan az alkalmi ruhák felé vettem az irányt. Sikerült is egyből négy gyönyörű koktélruhát kiválasztanom, amit el tudtam képzelni magamon a jövő heti fontos eseményen. A párom, mint egy hű fegyverhordozó szó nélkül cipelte a csomagomat miközben én szinte átszellemülten  lépdeltem a próbafülkék felé.Vagy megszokás, vagy hóbort, de általában ha szabad mindig a leghátsó próbafülkét szeretem igénybe venni. Méretét tekintve általában az a legnagyobb, két tükör is van benne és kényelmesen ellehet benne férni.Szerencsém volt! Majdnem minden fülke tömve volt, de az egyik hátsó még szabadon árválkodott. Gyorsan el is foglaltam. Párom látszólag unottan húzta el a függönyt mögöttem, majd őrként álldogált a próbafülke előtt.Körbeforogtam, ellenőriztem, hogy a függönyt teljesen elhúztam-e. Miután meggyőződtem, hogy takarva vagyok vetkőzni kezdtem. Álltam a tükörrel szemben, minden mozdulatomat lassan és érdeklődve néztem, tökéletesen és teljes valójában láthattam és vizsgálhattam a testemet. Fehér színű melltartó és tanga volt rajtam. Akkor tűnt fel először, hogy milyen barna vagyok még mindig. Körbeforogtam, mint aki életében először látja és vizsgálja a saját testét. Nem voltam és vagyok száz százalékosan elégedett a testemmel, de az tény, hogy formás és idomaim vannak. Magas vagyok és formás, feszes és dús keblekkel. Pontosan ezért is választottam olyan ruhát most is, ami mellben kiemel és kicsit a lábaimat is láttatni hagyja, hiszen oldalt felskiccelt szabásra esett a választásom fekete színben.A fekete örök fegyver, szőke hajam ékszerként ragyog, ha ilyen színben pompázom. Leakasztottam az első ruhát és próbáltam belebújni. sajnos nem volt az igazi.. Nem állt rosszul, de nem éreztem jól magam benne. Nagy nehezen kihámoztam magamat belőle és mentem a következőre.Nem tudom mennyi idő telt el, amikor a párom türelmetlenségének adott hangot.

-Kicsim, leszakad a lábam. Meddig tart még a próbálgatás? Vedd meg az első ruhát a célnak megfelel!

Hallottam a hangján, hogy valóban nyűgös, amit megértettem, hiszen az ő helyzete nem volt túl eseménydús. Támasztani a próbafülkét, miközben az áruházban vásárlók változó népessége és zaja veszi körül unalmas perceiben nem lehetett túl szórakoztató dolog.

-Jajj Tee, miért nem jössz be? Itt van, egy szék lepakolok róla, ülj le. Simán elférünk!

-Jobb, mint semmi - dörmögte Laci miközben a velem szemben lévő tükörben láttam, hogy diszkréten belopakodik a fülkébe és leül a székre a sarokban.Ekkor rajtam pontosan emlékszem, hogy a második ruha volt. Éppen próbáltam magam minden szögből megvizsgálni, hogy vajon ez a ruha lesz-e a legjobb választás számomra.Egy gyönyörű pezsgő színű rafinált megoldású ruhában tündököltem. Elől fokozatosan rövidült a szoknyarésze, a felsőrészre pedig a vállamat szabadon hagyva a mellrészt emelte ki.

-Na milyen? Hogy tetszik? -Kérdeztem miközben szép lassan megfordultam és olyan filmekben látott modell pózba csípőre tett kézzel pózoltam.Láttam rajta, hogy tetszik neki a látvány. Csak ült és olyan igazi csodálkozó kisfiú tekintettel nézett fel rám majd ezt mondta.

-Gyönyörű vagy! Nagyon jól áll az a ruha! -Szavaiban több minden volt, mint bók. Egyfajta büszkeség és szeretet is keveredett.

-Szerinted felpróbáljam még azért ezt is?- Mutattam közben a harmadik opcióra. Ez egy vörös színű mini koktélruha volt, amin a hátrész volt kihangsúlyozva.Tudtam, hogy Laci is imádja a vörös színt. És azt is tudtam, hogy elég izmos és szép hátam van egy ilyen ruhához. Kicsit merész megoldás, de nem közönséges.

-Próbáld nyugodtan, de ebben még fordulj, körbe egyszer kérlek.-

-Kérésed számomra parancs!-Mosolyogtam, miközben forogni kezdtem.Ismét szemben álltam a tükörrel, Laci a hátam mögött üldögélt a próbafülke egyetlen székén.Szinte világított a szeme, ahogyan rám nézett. Ismertem ezt a tekintetet! Sok kedves emléket és kalandot éltem meg vele.. Egy pillanat alatt tért vissza belém is a ragyogás, ahogyan átfutottak bennem az emlékek. Régen annyi extrém és lehetetlen helyen szerettük egymást. Nagyon hiányoznak ezek az idők!Gondoltam kissé felpezsdítem az unalmas vásárlást számára. Szép lassan megfogtam a tükör előtt található kis fém rudat, majd megfeszítve minden izmomat lábujjhegyre álltam és kitoltam szép lassan kecsesen a popsimat és finoman ringatni kezdtem a csípőmet.Láttam a tükörben Laci arcát, a meglepettségén túl előjött benne a tűz is. Megfordultam most már kezeimmel támasztékként fogtam a korlátot. Tüzes és vad tekintettel néztem, ahogy Laci átadja magát az akaratomnak. Némán néztük egymásra, de a levegő izzott. Szavak nélkül éreztük egymást.. Szép lassan elkezdtem leguggolni, erotikusan és kívánatosan. A ruha rugalmasan engedte, hogy széttárjam a lábaimat. A nadrágjára néztem, láttam, ahogy szép ütemesen domborodni kezd a cipzár alatt a legjobb barátom.Nem zavart az sem, hogy egy próbafülkében vagyunk. Halottam a hangosbemondó pont akkor szólalt meg, hogy hamarosan zárni fognak, egy fél óránk volt.A külvilág is egyre hangosabb volt, gyerekzsivaj rohanó emberek. Izgalmas volt és váratlan helyzet.

-Te őrült vagy- sziszegte, amikor letérdeltem, mint egy kismacska a cipzárja felé nyúltam.Hangjában a vágy volt hallható, mint a tiltakozás. Ismerem már annyira, hogy nekem kell kezembe venni az irányítást. Mert szabályok szerint él, és ahhoz, hogy szabályt szegjen muszáj megadni a kezdő lökést. A kis kecses mozgásom és ruhám felkorbácsolta a vágyait, de ahhoz, hogy megdugjon, egy lebukásveszélyes környezetben ki kell engednem a szellemet a palackból.Kezeimmel gyorsan lehúztam a cipzárját és szabadon engedtem a kígyót. Mint a kelj fel Jancsi, olyan ruganyosan és keményen vágta magát álló pozícióba a farka.  Még most is a szemem előtt van a pillanat. Évek óta a társam volt, de most én is másként láttam őt. Az adrenalin és vágy szint elsővé varázsolta a megszokott dolgokat. Olyan szinten pörgetett ez a szituáció, hogy éreztem a nedvesség szinte átitta a bugyimat és a nem ilyen terepre tervezett ruhámat kezdi átitatni. Egy percig csak néztem és próbáltam megőrizni ezt a képet az emlékezetemben. Felnéztem Lacira, láttam, hogy behunyt szemmel remegő szájjal próbálja ő is ugyanezt tenni. A hangosbemondó újra megszólalt.

- "Tájékoztatjuk a tisztelt vásárlóközönséget, hogy áruházunk fél óra múlva bezárjuk, kérjük a kiválasztott…”-

Eddig hallottam a gépies női hangot, ekkor nyaltam nyelvem hegyével gyorsan körbe a bőséges előváladéktól könnyező makkot. Tudtam, hogy az időnk kevés. Mint aki a világ végére készül, és éppen visszaszámolnak.Kezdtem el az orális turbinát alkalmazni, tudtam, hogy Laci elveszti az agyát és addig nem nyugszik, ameddig nem élvez belém. Szereti az orális akciót, de szerinte nincs jobb annál, mint amikor az ember egy forró punciba élvez el. Ezért amikor közeledik, a csúcs felé mindig fürge tigrisként ugrik majd rám, hogy bennem élvezzen el.Minden tapasztalatom és tudásomat így abba fektettem, hogy elérjen az átalakulásig, amikor ész nélkül ugrik majd a hátamra.Először félig vettem a számba az izmos dákóját és egyenletesen és ritmusosan váltakozva szívtam és masszíroztam vastag ajkaimmal. Éreztem, hogy egyre keményebb minden mozdulatommal.Amikor Laci már a fejemet fogta és hajamat markolta, tudtam, hogy átadta magát az élvezetnek és kizárta magát a jelenből. Egyre jobban mozgott a széken, szinte fel és lecsúszott, hogy ütközésig tudja a számat tolni a szerszámán. Nem tudom, hogy a szomszéd fülkében hallották-e a szopásom zaját, hiszen a mélytorok kicsit hangosabb, a sima franciánál. De kit érdekelt ez akkor! Csak cuppogtam és nyeltem minden nedvességet, amit csak tudtam. Punim közben már fájdalmasan lüketett. Térdeltem, ugyan de próbáltam az egyik lábszáramra ülve dörzsölni a csiklómat, hogy kis enyhülést hozzon ez az érintés a vértől duzzadó érzék gombomnak. Éreztem a hajamon, hogy egyre keményebben borzolja Laci, tudtam ez mit jelent. Közeledik. Itt volt az idő..Egyszer csak abbahagytam az szaxi szólóz felnéztem, láttam, hogy most már átszellemülve engem néz.A szemébe néztem és halkan csak annyit mondtam

-Gyere, élvezz belém!Nagyon kívánlak!-Abban a pillanatban, ahogy ezt kimondtam, Laci a hajamat finoman megmarkolva magához húzott. Megváltás volt a kemény fapadlón való térdelés után kicsit lábra állni..Hevesen megcsókolt, amikor már szinte egy magasságban voltunk.. Csókjában olyan szenvedély és olyan vágy volt, mint az első időkben. Éreztem, ahogy a ruhám alá nyúl és egyik kezével megragadja a bugyim egyik oldalát és határozott mozdulattal a bokám felé rántja.

-Fordulj meg.. -suttogta finoman kihátrálva csókjaimból.

Szinte ugrottam erre a szóra. Ismét a tükörhöz léptem. Megfogtam a vasrudat, amin a táncomat elkezdtem. Láttam, ahogy Laci letolja a farmerját, kezébe veszi a végletekig izgatott szerszámát, majd a hátamhoz lép, felhajtja a gyönyörű ruhát a hátamig, majd belém döfi a dákóját és kihúzza egyből.Egyből felnyögtem olyan szinten járt át az élvezet. Amikor a totálisan beindult forró hüvelyemet kitágítja az izmos és kemény szerszám olyan érzés mintha a boldogság futna végig minden porcikámon tetőtől talpig. Laci szeretett azzal játszani, hogy egyből kihúzta a farkát, mert így még jobban tudott pörgetni. Szinte reszkettem azért, hogy újra tegye belém és ne húzza ki a csúcs előtt.Néztem a tükörben az arcát és a sajátomat is. Újra azok a kis forrófejű tinik voltunk akik anno egymásba szerettek. Az arcom kisimultan a szemem a testem vágyban égve fohászkodott szótlanul, hogy keféljen meg.

Laci nézte a tükörképem, a melleimet, ahogy csábosan előre ágaskodva himbálóznak a fehér ruhában.A hangosbemondó az utolsó figyelmeztetést mondta be, amikor elszakadta cérna Lacinál és most már elemi erővel úgy belém tolta a farkát, hogy azt hittem elájulok.. Hatalmasat nyögtem újra. Hiába próbáltam csendben lenni, nem tudtam. Annyira izgalmas és extrém volt ott kefélni az áruház közepén egy függönnyel elválasztva a valóságtól.Majd hátulról átölelt annyira emelkedtem fel, hogy a farka kényelmesen tudjon bennem ki és bejárni. Félig álló pozícióban befogta számat. Tetszett ez a tudat is, érezni a határozott és férfias kezét a számon, ahogyan megszűri a hangot és a levegőt. Oltári izgalom volt. Látni a tükörben és hallani, hogy a nyakam mögött visszafojtott hangon liheg és nyög. A tükörképünk szinte elmosódott olyan gyorsasággal és energiával kefélt. Durva volt és állatias, aki csak a kielégülésért hajt. Olyan szinten betapasztottam a számat, hogy alig kaptam levegőt. Élveztem, a látványt az érzés, ahogy a testünk egyé válva remegett meg. Egyszerre élveztünk el. Olyan erő szabadult fel bennem, hogy úgy éreztem megválthatom a világot. A gyomromtól a lábamig minden sejtemig remegés és eufória járt át. Ha nem fogta volna be ilyen erővel a számat, biztos, hogy akkorát sikítok és nyögök, hogy az egész áruház meghallja.Elemi erővel élveztem el. Minden erőm elszállt. Védtelen papírlapként estem volna össze, ha nem ölel Laci. Iszonyat piros fejjel, még mindig szabálytalan légzéssel ölelt hátulról, a nyakamba omolva.

A farkát szép lassan éreztem, hogy a gravitáció magával rántja. Annyira szeretem, amikor szép lassan kicsusszan a játszótársam belőlem és a spermától és a nedvességtől újra mocskos és lucskos lesz a puncim.Alig volt pár percünk még magunkra, amikor hallottuk, hogy az áruház dolgozói jönnek és bekiabálnak,hogy aki még itt van, a próbafülkében azonnal szedje össze magát, mert 5 perc múlva zárnak!Mint a galambok úgy reppentünk szét. Még mindig piros, de kisimult arccal, hyper gyorsasággal kezdtünk el öltözni. Szinte téptem magamról a hancúr ruhámat, ami a kis kalandom minden nyomát magán hordozta.Gyorsan felöltöztem és egymás után pár perces különbséggel léptünk ki a próbafülkéből.

Nagyon zavarban voltam, úgy éreztem, hogy akik rám néznek, miközben a pénztárhoz lépdelek mind azt mondják a szemükkel:

-„Hallottalak, tudom mit csináltál kis ringyó”-

Mosolyogva próbáltam ezeket a gondolatokat lereagálni, amíg az üresen kongó áruház kasszájához lépdeltem .A ruhát természetesen megvettem. Jó ómen lehet a jövő heti fontos találkozóra!Ez a kis kaland pedig nagyon szép színeket és érzéseket hozott újra vissza az életembe! Aki nem szeret vásárolni és várni a barátnőjére, amíg próbál, annak ajánlom ezt az időtöltést! Felejthetetlen élmény!!

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr174888400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása