Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Szerelemdoktor..
2012. október 22. írta: Elanor_Hope

Szerelemdoktor..

Az élet a legjobb forgatókönyvíró. Lehet, közhelynek tűnik, de valóban így van! Az elmúlt héten eléggé beteg voltam.Amikor az ember közel 40 fokos lázas, azt hihetnénk, igazából a túlélésre koncentrál. Ilyenkor nem gondol a szexre, nem üzemelnek a hormonok, csak a pihenés utáni vágy működik. Eddig én is azt hittem. Ez elmúlt héten valami vírust összeszedhettem, nagyon legyengültem, a láztól napokig csak aludtam és reszkettem. Igazából más bajom nem volt, de ez is eléggé megviselt. Amikor már második nap is magas lázzal telt el, kicsit megijedtem. Tudtam, hogy ez nem játék. Ügyeletet nem akartam ezért hívni, egyedül meg nem tudtam elindulni a háziorvosom felé, aki kb.50 kilométerre van tőlem. Hála égnek, eszembe jutott a legjobb megoldás! Zolit évek óta ismerem, együtt voltunk gimnazisták csak más irányba mentünk. Ő most rezidens éveit tölti én meg irodai szinten rendelek minden nap. Kapcsolatunk nagyon jó maradt, ha bármi bajom van mindig számíthattam rá. Ő mindig próbálkozott, hogy más módon is megvizsgáljon mélyen és behatóan, de eddig nem adtam be a derekam. Valahogy nem működött kémia. Legalábbis eddig.Zoli nagyon megörült, amikor felhívtam. Annak ugyan nem, hogy beteg vagyok. Persze még aznap eljött hozzám, hogy megnézzen.Előre figyelmeztetett, hogy az eddigi tünetek alapján ma meg fog szúrni. Elnevettem magam, na persze, gondoltam magamban.

Tudtam, hogy nem az injekciós tűre gondol elsősorban, de valahogy olyan szánalmas kis szójátéknak indult ez a beszélgetés. Miután letettem a telefont, egyedül maradtam a gondolataimmal.Nagyon gyenge voltam, meggyötört, de mégis elindult bennem valami.Minden nőt izgatnak az egyenruhák és bizonyos szakmák. Köztük az orvosok is. Van abban valami dögös, hogy valaki orvos, életet ment. Olyan felsőbbrendű és tiszteletre méltó szakma. Soha nem dugtam még orvossal, de mindig vonzott. Zoli, amikor közölte, hogy orvosira készül gimiben, inkább komolytalannak tűnt, mint vonzónak. Ő valahogy nem váltotta ki belőlem azt az érzést, amitől felborul a hormonháztartásom. Talán a láz tehette, vagy az elejtett” megszúrlak”mondta, hogy elkezdtem kívánni. Elképzeltem, ahogy a meztelen testemen sztetoszkópjával hallgatózni kezd, majd szép lassan széttárja a combjaimat és végigsimogatja a láztól tüzesen izzó kelyhemet. Vízió volt, de nagyon beindított! Valahogy úgy éreztem, kell nekem ez a doki! Ahogy csak tudtam rendbe szedtem magam. Erőm nem sok volt, de lecseréltem a nyúzott kis pizsamámat egy dögös fekete csipkés földig érő hálóruhára. A trükk az volt ebben a kis ruhácskában, hogy a mellrésze mélyen dekoltált volt. Elől megköthető, ami által olyan szép és dús kebleket varázsolhattam amilyet csak lehetett. Tudom ez a szerelés nem hétköznapi az orvos fogadására. De nekem megvolt vele a tervem.Nem sokat kellett rá várnom, hogy megcsörrenjen a kapucsengő.Egyből összeugrott a gyomrom. Bevallom izgultam! Nem tudom mi ütött belém, de elfogott a randi láz.. Vicces, hogy valóban lázas voltam.Tetszett az komoly és határozott kisugárzása, ahogy ott állt a küszöbömön, kezében szorítva a jól ismert bőr orvosi táskát. Kórházi egyenruhában volt, miután végzett a rendelésén egyből hozzám rohant. Nem is öltözött át, csak magára kapott egy barna kabátot. Sokat férfiasodott, már nem volt az a kis tini, akit inkább barátként akartak a nők, mint társnak. Határozottan jól állt neki a szemüveg. Férfias karakteres arca volt, amelyet a keret nélküli szemüveg nagyon jól kiemelt. Fekete haja, kicsit hátrazselézve olyan hatást keltett, mintha ő lenne valamelyik optika reklámarca.

-Nem tűnsz halálos betegnek ebben a szerelésben! -Mosolygott, ezzel megtörve a látványával okozott gondolat kavalkádot a fejemben.

-Remélem nem is vagyok halálos beteg, csak tüzel a testem két napja. Nagyon legyengít- vigyorogtam pajzánul miközben arrébb álltam az ajtóból, hogy végre testközelben legyen.Innen már csak pár lépés kellett, hogy ott álljunk egymással szemben a hálószobám Szentéjében.  Mind ketten zavarban voltunk. Ő láttam, hogy nem bírja a szemeit levenni a szexi kis hálóruhámban duzzadó kebleimről. Én meg nem bírtam másra gondolni, ha rá néztem, mint arra, hogy lássam az arcát, amikor elélvez.

-Mesélj, mik a tüneteid?-Kérdezte kicsit elpirult arccal a jóképű doktorom.

-Igazából semmi extra, csak nagyon magas lázam van. Nem sok minden viszi le. Két napja tart, most már nagyon kezd kifogyni az erőm.-

-Értem, megmérem. Felelte miközben a táskáját az asztalra rakta.

Rektálisan vagy normálisan?- 

-Ahogy szeretnéd.-Ha rajtam múlna, mind két módon megnéznélek. Vigyorgott fülig érő szájjal.

Elpirultam.

Oh, micsoda ajánlat! Rajtam nem múlik, Te vagy az orvos. Te tudod nekem mi a jó. Feleltem pajzán mosollyal miközben szép lassan elfeküdtem az ágyon. Ügyeltem arra, hogy féloldalasan tegyem mindezt, hogy a melleim gravitációnak köszönhetően kecsesen előre mozduljanak. Optikailag nagyon beindító látvány!Tudtam, hogy nyert ügyem van.. Zoli elővette a lázmérőjét a táskájából, mellém ült, miközben félig a melleimet vizslatta. Izgalmas helyzet volt. Nem tudhattam, hogy megkapom-e, de olyan vágyat éreztem, hogy felüljek és megcsókoljam és a fejét a melleim közé fúrjam.

-Most nem annyira magas a lázad, mondta az eredményt nézve a doktorom, de adok egy injekciót mindenképpen.

De előbb, mutasd a torkod. Tette hozzá. Kérlek, állj fel, hogy jobban lássam a lámpa alatt a manduláidat.

Egy pillanat múlva ismét szemtől szemben álltunk, egyik kezével megfogta a fejem miközben torkomat nézte.. Amikor hozzámért, kirázott a hideg. Mivel a testem a láztól forró volt, szinte fagyosnak éreztem érintését. Megremegtem. Ezzel az egy mozdulattal újra beindult az állat bennem. A szemeimben megjelent a démon, innentől kezdve nincs menekvés. mondogattam magamban, miközben a tekintetünk találkozott.

Tudtam, hogy megérezte mi történik. Láttam, hogy inkább engem néz, mint a torkomat.

A torkodban minden rendben. Tért vissza a szerepébe Zoli. Ugyan elengedte az arcomat, de abban a mozdulatban érzelem volt. Nem úgy ért hozzám, mintha egy átlagos páciens lennék.

 Meghallgatlak. Kérlek, kicsit húzd lejjebb a ruhádat. Ezt a mondatot olyan hangsúllyal ejtette ki, mint amikor az ember valami tiltott dolgot kér, és nagyon izgul, hogy mi lesz az eredmény.

Még mindig egymással szemben álltunk, én némán figyeltem a szemüvege mögött egyre tágabb pupilláját. Mind ketten mosolyogtunk, amikor szép lassan egyre lejjebb húztam a ruhácskám két pántját magamon. Úgy néztünk egymásra, mint amikor az első csókra készülsz. Látod, a másik szemében, hogy akarja, hogy meg fog történni, csak lépned kell.

Szép lassan a ruhácskámat a derekamig húztam, így kiszabadítva a formás, dús kebleimet. A mellbimbóim duzzadtan ágaskodtak előre, Zoli irányába.

Megbabonázott a pillanat a tekintete, ahogy állt előttem a fehér egyenruhájában. A szemeivel kutatva a tekintetemben. Megállt a pillanat, amikor egy lépéssel közelebb lépett felém.

A fülébe rakta a sztetoszkópot, majd elindult a mellkasom felé.

Szinte éreztem, amikor az auránk összecsapódott.

Az illatát mélyen az orromba szívtam, annyira tiszta és férfias volt. Felcsigázott teljesen. Éreztem, hogy a kémia most már nagyon is működik. Kicsit széjjelebb is raktam a lábaimat, mert annyira benedvesedtem, hogy a combjaim szinte összetapadtak.

Amikor először ért a bőrömhöz a hideg sztetoszkóppal kicsit ugrottam egyet. Nagyon hidegnek éreztem, hiszen bennem tombolt a láz és a vágy. Erre a mozdulatra rám nézett Zoli, és mosolyogva ezt mondta: Ne ugrálj olyan, vagy mint egy szűz kislány. Nem fáj csak hideg. Miközben mintha véletlen lenne a mellbimbómhoz ért.

Értettem a célzást.

Szóval olyan vagyok, mint egy szűz kislány? Kérdeztem kicsit elváltoztatott szűzies ártatlan hangon.. bocsánat doktor bácsi, megpróbálok jól viselkedni.. mit teszik gondolni, így is elég szűzies vagyok?kezeimmel megfogtam a sztetoszkópját és elkezdtem a szám felé húzni...

Láttam Zoli szólni sem tudott, szinte leblokkolt olyan hirtelen érte a kis akcióm.

A számhoz emelve fürgén nyalogatni kezdem az eddig vizsgálatokhoz használt orvosi műszerét.

Tudtam jól, mivel volt benne tapasztalatom, hogy a fülében ez a mozdulat nagyon szexi lesz hiszen minden apró kéjes nyelvcsapásom és apró lihegésesemet ezerszer jobban fogja hallani és érzékelni mint szabad füllel.

Elborult az agya, amikor meghallotta az első sóhajomat. Szinte támadott ész nélkül. Az sem zavarta, hogy a fülében volt még mindig a sztetoszkóp. Átölelt szorosan és jó erősen magához húzott. Szinte szétroppantott azzal az izmos testével. Fejét belefúrta a nyakamba, majd mohón csókolgatni kezdte a melleimet.. miközben szaggatottan csak ennyit mondott, ismételgetve:

Mióta vágytam erre.

Én is!Nagyon kívánlak.. Mormoltam, miközben a kezeimmel szinte végigszántottam a haját és nyakát. Isteni érzés volt tüzes testemen a langyos nyelvét érezni, ahogy szép lassan felfedezi a bimbómat és udvarát.

 Egy perc sem telt el, Zoli megragadta a derekamat magához szorított majd az átkulcsolt kezeivel felemelt úgy, hogy szinte megakadtam a merev farkán. Majd az ágyhoz emelt és szép lassan leengedett.

Szinte tépte magáról a ruhát, mint a felajzott vad.

Egymás után dobálta le a sztetoszkópját, a ruháit, a szemüvegét. Egyre többet láttam a testéből, nem alig telt el pár pillanat és ott állt előttem a jóságos doktor úr, szemüveg és ruhák nélkül, merev farokkal.. Borotvált, formás, áramvonalas hosszú férfiassága volt. Szép látvány volt. Nem elég, hogy beteg voltam, a látvány és az izgalom miatt olyan forróság járt át, hogy azt hittem felgyulladok.

Zolit még tovább izgatta, hogy miközben megszabadította magát a ruháitól, a kezeimmel átvettem a szerepét és szép kör körösen masszírozni kezdtem a melleimet. Láttam, ahogy tüzes tekintettel és mozdulatokkal kezdi a bokámig érő ruhámat felhajtani a szájával, miközben négykézláb mászik felém. Fogaival ügyesen húzta egyre feljebb a csinos kis ruhácskámat. Kissé megemelkedtem, hogy könnyű dolga legyen. Izgalmas látvány és érzés volt,látni a fejét közeledni a vénuszdombom felé. Mint a megveszett kutyák, úgy csorgatta nyálát végig a tűzben égő testemen. Tekintete üveges volt és semmitmondó. Mint aki nem is e világon van, csak az érzékei szerint cselekszik. Nagyon tetszett ez a helyzet! Masszíroztam a melleimet egyre keményebben, láttam, hogy pillanatok kellenek, hogy elérjen a kelyhemig. Emlékszem a fejéhez kaptam, amikor először megéreztem a nyelvét a csiklóm körül. Szinte hídba nyomtam magam a gyönyörtől.. Nem volt gyengéd. Hihetetlenül felajzott volt, szinte marcangolta a puncimat. Mint a vadak, akik a húson osztozkodnak, durván nyalt, tépett a nyelvével. Mintha minden egyes nyelvcsapással ki akarna tépni a puncimból egy darabot. Mégis nagyon tetszett, amit csinált! Hihetetlen izgató volt. Szeretem, amikor az érzelmek átmennek ösztönös állatba. Ilyenkor lehet nagyon élvezni a szexet. Amikor nem másiknak akarunk megfelelni, ilyenkor élvezni és élvezetet akarunk adni és kapni. Az a jó, amikor nem arra gondolunk, hogy mit olvastunk a jó nyalásról, szopásról, szexről. Csak tesszük, amit az ösztön diktál.

Zoli így nyalt. Ösztönből. Tudta, hogy élvezem.  Hiszen Önkívületben téptem a haját és nyomtam a fejét egyre mélyebbre a vaginámba.

Combjaimmal szinte megfojtottam olyan szintem passzíroztam a fejét a forró ölembe. Markoltam a lepedőt és vonaglottam, úgy ahogy a testem akarta.. Megőrjített a vadsága és a mennyekig emelt. Szinte spriccelt belőlem a nedvem, amikor elélveztem, a csiklóm vörösen, duzzadtan ágaskodott a szájában, amikor beteljesült a vágyam.

Hatalmasat nyögtem.. Ez a hang még inkább hatott rá. Tudta, hogy kielégültem és nagyon jól csinálta a dolgát. De azt is tudta, hogy több van bennem neki is kapnia kell..

Úristen, nagyon jó vagy. Lihegtem még mindig, próbálva megőrizni az orgazmus múló gyönyörét magamban.

Remélem Te is hasonló jó leszel, felelte, miközben újra négykézláb közeledve mászott a fejem felé. Majd az arcom mellé térdelt, megmarkolta a hajamat és szinte erőszakkal húzott a merev farkára. Nem volt óvatos és lágy sem. Durva volt és állatias. Alig kaptam levegőt olyan erővel, tolta a szerszámát a torkomig. Szinte szétfeszítette a számat olyan duzzadt volt és kemény a dákója. Szó szerint megkefélte a torkomat.

Ez kell a betegségre, egy jó kis nyeles aszpirin. Mormogta mély és durva hangon, miközben még mindig a hajamat tépve szabályozta az ütemet. Nem hittem volna, hogy az ennyire szexi, hogy e semmibe néznek, hogy úgy használnak, mint egy tárgyat. De megmondom őszintén izgatott, hogy nem volt kedves és érzéki. Talán ezt érezte Zoli is, vagy mindig is ilyen volt, nem tudom Egyszer csak kitépte a farkát a torkomból majd azt mondta.

Fordulj meg és feküdj hasra végig az ágyon. Utasított határozott hangon miközben szép lassan lemászott az ágyról a földön lévő orvosi táskája felé.

Hasra feküdtem és vártam, hogy végre magamban érezzem a szám után.

Hallottam, ahogy felbont valamit, azt gondoltam óvszer lesz az. Egészen addig hittem ezt ameddig nem éreztem, hogy a hátamra ül, rám hajol és két kezemet kinyújtja az ágy rácsai felé, miközben kötszert kötöz a csuklómra és gyors rutinos mozdulatokkal kiköt az ágykerethez.

A mozdulatait közben a merev farkát előre és hátra mozgatta izmos hátamon. Még mindig nyálamtól nedves volt a férfiassága.Extrém érzés volt.. Nem tiltakoztam, annak ellenére, hogy ő volt az első, aki kikötözött.Azt hihetnénk, ez mennyire korlátoz és mennyire megaláz. De nem! Inkább pörget.

Most már azt csinálok, amit akarok veled. Amit eddig nem tehettem meg, most mind megteszem. Ezt a monológot nem felejtem el, mert amikor ezt mondta, egy utolsó kötszer is előkerült, amivel a számat feszítette szét majd kötötte meg.

Ebben a percben úgy éreztem magam, mint egy kiszolgáltatott ló. Uralkodtak felettem és tárgyként kezeltek, korlátozva voltam mozgásomban, abban is, hogy hogyan vegyek levegőt, hogyan nyögjek vagy sikítsak mégsem éreztem ezt veszélyesnek. Soha sem hittem volna, 39,5 fokos lázzal egy doki fog szinte megerőszakolni.

Éreztem, amikor Zoli miután kikötötte a kezemet és számat szép kicsit hátrébb tolat rajtam és félig leszáll a hátamról, majd széttárja ameddig csak tudja a lábaimat.A kezeimet próbáltam reflexből kiszabadítani a kötésből, hogy hátranézzek, de nem tudtam. Mint a vadak, akik csapdába estek úgy rángatóztam és próbáltam a számban lévő kötszertől megszabadulni, így utólag tudom, hogy reflex volt mindez nem tudatos.

Zolit ez a látvány, ahogy küzdök még jobban bevadította. Mint egy kan kutya rám ugrott és belém vágta a farkát. Akkorát élveztem, hogy azt hittem a kötés elvágja a csuklómat annyira húztam magam afelé a kezemet. Emlékszem alig jött ki hang a számon köszönhetően a kötszernek, csak haraptam össze a számat, ahogy lehetett. Nagyon keményen és állatiasan döfött. Szinte a méhszájamig hatolt a farkával. Alig emelkedett fel a hátamról. Én próbáltam a kikötözött kezeimmel húzni és tartani magam, hogy minél jobban hozzám férjen. Éreztem a láztól tüzes hátamon, ahogy a bőrünk összetapad és a Zoli forró lehelet inkább lágy szellőként csapódik le testemen. Élveztem nagyon, hogy szabályok szerint kefélnek. Nincsenek üres udvarlások, játékok, itt senki nem játssza meg magát.

Minden lökésével egyre mélyebbre hatolt. Olyan volt, mint aki vergődik. Jó mély és velős hangon adott hangot élvezetének. A kezem minden szándékos vagy véletlen mozgása szinte szétverte az ágyat. Olyan erővel kapálóztam az élvezettől. Maga volt egy orgazmus ez a szituáció, imádtam! Úgy élveztem el, hogy szinte magamra húztam az ágykeretet. Fejemet csak szorítottam hátra magam felé húzva a kikötött kezeimet. A kötszer elnyelte a sikításom nagy részét. Zoli is közel járt a beteljesüléshez. Hallottam a hangján, ahogy egyre gyorsabban zilál a hátamon közel a fülemhez.Éreztem, amikor lassítani kezdett.. Nem tudtam miért. Egészen addig, amíg nem éreztem, hogy kezeivel az ánuszom körül körözni kezdett.. Akkor már tudtam, hogy a rektális vizsgálat viccnek indult, de ő komolyan gondolta.Megmérem a lázad rektálisan ahogy kérted. Mormolta a fülembe.. miközben egyre jobban készítette elő a popsimat a vizsgálatra..Túl voltam már jó pár anális élményen ezért tudtam mire készül és milyen lesz. Szeretem az anális sexet, tapasztalataim szerint valóban intenzívebben lehet elélvezni. Felvillanyozott a gondolat, hogy análisan is magáévá tesz a doktor bácsi. Vártam az a pillanatot, amikor szétfeszít majd belül.Amikor kihúzza a puncim ölelő gyűrőjéből a hegyes farkát és elindul a popsim kemény és szűk bejáratához. Kicsit a makkja hegyével benedvesítette a járatot, majd finoman, de határozottan átpréselte a farkát az kicsiny kis kapun. Éreztem, ahogy szétfeszít és nyilalva hasít belém a fájdalom amikor tágul a popsim záróizma, majd szép lassan tövig nyeli a dákót.Az első két mozdulat elég fájdalmas, de utána már maga a gyönyör az egész. Főleg így kikötözve. Feszítettem a testem a legcsábosabb pózban négykézláb magasan felemelve a popsimat vártam, hogy kezdődjön a tánc.

-Hú de forró és szűk vagy- Sziszegett a dokim, amikor elkezdett ki-bejárni a fenekemben.

Minden lökéssel egyre gyorsabb és egyre hevesebb lett, csak úgy csapódott a teste a hozzám. Húztam magam a kikötött kezeimmel, ahogy csak lehetett, szinte minden izmom feszült a hátamon. Egyre hangosabbak voltunk. Belőlem a bekötött számon keresztül nem sok minden hang jött ki, de Zoli szinte önkívületben tajtékzott, mint egy bika, kemény volt és durva. Minden döféssel egyre jobban életre keltette bennem a gyönyört. Mást, mint mikor a puncimat kefélik, de ez is nagyon jó érzés!Főleg amikor érezem, hogy elélveznek bennem.Zoli megállt, mint aki lebénult és kicsit remegve lövellte telte a szűk és forró popsimat a spermájával.Ennél szebb érzés kevés van! Hallani a hangját, a testének a jeleit érezni, felejthetetlen dolgok.Semmihez nem fogható amikor szép lassan kilöki a záróizom az alélt farkat és a sperma végigcsurdogál a gravitáció által kijelölt irányba. Annak ellenére, hogy lázas voltam és beteg, nem hittem volna, hogy ekkorát élvezek. Pláne nem az orvos barátommal.

Az is igaz, hogy miután így megkefélt és ki izzadtam magam, a lázam eltűnt.

Meggyógyultam és visszatértem!

Valóban a nyeles aszpirin volt a legjobb gyógyír a bajomra!:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr734863283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása