Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csapatépítés vége..
2012. október 09. írta: Elanor_Hope

Csapatépítés vége..

Azt gondolhattam volna, hogy az elmúlt órákban annyi élvezet és izgalom ért, hogy nem leszek vevő újabb kalandokra. Tudom magamról, hogy nem ilyen vagyok. Mondjuk, úgy a nap bármely pillanatában akárhányszor készen állok átadni magam az élvezetnek.  Nem éreztem azt, hogy kínos helyzetbe kerültem. Nem tudhattam, hogy az a két kolléga mennyit látott a kiadós kis menetünkből a sókamara padján.  Normál esetben az ember ugrana egyet és világgá szalad, ha meglátja, hogy mások figyelték az intim pásztorórája közben. Engem mégis inkább vonzott, mint zavart a tudat.  A két kollégám sem zavartatta magát az ajtó mögött, most már szemkontaktusban figyeltem, ahogy merev farkukkal a kezükben bámulnak minket, mintha peep showban lennénk.Azt hiszem társaságot kaptunk. Feleltem Endinek aki még mindig nem tudott szabadulni a közelségemtől.Felkapta a fejét. Láttam, ő inkább jött zavarba, mint én. Áh, csak Áron meg Geri az. Nevetve bámult ki ő is az üvegen túl álldogáló fiukra. Lassan kibújt az ágyékom csapdájából  egy utolsó puszit adva a combom legbelső részére.

-Mi van fiúk, tetszett a műsor?- Kérdeztem kissé kimerült hangon.

Endi ekkor már a törölközőjét csavarta a dereka köré eltakarva a kielégült férfiasságát. Próbáltam felülni v mondanom sem kell, az elmúlt időben végzett pozíció azért nagyon megviselte minden porcikámat. Észre sem vettem, hogy mennyire összetört a keményfa pad, amin vehemensen dugott meg Endi.A kérdésem megadta a végső bátorságot a kéretlen látogatóinknak, mert kinyitották az üvegajtót.Nagyon tetszett a műsor, de az még jobban, hogy nem zavart, hogy nézünk. Szólt Geri, majd  Áron folytatta.

-Igazából annyira tetszett a látvány, hogy most mennem kell lehűteni magam, nézni nem olyan jó mint csinálni.-

Endi helyeselve fordult feléjük: Nézzétek fiúk az biztos, hogy csinálni jobb főleg olyan nőt, aki tüzes. Engem konkrétan kizsigerelt a legkedvesebb kolléganőnk ezért én fel is megyek a szobámba pihenni. nektek viszont sok sikert.Majd felém fordult, nyomott egy puszit a számra, a fülembe csak ennyit súgott:

-406-os szoba te kis ribanc, várlak egész éjjel! Szét akarom dugni mindened ott is ahol eddig még nem jártam-A fülem nagyon érzékeny részem, hallani a suttogó mély búgó hangját, érezni a keze bársonyos érintését az arcomon újra beindította a kazánt legbelül.Megértem ha mész, feleltem. Köszönöm neked az elmúlt időket, nagyon élvezetes csapatépés volt.Nevettünk mindannyian.A következő pillanatban már csak Endi távolodó sziluettjét láttam az üvegajtón túl. Ekkor már a velem szemközti padon kicsit megszeppenve a meztelen testemet bámuló két újabb vendégem üldögélt még mindig izgatott állapotban.

-Áron azt mondtad le kell hűteni magad, rám is rám fér, kicsit nem árt megtisztítani a testemet. Van kedvetek egyet csobbanni? -Kérdeztem a megszeppent de izgató látogatóimat.Láttam, ahogy mindkettejük szeme felcsillan a félhomályban.

-Hogy ne lenne! Melyik medencére gondoltál? -Kérdezték.

-Jó lesz az a medence is, ami itt van a só kamra mellett.-Feleltem miközben széttártam combjaimat, hogy lássák mivel is indulunk pancsolni.A két fiúcska csak ült szemközt velem, arcukon láttam, hogy még jobban felizgultak, hogy széttártam a combom előttük, szexin és csábosan. Az elemi ösztön című filmből a történetre kevés ember emlékszik, de Sharon Stone hasonló mozdulatát, aki látta még él nem felejti el. Imádom provokálni és felkorbácsolni az ösztönöket én is. Annyira tetszett a félszegsége gyermeki ártatlansága a két fiúnak, hogy egyből előjött belőlem az igazi démon. Bár fiúcskákat láttam még bennük, tudtam, hogy előhozom belőlük a ragadozót azzal, hogy elindulok meztelenül kifelé.Mint a zombik, akik mást nem látnak csak engem, úgy követtek a medencéig. Valamiféle gyermek vagy tanuló medence lehetett, mert nem volt túl mély. Pontosan ezért is akartam itt fürdőzni.A fiuk próbáltak egy kicsit még oldódni és beszélgetni, de láttam a szemükben és a még mindig erősen duzzadó férfiasságukon, hogy más céljuk van.Nekem is az volt! Soha nem voltam még két férfival egyszerre, pláne nem medencében.Az a helyzet, hogy két ilyen szűzies férfival osztozom meg első ilyen élményemben, mintegy tanár néni nagyon gerjesztő volt. Aki még nem próbálta az mindenképpen tegye meg! Meztelenül fürödni hatalmas élmény. A medence szélén volt egy kis padka, amin kényelmesen elhelyezkedtem. Normál körülmények között üldögélni szoktak rajta a megfáradt vendégek. Geri és Áron két oldalról kicsit távolabb, de mellém ültek. Láttam, hogy még mindig zavartak, nem tudták, hogy mit kezdjenek a helyzettel.  Néztem a medence kristálytiszta vizében enyhén imbolygó merev farkukat. Imádtam, én voltam akkor ott a gonosz, gaz csábító, ők ketten meg a karmám áldozatai. Tudtam, hogy kezdeményeznem kell, mert ők nem mernek. Az irodai falai között is visszahúzódó, félénk gátlásos emberek. Az is nagy szó, hogy képesek voltak magukhoz nyúlva kukkolni és levetkőzni minden félelmüket.Izgatott, hogy magam mellett ilyen félénk prédát látok. Szép lassan mind két kezemmel oldalról egyszerre nyúltam a víz alá majd szorosan körbefogtam mind két izmos, erős, farkat. Mind ketten egyszerre rázkódtak meg egész testükben. Valamiről beszéltek pont, amikor megérintettem őket a legérzékenyebb pontjukon. Lehet el sem hitték, hogy Endi után ők is megkaphatnak, pláne egy wellness szálloda tiszta medencéjében. Na, mi az fiúk? Nem ezt akartátok? Kérdeztem miközben végigmértem az arcukat.  Nagyon hamar elvesztették az ártatlanságukat az új játszótársaim. Mind ketten behunyt szemmel és kissé hátrahajtott fejjel adták át magukat az élvezetnek. Nyoma sem volt már a félszeg kisfiuknak, amint a kezem közé kaparintottam legdrágább kincsüket, azonnal megváltoztak.  Az érintésem által szabadultak fel és vették le álarcukat.

Furcsa volt a víz alatt nyugvó teljesen felizgult férfiasságot kényeztetni a kezemmel. Minden mozdulat más volt, mint normál esetben.Egyszerre volt könnyű, de nehéz is. Összehangolni minden mozdulatomat hogy ütemesen és megfelelően tartva csúszkáljak a kezemmel ezen a két csodálatos szerszámon. Felemelő emlék, ha visszagondolok, érezni két különböző test jelzését, markolni az eltérő méretű, vastagságú férfiasságot a kezeim között. Hallani két oldalról a váltakozó sóhajokat, víz csobbanását minden mozdulatomnál leírhatatlan dolog. A lábaimat lágyan és kecsesen szétnyitottam, amikor éreztem, hogy mind két fiú keze a combjaimat simogatja.Ez az ösztön, amikor érzed, a szenvedélyt, az őrületet, és még többre vágysz.  Kezeikkel a legnagyobb harmóniában és együttműködésben fedezték fel a testem elérhető részeit. Áron érintette meg először a víz alatt is csodálatosan szép formás puncimat.Geri látta, hogy ott már foglalt vagyok, így a melleim felé fordult, szép finoman nyalogatni kezdte a mellbimbómat. Egyiken sem hasonlítottak már arra a félénk kisfiúra akik voltak. Minél jobban vertem a farkukat annál jobban vadultak. A lágy érintésekből állatias durva mozdulatokká vált minden. Szinte hullámzott az energiától mindhármunk teste. A víz súlytalanná tett minket. Az egyik szívta, markolta melleimet, miközben a másik az újaival tett magáévá. Ha erre gondolok most is elönt a nedvesség. A fejemben cikáztak a képek, az Endivel átélt jaccuzis kalandom, a kiadós dugásunk a só a padon, most meg két új pajtássommal kényeztetjük egymást.Áron vakmerő volt és vad, egy mozdulattal kihúzta magát a kezeim közül. Elém úszott, majd a lábaimat megfogva szinte kényszerített, hogy térdeljek fel a padkára.

-Most én, duglak meg-mormolta a fülembe mély hangon. Eszméletlen jó érzés volt, a vízben térdelni és várni, hogy hátulról mikor érezhetem magamban a gyönyört.

Gerit sem zavarta, hogy ezzel a domináns mozdulattal Áron megfosztotta attól, hogy a kezeimmel kényeztessem tovább.  Kihasználta a helyzetet, hogy térdelek a padkán egy pillanat alatt felült a medence partjára, úgy hogy a számmal pontosan elérjem a gazda nélkül maradt farkát. Orgazmus közeli élmény volt, amikor Áron pontosan akkor tolta belém a farkát amikor Geri férfiasságát először érintettem a számmal.Ott térdepeltem egy nívós szálloda közepén, az egyik kollégámat éppen szoptam miközben a másik hátulról kefélt. Minden mozdulattal éreztem, ahogy Áron farka s kipréseli a vizet a forró puncimból, Nagyon kellett figyelnem, hogy a számban lévő szerszámmal óvatosan bánjak. Nehéz volt össze egyeztetnem a mozgást és a szopást is, de a hangok alapján nagyon jól csináltam. Hagytam, hogy döngessenek durván hátulról és közben húzzák a fejem egyszerre. Szétfeszítettem a számat és csak arra figyeltem, hogy az ütemet tartsam. Csak nyeltem a hosszú vastag farkat és a legmagasabbra emelve a magam tartottam azt a pózt, amiben a legmélyebbre tudott Áron hatolni. Extra élvezet volt a víz, ami a mozgásunkat és érzékeinket feljavította.  Ez a szituáció annyira felcsigázott mindenkit, hogy alig telt el pár perc szinte egyszerre élveztünk el mindannyian.  Éreztem, hogy Áron a végső behatolásnál olyan mélyen és durván lökött, hogy megfulladtam a torkomban pulzáló farokban.Nem érdekelt a klóros íz, hogy sokszor vizet nyelek. Olyan élvezettel tettem a dolgom, mint még soha!

Háromszorosan élveztem el lelkileg és testileg is ettől a helyzettől. Ekkor már nem voltam magamnál. Semmi más nem voltam, mint egy vágyainak áldozatul esett szexuális ragadozó. Mohón szoptam és nyeltem az utolsó lökéseket is. Amikor éreztem Áron kihúzza a farkát, szinte égetett, ahogy a hideg víz lehűti belül a forró lüktető szépségemet. Az a pillanat, amikor érzed, hogy a víz felett kikandikáló forró hátamra lövell a forró sperma, miközben a torkomban élvez el egy másik, kimondhatatlan érzés.  Azt kell, mondjam most is beleremegek és nedves leszek tőle, ha visszagondolok rá. Még írnom is nehéz.-)

 

 </p

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr984829085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása