Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Swinger egy balatoni csúszdán
2015. január 12. írta: Elanor_Hope

Swinger egy balatoni csúszdán

Évek óta éltünk együtt. Nem is vettem észre mennyi idő telt el. Mindig hittem boldogok vagyunk és minden rendben. Így utólag nem is tudom, hogy csak ezt akartam hinni? Vagy tényleg így volt. Amikor a napi szex kimaradt, mindig találtam mentséget. Biztos fáradtak vagyunk. A heti hajtás a munkában, a stressz az állandó rohanás miatt van. Hitegettem magam ez természetes, nincs baj! Nem ma kezdtük a kapcsolatunkat, biztos mások is így vannak ezzel. Mit is akarok? Teltek a hetek és egyre inkább éreztem, nem jó ez így. Mi történik velünk? A harmincas éveink elején tartunk és a szexuális életünk már most nem működik! Nem voltam ehhez hozzászokva. A szex mindig központi szerepet játszott az életemben. Most meg hónapok telnek el, hogy valami történik? Velem, akinek mindenről a szex jut eszébe? Hova vezet ez az út? Elhagyjam? Megcsaljam? Mit tegyek? Csak gyűltek a vágyak, az érzések. Hiába mondtam, hiába kértem, nem történt változás. A hetekből, hónapok teletek el mire megszánt a testével. Nem tudok mást mondani. Így volt, megszánt. Követeltem, hogy szeressen, nem volt más választása megtette. Ezekben az együttlétekben nem volt semmi, csak egy gyors numera. A szenvedély az előjáték minden más elmaradt. Csak a gyors kötelezettségteljesítés érződött rajta semmit több.Éjszakákon át álmodom arról, hogy valaki mocskosul magáévá tesz. Füstös kocsmák, igénytelen mosdójában, elhagyatott parkok padjain. Mindegy ki volt és hol, csak szeressen. Kívánjon szenvedélyesen és vadul! Az érzések egyre inkább kitörtek belőlem. Túlléptem saját magamon. A megszokás és a szeretet erős, de nem fogok szabályszerűen játszani. Igen is, ha kell, mástól várom azt, amit itthon nem kapok meg. Vártam és tűrtem eleget. Furcsa, hogy nő létemre pont és leszek az, aki reszket a szex iránt? Sajnos ez történt. Annyit küzdöttem a vágyaim ellen. Nem parancsolhatok mindig a testemnek. A bomba robbanni készült. Végül eljött a detonáció napja. Ez a történet erről a napról fog szólni.
Egy szép nyári éjszakán kedvenc strandom közelében ünnepeltem születésnapomat barátaimmal. Párom elég korán kiütötte magát és hazament. Persze én maradtam.. Megszoktam már, hogy mindig egyedül maradok. Ha haza is kísérem, semmit nem érek vele. Jobb szeretett egyedül túl lenni a piálás okozta krízisen. Szexet nem remélhettem, a gondoskodás meg maradt így másnapra.Barátaim már megszokták, hogy mindig egyedül maradok a buli végéig. Most is így lett. Az egyik koktél jött a másik után. A hangulat fokozódott. Ezzel együtt egyre vonzóbbnak éreztem magam. Furcsa dolog ez az alkohol. Minél több van bennem, annál többnek érzem magam. Erre a legjobb példa, amikor elmegyek a mosdóba. Józanul csak egy átlagos lánynak látom magam. Nem foglalkozom a tükörképemmel. Ahogy a koktélok fogynak ugyanabban a tükörben egyre szebbnek és kívánatosabbnak látom magam. Megigazítom a ruhám, egyre többet mutatok meg magamból. Lejjebb húzom a toppom a szoknyám feljebb. Elkezdem sugározni a szexuális vonzerőm, azt az erőt, amit az évek során megszűntem használni.Emelt fővel, önbizalommal telve lépek ki abból a mosdóból, ahonnan azelőtt szürke egérként léptem be. Elhiszem, hogy jó vagyok, hogy különleges, hogy kellek még valakinek. Ezen az estén is pontosan így léptem ki. Rögtön megváltozott a világ. Ezt egyből észrevették a barátaim, akik akkor már eléggé megfogyatkozva vártak. Pontosan hárman. A barátnőm Lisa, párjával Jhonassal és a legjobb barátommal Luieval. Amint meglátták, hogy a szoknyám lejjebb a toppom beljebb került, egyből indult a csipkelődés, hogy biztos alig vártam, hogy a párom kiüsse magát és szabad legyen a pálya. Ártatlan mondatnak tűnik ma már, de nem volt az akkor. Ez az egy mondat volt, ami az egész életemet megváltoztatta. Ez az egy mondat, ami előhozott bennem mindent elfojtott érzést, és a bennem lévő bomba robbant.

-Mégis mit vártok tőlem? Nem szexeltünk lassan egy éve Joeval. Kitől várjam a visszaigazolást?-

Néma döbbenet fogadta szavaimat.

-Ne hülyéskedj! Ugye most viccelsz?- Kérdezte Jhonas.

-Miért viccelnék? Halál komolyan mondtam-

-De hisz annyira jól megvagytok- folytatta gondolatmenetét Lisa a barátnőm. Ha baj lenne én is tudnék róla nem?

-Gondolod az ember büszke arra, hogy nem kíváncsiak a testére? Minden rendben lehetne, de a sex az nem működik! Szégyellem ezért nem is beszéltem róla.

-Ezt én nem is tudtam. -Lisa még mindig csodálkozott a tényeken.

Itt volt hát az idő, hogy színt valljak és elmondjak mindent a halott szexuális életemről és a vágyaimról. Ekkor még nem hittem volna, hogy ez a vallomás és a közben elfogyasztott újabb alkohol mennyiség hatására életem eddigi legnagyobb és legváratlanabb kalandja bontakozik majd ki. Az idő repült, az elfojtott bánat és kudarcok csak úgy ömlöttek belőlem. Mintha az én fájdalmamnak lett volna köszönhető szakadni kezdett az eső. Kerthelyiség lévén, nem volt nagyon hova mennünk a közelgő vihar elől. Eszembe jutott a strandon lévő hatalmas csúszda. Pár évvel ezelőtt lezárták, már nem üzemel így teljesen elhagyatott volt. A csúszda tetején kialakítottak egy helységet, ami anno bárként üzemelt, ma már teljesen elhanyagolttá vált, de pár bútor még benne maradt. Mire feleszméltem már Luie karon ragadott és kabátját felém tartva futottunk a csúszda felé, nyomunkban rohant Lisa és Jhonas. Kb. tíz perc telhetett csak el, de a fokozott szél miatt óráknak tűnt mire a célhoz értünk. Csuromvizesen pihegtünk az elhagyatott bárban, olyan volt, mint egy hajléktalan telep. Poros volt és kísérteties.Az ablakhoz álltam, kinéztem. Villámok cikáztak a sötétben. Egy ideig biztos itt maradunk nyugtáztam magamban.

-Ti nem fáztok? Én nagyon- Kérdeztem.

Mindenki helyeselt.

-Hogyne fáznán, eláztunk. Jobb lesz, ha levesszük a vizes ruháinkat- Javasolta Lisa.

-Basszus, ezt már rég meg kellet volna tennünk-Konstatáltam.

Szép lassan levettem a toppomat, ami szinte ragadt a vizes testemhez mintha gumiból lenne. Szemben velem a többiek is vetkőzni kezdtek. Alapjában véve szégyenlős vagyok, de talán az elfogyasztott alkoholnak köszönhetően gátlás nélkül szabadultam tovább a többi ruhámtól, miközben a többieket néztem. Lisa gyönyörű nő, így félhomályban teljesen más megvilágításban láthattam. Szép izmos teste és feszes formás mellei vannak. Haja annyira vizes volt, hogy az arcához tapadt. Láttam, ahogy a hátára és mellkasára folynak a testén még megmaradt esőcseppek. Nem tudom megmondani miért, de nagyon megkívántam. Soha nem voltam leszbikus hajlam, mindig a férfiak vonzottak, de ez a pillanat és látvány előhozott belőlem valamit, amit nem tudtam magamról. Akaratlanul kicsúszott a számon:

-Lisa, annyira gyönyörű vagy, hogy kezdek megijedni magamtól.-Nevettem el magam a hirtelen gátlástalanul előtörő vallomásomon.

-Miért? -Nevetett Lisa

-Ne értsd félre, de annyira kívánatos vagy, hogy rendesen nő létemre megkísértet a vonzerőd-Tudod, az a vicc, hogy van itt két férfi is, de rájuk nem néztem miközben vetkőztek.

-Nagyszerű! Ezt most jót tett a férfiönbecsülésünknek. -Mordult fel viccesen Luie.

Lisa szótalanul mosolygott és párjára Jhonasnra nézett.

-Jhonas Lisa felé indult, ekkor láttam először, hogy ő is meztelenül van már. Régóta ismerem, de nem láttam még meztelenül. Midig tabu volt, hiszen Lisával járnak egy ideje. Ezért nem is gondolkoztam azon, hogy milyen lehet teljesen pucéran. Meglepődtem, de nem bántam, hogy nem hagyta magán a bokszerét. Szép kidolgozott teste volt, magas volt és sudár. Férfiassága erőteljesen ágaskodott miközben Lisa felé lépett, majd megragadta és szenvedélyesen magához húzta és megcsókolta. Testük olyan volt így együtt, mint egy tökéletes szobor. Sugárzott belőlük a szépség és tökéletesség. Lisa kezeivel elindult lefelé Jhonas testén és megfogta erőtől duzzadó férfiasságát majd térdre ereszkedett előtte. A kezében ágaskodó szerszámot szopni kezdte hevesen, de egyben mégis finoman. Látszott rajta, hogy élvezi, amit csinál. Alig tudta visszafogni magát. Úgy járt a nyelve Jhonas farkán, mintha előre megkomponált mesterművet adna elő. Váltogatta az erős kemény szívást és nyelvcsapást a mély torkozás és incselkedéssel. Lisa Néha oldalra fordult és cinkos tekintettel együtt kísért mosollyal rám nézett mintha a szemeivel kérlelné, hogy játszunk egy négykezest.Jhonasan közben beletúrt Lisa még vizes barna félhosszú hajába, és kezével mintha karmestere lenne az előadásának vezényelte a lányt. Szólni szem tudtam, annyira gyorsan történik minden.Nem zavart a dolog, inkább izgatott a látvány. Csak álltam és néztem mi történik. Jhonas átadta magát az élvezetnek, és Lisa cuppogása mellett, mély hangján nyögdécselt.  Elöntött a vágy, annyira rég nem éltem már át ilyen szenvedélyt, annyira ki voltam éhezve, úgy vágytam a szenvedélyre, hogy elvesztettem az önkontrollom. Megint csak nem velem történ ez a szenvedély, jelenleg megint csak nézője voltam mások élvezetének. Nem tudom Luie mikor került a hátam mögé, de azt tudom, hogy ez a látvány őt sem hagyta hidegen, hiszen éreztem álló férfiasságát a combomon, miközben átkarolt hátulról. Nem kérdezett semmit és sem tettem. Tudta, hogy akarom, és nem fogok tiltakozni. Tudtam mit szeretne és nem volt ellenemre. Nem akarok mindent az alkoholra fogni, de már nem bántam, sőt alig vártam, hogy megtörténjen. Kezeivel megmarkolta a melleimet és finoman még mindig a hátamnál állva a nyakamat kezdte csókolgatni. Éreztem forró leheletét a nyakamon és mélyről törő sóhaját a fülemben.

Átjárt a vágy kirázott a hideg, elöntött a forróság. Megfogtam Luie merev farkát, de nem fordultam meg. Nézni akartam még egy kicsit Lisát és Jhonast.Azonban a kezemmel nem tétlenkedtem Lui farkát szép óvatosan verni kezdtem, játékosan és finoman. Isteni érzés volt egy feszes merev nedves farkat a kezemben tartani, miközben a testemet fedezik fel. Rég nem járt senki a testem részleteiben. Rég nem éreztem azt, hogy kívánnak. Minden érintés tüzes volt és bizsergető.  Miközben a látvány, amit a szemben lévők nyújtanak, olyan mintha erotikus filmet néznék még tovább fűtötte a tüzet bennünk. Ekkor Lisa abbahagyta a szopást, Jhonas nem engedte, hogy tovább játsszon a szerszámán. Rájuk is hatással volt, hogy váratlanul Luival mi is átadtuk magunkat a vágyainknak. Jhonas Lisát leültette a hátuk mögött lévő kanapéra, letérdelt és mohón nyalni kezdte Lisát. Még mindig a szemem előtt lebeg Lisa látványa, ahogy széttárt lábai között Jhonas nyelve fényesíti gyönyörű punciját. Formás teste megfeszült, ahogy egyre közelebb nyomta csillogó punciját Jhonas arcához. Közben gyengéden vonaglott a melleit simogatta és szemeivel engem nézett.Szavak nélkül magához hívott Lisa. Kezeivel irányította Jhonas mohó száját miközben változatlanul felénk nézett. Annyira kívántam Lisát, és Luie farkát is. Teljesen extázisba estem, annyira tombolt bennem a vágy. Egyre hevesebben vertem Liue farkát a lélegzetéből és halk nyögéséből éreztem, hogy jó úton halad a beteljesedés felé. Ezt nem hagyhattam. Magamban akartam tudni! Azt akartam, hogy bennem élvezzen el! Elengedtem a farkát, Lisára mosolyogtam és megfordultam Luie felé. Tudtam jól, hogy ha megfordulok onnan nincs megállás. Luie nem gondolkozott megcsókolt és én hagytam. Kezeivel átfont és markolni kezdte mindenem, amit ért. Szép lassan egyre lejjebb nyúlt hozzám, terpeszbe álltam és remegve vártam, hogy a löktető puncimhoz érjen és kényeztetni kezdje. Amikor először kezeivel hozzáért a csiklómhoz, felnyögtem a gyönyörtől. Annyira nedves voltam, hogy a combon éreztem a saját vágyam tengerét. Nem bírtam tovább, most már meg kellett történnie annak, amire vágytam, de nem itt ilyen helyzetben. Szerettem volna fokozni az élvezetet és tudtam Lisa is vágyik rám. Megfogtam Luie kezét a szemébe néztem és azt mondtam gyere! ! Elindultunk a kanapé felé. Lisa szeméből és mosolyából láttam, hogy kívánja ő is, hogy megízleljem nedvét és érezzem legszebb nőiességének illatát. Amikor a kanapéhoz értem, négykézlábra ereszkedtem és pucsítva adtam lehetőséget Luinak, hogy vadul megkeféljen, miközben láthatja majd, hogy Lisa punciját nyalom. Jhonas átadta az eddig kisajátított Lisa izzó punciját nekem, ő addig Lisa száját vette igénybe. Sohasem felejtem el, azt az érzést és látványt, amikor először érintettem Lisa punciját a nyelvem hegyével, Lisa megremegett. Különleges érzés volt, finom volt és kellemes, az orromban érezni az illatát a csiklójával játszani. Mindenki ismeri a saját testét éppen ezért úgy kényeztettem, ahogy én akarnám, hogy engem kényeztessenek. Tudtam mennyire mélyen kell nyalnom és mennyire keményen kell szívnom a duzzadó érzékeny csiklóját. Óvatosan köröztem a nyelvem hegyével, tudtam, hogy a csikló mennyire érzékeny. Közben szívtam magamban illatát és nyeltem nedvének minden cseppjét. Finom volt tiszta, de egyben mocskos érzés is. Hatással volt rám az érzés, tetszett a helyzet! Így már Alig vártam, hogy megkeféljenek, szerettem volna fokozni az örömöt. Tudtam, hogy Liue arra vár, hogy jelezzek, mikor szeretném. Jeleztem hát neki, kicsit hátratolattam egészen addig, amíg nem éreztem meg kemény férfiasságát. Körkörös csípőmozgással, a nedves puncimmal körbetáncoltam a farkát ügyelve arra, hogy behatolás akkor még ne történjen.. Majd folytattam Lisa nyalását. Aki közben markolta a hajam és nyomta egyre beljebb és szorosabban a nyelvemet a csiklójához. Halottam, hogy mohón szopik az élvezettől. Ahogy haladt az élvezettel egyre mohóbb lett Jhonas felé.  Nem sok idő telhetett el, mikor megéreztem, hogy Luie kemény farka hátulról belém hatol.  Megálltam érezni a pillanatot. Éreztem, ahogy a puncim utat enged és tövig elnyeli az izmos méretes farkat.A hüvelyem izmai ráfeszültek és körülfonták Luie forró férfiasságát. Éreztem, hogy tűzforró vagyok belül. Megremegtem és ziláltan vettem a levegőt. Egy éve vártam erre, hogy a testem kielégüljön. Ez a szenvedély és a sok inger úgy felizgatott, hogy már attól elélveztem, hogy valaki magáévá tett. Luie élvezete a testem ütemes remegését és izmaim feszülését, várt egy kicsit majd először lassan majd egyre gyorsabban és erősebben járt a farka bennem. Minden döfése szenvedélyes volt és vad, szűk voltam és forró. Nagyon élvezte ő is a helyzetet. Miközben a szűk puncimat kényeztette láthatta, ahogy Lisát nyalom, ha egy kicsit feljebb nézett azt is végig követhette, ahogy Lisa Jhonas farkát nyeli tövig. Inspiráló helyzet volt. Nagyon hangosak voltunk, olyan energiák és elfojtott szenvedélyek törtek elő belőlünk, amit azelőtt nem ismertünk. Jhonas már alig bírta visszatartani az élvezetet. Nézni, ahogy a barátnőjét az ő kis privát punciját egy másik nő kényezteti, akit hátulról közben vadul kefélnek. Izgató látvány lehetett, az élvezet meg Lisa nyelvjátékának köszönhetően orgazmus közeli állapotba repítette. Így voltam én is ezzel. Nagyon jó érzés volt, nyalni egy bársonyos puncit érezni minden rezdülését miközben hátulról kemény fasz jár a puncimban. Jhonas nem bírta tovább az önmegtartóztatást.. A látvány már annyira hatással volt rá, hogy kihúzta Lisa szájából a farkát és óvatosan megfogta Lisa combját a fejem mellett és húzta maga felé. Értettem a jelet. Így még utolsót szívtam Lisa csiklóján és mélyen belenyaltam puncijába mielőtt átadtam a helyet Jhonasnak.Remegve tárta szét Lisa fényesre nyelt punciját Jhonas, megfogta a vágytól duzzadó farkát és keményen betolta. Vad volt és kemény ez a mozdulat. Lisa és Jhonas egyszerre nyögött fel a gyönyörtől. Vadul megcsókolták egymást. Jhonas farka már ütemesen járt ki és be Lisában.. Miközben Luie egyre keményebben kefélt hátulról olyan szenvedélyesek voltunk, mint a kiéhezett ősemberek. Erőszakosak és vadak. Tekertem a csípőm és keményen rátolattam Luie farkára szorítottam és elengedtem. Játszottam és élveztem. Néztem Lisát, ahogy a csiklójával játszik, hogy utolérje az élvezetben Jhonas. Olyan erővel és gyorsasággal keféltünk mind a négyen, hogy csoda nem kaptunk infarktust. Zilálva nyögtünk és minden izmunk megfeszült. Hatással volt ránk is, amit látunk  Jhonas és Lisa között. Ugyancsak vadul keféltek miközben végig egymást figyeltük. Néztem Jhonas farkát, ahogy ki és bejár abban a punciban, amit nemrég még én kényeztettem. Izgatott Lisa puncija, Jhonas farkát látni benne. És saját magamban is érezni egyet végre! Nem tudom mennyi idő telt el, de minden perce ajándék volt!  Egyre hangosabbak voltunk mindannyian. Éreztem következik a detonáció az orgazmus a köbön! A vágyak és szenvedély csúcsa! Éreztem, hogy  Luie farka és teste megfeszül és hatalmasat nyög. Tudtam, hogy elért a csúcsra velem együtt. A beteljesedésünk tetején a testem ütemesen reszketett így szorítva még magamba az ernyedő hímtagját. Hatalmas extázis volt. Megfeszült mindenünk és testünk minden porcikája remegett csak kapkodtuk a levegőt, lihegtünk miközben szemünket még mindig nem tudtuk levenni a mellettünk lévőkről.

Jhonas ekkor már nagyon közel volt a csúcshoz, hiszen már nagyon mélyen és gyorsan dugta Lisát és egyre többször nyögött fel. Ekkor a farkát hirtelen kirántotta Lisa puncijából és a szájához sietett. Lisa azonnal lehajolt és próbálta elnyelni Jhonas pulzáló farkát. Jhonas mélyeket lélegzett, miközben megremegett egész testében..Csak borzolta Lisa haját és nyomta egyre mélyebbre a lány szájában férfiasságát.Lisa szája nem tudta elnyelni Jhonas összes örömkönnyét, így jutott bőven az arcára és a mellére is.Luie ekkor már óvatosan kivette farkát belőlem és a fülembe súgta

-Nagyon jó volt.Akkorát élveztem, mint még soha! Menj, fejezd be Lisát. Amit én nem adhattam oda neked, azt nyald le Lisáról-

Mosolyogtam egyet, és Jhonasra néztem. Annyit mondott.:-Az a tiéd is. Ilyen jó még nem volt soha! -

Lisa nevetett:

- Gyere barátosném mindig mindent megosztottunk ezután pláne mindent megfogunk! -Kezével megsimogatta az arcom és finoman a melle felé húzott.Tudtam mit szeretne, nem is voltam ellene, hogy feszes melleiről lenyaljam Jhonas örömét. Így egyfajta íratlan szerződést kötöttünk egy kis erotikus rituálé által, ezután már mindent megosztunk. Habzsoltam a Lisa mellén elterülő sperma tengert. Ízleltem és faltam is egyben. Olyan érzés volt mintha jutalmat kapnék valamiért. Finom spermája volt Jhonasnak, Lisán tálalva meg még inkább tetszett. A testem újjászületetett és a lelkem is, de nem csak nekem, mindenkinek. Egymáshoz bújva terültünk el a kanapén. Nem zavart senkit, hogy poros és elhagyatott volt minden. Életünk egyik legnagyobb kalandját éltük át az elmúlt percekben, órákban. Pihegve melegítettük egymást még egy kis ideig. Kint ekkor már virradt és a sötétséggel együtt a vihar is tovább állt. Tudtuk, jól ami itt történt az nem egy egyszeri dolog lesz! Ekkor már rabjai lettünk egymásnak és az ekkor még kezdetleges csoportos szexnek. Azóta is rendszeresen meglátogatjuk a kis csúszda bárt, ahol már nem számít ki kivel és hogyan és hol. Csak az érzés számít és a szenvedély. A romos bárt kitakarítottuk. Jó pár ismerőssel megosztottuk a titkát.-) így alakult meg a kis swinger közösségünk, rendszeresen összejárunk. Ki tudja, lehet egyszer még Te is eljössz közénk.

Olyan ez, mint a harcosok klubja!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr687064099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása