Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Dolgos hétköznapok, egy kis kézimunkával..
2012. október 13. írta: Elanor_Hope

Dolgos hétköznapok, egy kis kézimunkával..

Tudtam, hogy a csapatépítőnk után megváltoznak az irodában az erőviszonyok. Arra viszont nem számítottam, hogy javamra válik mindez. Az elmúlt héten bővelkedtem perverz és extrém helyzetekben ismét! Annak ellenére, hogy most az éves üzleti terv összeállítása miatt szinte alig van időm bármire is, azt kell, mondjam mindig találtam alkalmat arra, hogy jól érezzem magam.

Endi vicces módon szóvá tette, hogy nem mentem utána a szobájába. Ledöbbenten és egyszerre izgatottan hallgatta végig az egyik kávészünetben távolmaradásom okát. Érdekes módon mástól még nem értesült a jó kis medencés kalandomról.

Tudom, hogy amit tettem és teszek egyszerre visszataszító, de vonzó is. Kurva vagyok és Isteni szerető egyszerre. Akiket a testemmel, a lelkemmel kényeztetek mind bódultan fekszik majd karjaim között. Tudom, hogy szeressem őket és azt is érzem, mit kell tennem, hogy zombiként a sarkamban járjanak. Irányítok és szolgálok. Vad vagyok és angyal. Látni azokat a férfi kollégáimat, akik ismerik a tüzes véremet, nagyon jó érzés. Megváltoztak, minden pillantásukban, mozdulatokban ott vannak a titkos buja kis kalandjaink. Elejtett félmosolyok, apró érintések, szavak nélkül érzett vágyak lengik körbe a napomat. Titkos üzenetek, mocskos mailek váltják egymást. Izgalom minden napom!

A legunalmasabb meetingek új fényt kaptak az által, ha olyanok ülnek velem szemben vagy éppenséggel mellettem, akikre ha ránézek, minden porcikájukat ismerem. Tudom milyenek, amikor élveznek, kényeztetnek, ahogyan dugnak.

Tudom, hogy ők sem tudnak nagyon másra gondolni. Főleg Endiről tudom mindezt. Pontosan egy napja, a heti záró értekezleten, mellém ült. A tárgyalóban U alakban vannak elrendezve az asztalok. Mi ketten U kezdetét szimbolizáló székekre ültünk egymás mellé. Velünk szemben és mellettünk a másik oldalon a többi vezető kolléga foglalt helyet. Munkaköröm miatt rengetegszer hordok szoknyát vagy kis kosztümöt. Jól érzem magam szoknyában. Meg is vannak hozzá a formás lábaim. Szerencsés vagyok, hiszen sem x sem o lábam nincs. Hosszú combjaim vannak, formás vádlival, nagyszerűen állnak a szoknyák rajtam emiatt.Tegnapi nap is pont egy fekete miniszoknya és egy fekete blúz volt rajtam fehér gyöngysorral és fülbevalóval. Úgy néztem ki, mint a titkárnők gyöngye, legalábbis a kollégák szerint. Jó érzés ennyi férfival dogozni, hatalmas kihívás és izgalom. Még a meeting elején sorra kerültem, hogy bemutassam elképzeléseimet és stratégiámat a bevétel növelésével kapcsolatosan. Imádok az éhes férfiszemek előtt állni szexis ruhában, miközben minden oldalról látom, amint vizsgálnak tetőtől talpig.

Szinte érzem, amikor a tekintetükkel szép lassan levetkőztetnek, majd magukévá tesznek egymás után.. Nem tudom miért, de nagyon izgat, ha néznek, főleg ha tudom, kívánnak. A teremből egyedül Endi ismeri ezt az oldalamat, amikor elönt a vágy és izzik mindenem. Nehéz ilyen gondolatokkal üzleti tervet prezentálni. Hála égnek nagyon hamar vége lett az én előadásomnak így végre hűs székre tehettem lüktető puncimat. Endi miután leültem mellé fülig érő szájjal rám nézett és a fülembe súgta:

Kedves kollegina csak nem benedvesedtünk?

 Tudta jól, hogy a fülem az egyik erogén zónám. A gyomrom is megremegett, ahogy a lehelete és mély búgó hangja a fülembe hatolt. Most már végképp éreztem, hogy elönt nedvesség és a forróság. Beindult a reaktor..

 De.. Tudod jól, hogy én mindig nedves vagyok.. Feleltem ártatlan hangon tágra nyílt csodálkozó boci szemekkel.

Abban a pillanatban láttam, hogy Endi felemeli az egyik kezét és az asztal alá teszi, majd oldalra nyúl és megragadja combjaimat vaskos erős újait szinte belemélyesztve a bőrömbe.

Akkor segítek egy kicsit.. Mormolta alig érthető hangon.

Válaszolni sem tudtam, annyira kellett koncentrálnom, hogy ne essek ki a szerepemből. Ott ültem a céges meeting közepén, figyelve az egyik értékesítési vezető előadását miközben egy férfikéz a combomon halad forró ölem felé.

Akkora adrenalin szabadult fel bennem, szinte éreztem, ahogy az agyam felpörög és száguldani kezd minden érzés, mint egy gyorsvasút.

Szétnyitottam a lábaimat, ahogy csak tudtam. Éreztem bár a bugyimon és a harisnyámon keresztül, ahogy Endi kezével a domborodó puncim körvonalát fedezi fel. Nehéz volt visszatartani magam, hogy ne hajtsam hátra fejem és ne tépjek le magamról mindent. Hiába tompítja a ruha az érintést annyira izgató volt így is, amikor az újait szépen bejárják barlangomat. A csiklóm olyan szinten megduzzadt, hogy szinte fájt, amikor a finom selyem bugyim Endi kezével együtt hozzáért.

Élvezed te kis kurva? Hm?

Kérdezte remegő hangon. Figyelve arra, hogy ne hajoljon túl közel, nehogy feltűnjön másoknak a keze a pad alatt.

Nagyon.. valahogy kinyögtem egy halk, de annál érzelmesebb választ..A puncim nedvével átitatott bugyim szinte rátapadt Endi fürge ujjaira.

Ekkor megragadta harisbányámat, kezével rásegítve szakított bele egy lyukat a vékony pókhálószerű anyagba.

Én még mindig a jó kislányt eljátszva meredtem előre az előadást kémlelve. Próbáltam ajkaimat harapdálni, ilyen módon leplezni az arcomra kiült élvezetet, amikor éreztem, hogy a harisnyán keletkezett lyukon át Endi ügyes újai elhúzzák a bugyimat és a csiklómhoz érnek.

Emlékszem a kezemben toll volt és egy jegyzettömb. Szinte kettétörtem a tollat, amikor rányomta a papírra, hogy írjak valamit. Egyrészt álca volt az írás másrészt üzenni akartam Endinek.

Jóóóóóó,csináld még_!

Tudom nem voltam nagyon romantikus, de más nem jutott eszembe, miközben éreztem, hogy egyre gyorsabban köröz a nedves csiklómon. Minden mozdulata adott ugyan hangot, de nem akkorát, hogy más meghallja. Annyira profik voltunk mind ketten, hogy még az előadónak sem tűnhetett fel, amit csinálunk. Az arcom mindent elárulhatott, de nagyon koncentráltam, hogy az érzelmeimet leharapjam az ajkaimról.

Felé néztem egy pillanatra. Merev tekintettel nézett előre, látszott az üveges szemein hogy nagyon koncentrál arra, hogy ütemesen és jól tekerje kőkemény csiklómat. Ügyesen csak a kézfejét mozgatta így látszólag semmit nem csinált a pad alatt. Láttam az asztal alatt feszülő nadrágját.. annyira szerettem volna segíteni rajta. Kívántam, mindent megtettem volna azért, hogy beleüljek az ölébe és erőszakosan, brutális erővel magamba tuszkoljam újra a csodálatos szerszámát. Sajnos nem tehettem!. Csak ábrándoztam miközben egyre nagyobb élvezetet csiszolt a puncimból.

Éreztem, hogy már vörösödik az arcom, hogy egyre mélyebben lélegzem. A pulzusom szinte szárnyalt. Fogalmam sincs mi zajlott a teremben, kizártam mindent. Bár látszólag követtem az eseményeket én csak az érzékeltem, hogy egyre közeledik egy brutális orgazmus. Még jobban szétnyitottam a combjaimat, hogy minél jobban ki tudjam domborítani a csiklómat.

Endi jó mélyen visszanyomva csavart egyet a végletekig kizsigerelt örömgombomon, amikor elért a végzet. Monumentális erővel remegett meg a lábam. Reszkettem testem minden sejtjében!. Lehajtottam a fejem, becsuktam a szemem,ahogy csak lehetett haraptam egyet az ajkaimba. Próbáltam elnyomni, de megtartani magamban az élvezetet.Most már ragyogó szemmel és pirospozsgás arccal adtam át magam az eufória utóhatásának.

Hallottam újra a környezet zaját, ekkor tartott az előadás a  "jövő évünk csodás lesz"résznél.

Endi elhúzta a kezét a nedves nyugvó puncimról. Cinkosan egymásra néztünk. Láttam a büszke mosolyt a szája szélén és a szemeiben a vágyat.

Most te jössz ribanc, dolgozz! Ezt a mondatát szinte a fogai között morzsolta el. Miközben szép lassan a pad alatt a sliccét óvatosan lehúzva szabadította ki a kitörésre vágyó dárdáját.

 

Folyt köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr1004846228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása