Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Atyagatya...
2012. október 01. írta: Elanor_Hope

Atyagatya...

Nem tudom ki, hogyan van vele, de engem nagyon felizgatnak az extrém helyszínek és helyzetek. Tiniként az is nagyon izgalmas volt, amikor tudtam, hogy bármikor ránk nyithatnak, vagy esetleg úgy kényeztettük egymást az párommal, hogy mellettünk aludtak a barátaink vagy éppen testvéreink. Élveztem, ahogy minden rezdülésünket, sóhajunkat, vágyunkat egymásba fojtva éljük át. Sok-sok extrém helyszínen szeretkeztem már vagy elégítettem ki a partnereimet, de egy néhány, mint mindenkinek nekem is emlékezetes marad.

Nem vagyok mélyen vallásos, gondolom ezt senki nem is gondolta rólam miután a blogomat olvasta :-) De valamennyire, mint mindenkinek nekem is van hitem. Az is érdekes viszont, hogy olyan 16 éves koromig jártam hittanra és templomba is. Kötelező is volt meg ajánlott is.

Soha nem felejtem el a papunkat, Tamás atyát. Szinte még fel sem avatták, amikor a mi településünkön kezdte meg szolgálatát. Szemtelenül fiatal és jóképű volt.

Még arra is emlékszem, hogy egy fekete sportos középkategóriás autóval járt ami egy kis településen maga volt egy Ferrari. Látni kellett volna az arcokat amikor az Atya kiszállt az autóból a reverendában, napszemüvegben és elindult hozzánk kis fruskákhoz hittant tartani. A látványa jó sok hormont termelt minden nőben. Ő volt az a férfi, akiért még az idősebbek is bomlottak. Látványosan megnőtt a hívek száma ameddig a szolgálatát nálunk töltötte. Sokszor beszélgettünk hittan után a barátnőimmel, hogy Tamás atya vajon tényleg soha nem csókolózhat vagy szeretkezhet senkivel sem? Milyen kár érte gondoltuk. Sokszor ábrándoztunk mindannyian magunk kis fruska módján, hogy egyszer majd értünk eldobja a hivatását és majd élünk boldogan. Igen, tudom, Éva miatt tartunk, itt ahol tartunk és mi is ezt terveztük újra:-)

Érdekes élmény erotikus képzeletet látni a mise alatt. 

A templomoknak megvan a maga hangulata, keveredik benne a régmúlt szelleme, a megfoghatatlan nyugalom és magasztosság. Szent hely és egyben izgalmas is. Kinek ne indulna be a fantáziája, ha egy vonzó nő vagy férfi tartaná a misét. A történelemben számos példa volt és lesz is arra, hogy a papok is gyarló emberek. Én sem bántam volna soha, ha Tamás atya egy hittanóra után a templomban tesz magáévá az oltáron. Vagy gyónásközben a gyóntatószék rácsai közül a farka tűnik elő. Ezek a kis képzeletek éveken át kísértenek, amikor nagy ritkán templomban vagyok. Mindig eszembe jut Tamás atya, aki már nagyon rég nem nálunk tart misét, de emléke és megjelenésére biztos, hogy mindenki emlékezni fog. Talán ez a kis beteljesületlen ábránd vett rá arra, hogy bűnbe essek az Úr házának dőlve.

Alig pár hete ismerkedhettem meg a párommal, Levivel, amikor sétálni indultunk. Akkoriban a napi négy-öt szeretkezés szinte alap program volt, így a szüneteket vagy munkával, vagy sétával töltöttük. Nemrég költöztünk abba az albérletbe, amelynek környezetét fedeztük fel. Ekkor bukkantunk rá egy nagyon hangulatos kis templomra és egy parányi templomkertre. Máig izgató számomra a templomok mérhetetlen aurája, ezért kértem Levit, hogy kicsit üljünk le templomkertbe.Természetesen eszembe jutott egyből az én jó régi nagy plátói vonzalmam Tamás atya. El is meséltem Levinek, akit rendkívül izgatott a kis történetem ábrándjaimról és vágyaimról.

Te tényleg azt képzelted a mise alatt, hogy hogyan fognak megkefélni az oltáron? Nevetett tágra nyílt szemekkel Levi.

Igen, ezt fantáziáltam, és ha tudnád még mit. Válaszoltam kacéran.

Mit? Válaszolt egyre izgatottabban a párom, miközben egyre közelebb fordult felém, mintha azt szerette volna, hogy minden egyes mondatomat a számról olvassa le.

Ekkor még egymás mellett ültünk a padon, előttünk magasodott a templom tekintélyt parancsoló meghitt sziluettje, körülöttünk a csendes kisváros megszokott forgalma zajlott.

Azon fantáziáltam még sokszor gyónás közben, hogy amikor a legnagyobb áhítatban vallom be bűneimet, egyszer csak a számban érzem az atya ágaskodó szent dárdáját.Miközben közli, hogy nagyon rossz kislány voltam és a bűnbocsánatot most másként kell elnyernem.

Azt gondoltam, amikor ezt kimondom, hogy a párom hülyének néz vagy őrültnek, de ami ezután következett arra én sem gondoltam.

Nyúltál magadhoz úgy, hogy az atyára gondoltál? Kérdezte Levi egyre izgatottabb hangon.

Sokszor. Feleltem mosolyogva. Gyakorta fantáziáltam róla a templomban és azon kívül is. Folyamatosan visszatérő volt ahogy fekszem az oltáron és érzem, ahogy hátulról hatol belém. Annyira élénken tudtam ezeket a képzelt dolgokat átélni, hogy szinte valóságként éreztem, ahogy a meztelen testemmel ráfekszem a hideg márvánnyal borított oltárra. Még a tömjén illatát és a templom szigorúságos tekintélyét is érzékeltem.Sőt miközben magamhoz nyúltam és a behunyt szememen keresztül átéltem a titkos románcomat az atyával, az Atya  hangját is hallottam a fülemben amint a feloldozásomért imádkozik, miközben ki és bejár a szűzies puncimban a szent oltár közepén.

Szemeim előtt ismét megjelentek ezek a képek, ráadásként templom látványa csak fokozta a képzeletem intenzitását.

Szinte újra éreztem a hideg márványt a meztelen testemen, a forró szűzies tizenéves pelyhes puncim nedvét a combjaimon.

Sok éve telt el de ez a képzelet újra megmagyarázhatatlan vágyat keltett bennem, de Leviben is. Láttam rajta, hogy nagyon felizgatta őt is a titkos kis ábrándom. A farka látványosan domborodott a farmerjában. Arra már nem emlékszem, hogy kérdezett e bármit Levi, mielőtt a kezeimmel az ágaskodó szerszámát kezdetem el simogatni a nadrágján keresztül. Mint a kiéhezett vad úgy húzott magához, amikor megérezte érintésemet, megcsókolt, mint aki még soha nem érzett ilyet ezelőtt.A csókjában volt valami ördögi és félelmetes. Azóta sem éreztem és láttam azt az arcát mit azon az estén. Szinte szétharapta az ajkaimat és olyan gyorsan és szenvedélyesen csókolt, mint akinek ez az egy alkalma van erre. Tudtam, hogy ő most azt a tini szűz vallásos kislányt képzeli, aki voltam. Tudtam, hogy tudja, hogy én újra az atyára gondolok. Ez nagyon jó volt így ott a templomkertben.  Kikapcsoltunk csak az érzéseink vezettek, nem érdekelt, hogy bárki arra jöhet, hogy körülöttünk autók mennek el. Csak masszíroztam tovább a nadrágjába zárt kőkemény farkát miközben próbáltam viszonozni az egyre vadabb csókjait.

Nem telt el két perc, sem amikor Levi felugrott megragadta a kezemet és a templom oldalához sietett.

Itt az alkalom, hogy rossz kislány legyél és meggyónd a bűneid suttogta a fülembe miközben hallottam, hogy a sliccét lehúzza, majd kitépi a farkát a nadrágjából a szűk kis nyíláson keresztül.Semmit nem tudtam mondani, nem is akartam, annyira ledöbbentem és felizgultam egyszerre. Széthúztam a térdig értő bőrkabátom és a falnak löktem Levit. Megfogtam a farkát ügyelve arra, hogy a széthúzott kabátom valamennyire takarjon minket. Nem szerettem volna a rendőrségen kikötni közszeméremsértés miatt. Levi szorosan átölet a fejét a nyakamba fúrta, éreztem minden lélegzet vételét a bőrömön, a rezdüléseit a testemen. Egy kézzel ritmusosan vertem a farkát,  keményen és lágyan, ahogyan éreztem, hogy igényli.Közben folyamatosan lágy és buja hangon a következőket suttogtam a fülébe:

Atyám vétkeztem, nagyon rossz kislány voltam, csak a farkára gondolok amióta megláttam, nem tudok semmire sem gondolni, csak hogy a szűk szűzies puncimat keféli a szent oltár közepén.

Levi egyre jobban zilált bár próbálta magát visszatartani, de éreztem, hogy küzd azzal, hogy visszafojtsa a belső vágyait. Ekkor kezdtem egyre jobban fejni és verni a farkát. Nyújtottam ahogy csak tudtam, a tövénél erőszakos voltam a tetejénél érzéki.  Szerette, ha két kézzel csinálom, ezért a kedvenc fogását alkalmaztam,két kezemmel markoltam férfiasságát és mint egy szépen megkomponált előadás szinte facsartam, csavartam és vertem a kezemben lévő gyönyörűséges szerszámot. 

Éreztem közeledik a bűnbocsánatát előidéző orgazmusa.Szinte szétrobbant a kezemben a farka annyira lüktetett..

Kérem atyám a forró spermájával szenteljen és oldozza fel bűnös lelkem. Szabadítson meg a gonosztól, hogy ne a farkát kívánjam mindenhol.

Abban a pillanatban amikor a csúcsra ért a  párom teste szinte összecsuklott.A fejét annyira nyomta a vállamhoz, hogy fájt.. Kezeivel úgy szorított, mint aki össze akar roppantani. Forró leheletével elfojtott hangon élvezett el a kezeim között..

Percekig támasztottuk még a templomfalát-egymást ölelve. Emlékszem, hogy nem volt ereje, legalább tíz percig, hogy elinduljunk haza, mert még mindig remegett a lába.Azt mondta, hogy ilyen jó még világéletében nem volt egy egyszerű farokverés.

Soha nem gyújtott rá, mióta ismerem, csak én dohányoztam. Akkor először kért egy slukkot a cigimből. Talán a templom misztikus aurája tette vagy Tamás atya, de az biztos ezt a kalandot még élünk nem felejtjük el:-)

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr194811718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása