Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csapatépítés..II.rész.
2012. október 07. írta: Elanor_Hope

Csapatépítés..II.rész.

Miután” végeztem” Endivel a víz alatt, próbáltam visszatérni a buli folyamába. Továbbra is a medencében maradtunk, beszélgetve és iszogatva a kollégákkal mintha semmi sem történt volna percekkel ezelőtt. Csak én láthattam, hogy Endi kielégült boldog cinkos mosollyal tekint rám. Láttam a szemében azt a titkos kis fényt, ami mintegy kameraként visszajátssza a víz alatt történteket. Én sem tudtam másra gondolni, csak az elmúlt kis kalandunkra. Felgyúlt és feltört bennem újra minden energia, a feltörő pezsgés csak fokozta a bennem dúló szexuális vihart. Tudtam valamit kezdenem kell magammal, mert fizikálisan fájt az orgazmus nélküliség.

Endire egy ideig nem számíthattam, ezért inkább az izgatott, hogy magamhoz nyúljak valahol a tepidárium egyik helyiségében.

Azt hiszem én eléggé kiáztam meg eláztam, keresek, egy nyugalmas helyet ahol szárazon tölthetem az időt. Mondtam, miközben kimásztam a medencéből.

Endi tekintetében láttam, hogy még nem végeztünk. tudtam, hogy csak idő kérdése és megtalál. Addig is mindent megteszek, hogy egyenlőről indítsunk a következő menetnél. Magamra kaptam a köntösömet, és elindultam megkeresni a legjobb helyet s magánakciómra. Miután kijöttem a medencéből, akkor láttam először, hogy jócskán megfogyatkozott a kollégák száma az uszoda részlegén. Több piás üveg volt a medence partján, mint ember. Mosolyogtam magamban, miközben átlépdeltem a szétszórt szeméthegyeken. A tepidárium a wellness részleg egy eldugott részlegén volt. Igazi török stílusban épült. A szokásos, szauna, gőz, illatos kamra, só szoba, sorakoztak egymás mellett. Sejtelmes félhomály volt mindenhol, igazi távol keleti fűszer illat keveredett az illóolajokkal és klóros gőzzel. Szép lassan levettem magamról a csurom vizes köntösöm és felakasztottam a kabinok melletti fogasra. Mivel szerettem volna magammal lenni egy kicsit, körülnéztem, hogy mely részlegek üresek még. Szerencsére már az első próbálkozásom sikerrel járt, mert a só szoba üresen állt, amikor benyitottam. Tökéletes! Gondoltam magamban, miközben leültem az egyik padra. Az üvegajtó ugyan sötétített volt, de nagyon jól kilehetett látni rajta. Így akárki készülődött volna be, egyből abba tudtam volna, hagyni a magammal való játszadozást. A gondolat is nagyon felizgatott, hogy ott fogok abban a kis szobácskában hamarosan maszturbálni. Egy pillanatig átgondoltam, hogy azon a padon, amit hamarosan testem nedveivel itatok át, naponta mennyi ember fordul meg, hogy lelkének és testének gyógyírt találjon a só hatásával. Én meg itt ülök tüzesen és nedvesen és minden vágyam az, hogy a csúcsra juttassam magam. Mosolyogtam egyet ezen a kis eszmefuttatásomon.

Mielőtt elkezdtem letolni a vizes bikini bugyimat kinéztem az átlátszó üvegajtón hogy közeledik-e valaki. S milyen jól tettem! Jó pár kolléga éppen akkor lépett ki a szaunából, meztelenül. Tudom, hogy természetes dolog a meztelen szaunázás, de akkor nekem ez a látvány több volt, mint természetes.

Egyből összeugrott a gyomrom és szinte kizuhant belőlem az a nedvességáradat, ami betelített. Ennyi gyönyörű, ismeretlen szerszámot egyszerre élőben még nem láttam! Szerencsémre pontosan a zuhanydézsákra nézett a kis kuckóm, így végignézhettem a meztelen testeket amint a szaunázás kötelező rituáléját végzik magukon. Nem is kellett több ennél nekem! Izgalmas volt és izgató a látvány. Szemeimmel végig néztem, amint a négy eddig átlagosnak hitt kollégám meztelenül, simogatja szét a rázúduló hideg vizet a testén. Mindezt négy változatban egymás mellett, maga volt a csoda a látvány. Az ajtóhoz álltam, hogy minél jobban lássam minden mozdulatukat.Nem bírtam tovább, eljött az én időm!

Gyorsan letoltam a bugyimat bokáig. Éreztem, ahogy a nedves anyag égeti a forró bőrömet. Pupilláim kitágultak, szívem az izgalomtól szinte a torkomban lüketett, amikor először a mutatóujjam hegyével a csiklómhoz értem. Leguggoltam szép lassan, szétnyitott combokkal, arcomat szinte ráfeszítve az ajtó üvegére. Újaimmal kör körösen zongorázni kezdtem a legkedvesebb hangszeremen. Eszméletlen milyen duzzadt volt a csiklóm az elmúlt órák folyamatos élvezetétől. Olyan nedves voltam, hogy minden mozdulatomnál hallottam és éreztem a nedvességem hangját, ahogyan a kezeim között oszlik el. Mellbimbóim szinte fájtak, ahogy vörösen duzzadva a nedves bikini felsőmhöz értek. Nem volt mást választásom szép lassan megszabadultam az őket akadályozó ruhadarabomtól is.  Hihetetlenül izgató volt, kukkolni azokat a kollégáimat, akik gyanútlanul éppen a szeánsz utolsó lépését tartották miközben egyre gyorsabban rángatom a csiklómat. Tüzelt mindenem, a látvány és a hely végtelenül izgatott.

Csak néztem az egymás mellett álló változó arányú és kinézetű férfitesteket és férfiasságokat, és arról ábrándoztam, hogy egyszerre körém állnak mindannyian miközben magammal játszom.

Szó nélkül kettejük farkát a kezeimmel verni kezdem, ameddig a maradék férfit a számmal teszem boldoggá ott a tepidárium félhomályának közepén. Annyira bele tudtam élni magam a képzelt kis világomba, hogy szinte éreztem a férfiasságuk medencétől kissé klóros ízét a számban. Hallottam, ahogy a kezeim között zenélnek a merev farkak, miközben erőszakosan kefélik a számat. Erre a vízióra egyre ritmusosabban tekertem a csiklóm és rugóztam le-fel mintha lovagolnék. Lihegve kapkodtam a levegőt, mintha valóban szopnék éppen. A fejemben csak mentek a képek tovább, szinte valóságosnak tűnt, hogy az élvezet mellett másokat is pont akkor teszek boldoggá. Láttam magam előtt, ahogy két farkat egyszerre kényeztetek, a nyelvemmel és tuszkolom őket a számba, ahogy és amennyire csak tudom. Éreztem a kezeim között az erőtől duzzadó rugalmas kígyókat amint fel-le csúszkálok rajtuk laza könyökkel. Egyre jobban éreztem, hogy hamarosan kitör a vulkán ott a só szoba ajtaja előtt. Alig köröztem kettőt a duzzadt és kemény örömpontomon amikor elért a gyönyör. Emlékszem rá kellett harapnom a vastag telt ajkaimra, hogy ne nyögjek akkorát, mint amekkora élvezetet éltem át. Becsuktam a szemem és pár másodpercig csak elfojtva fújtattam,miközben remegő térdeimmel alig bírtam maga a föld felett tartani. Talán ennek az állapotnak köszönhető, hogy nem vettem észre, hogy valaki közelít az ajtóm felé és már csak pár lépés hiányzik, hogy rám nyissa azt...

Éreztem és hallottam, ahogy megváltozik a kamrám légtere, és kinyílik az ajtaja. Ott guggoltam kielégült pirospozsgás arccal, melltartómat letolva, félreérthetetlen pozícióban. Felkaptam a fejem, bár tudtam nincs mit tennem. Késő,lebuktam. Csak reménykedni tudtam, hogy nem olyasvalaki nyitja rám az ajtót akinek nem tudom kimagyarázni a dolgokat.Szép lassan felemeltem a fejemet.Ekkor láttam meg először,hogy Endi érkezett..

 

Azt hiszem, nekünk van még egy jó pár elintézetlen ügyünk. Mondta mosolyogva miközben beletúrt a nedves hajamba és húzott a törölköző alatt duzzadó farka felé.

 

Folyt köv.

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr974824603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása