Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csapatépítés..I.rész
2012. október 06. írta: Elanor_Hope

Csapatépítés..I.rész

Az elmúlt pár napban újra felejthetetlen kalanddokkal bővítettem az életemet.A múlt hét az éves csapatépítő tréninggel egybekötött wellness buli jegyében telt.

Arra soha nem gondoltam volna, hogy a csapatépítés alatt változatos, forró kalandokat értik. Az biztos, hogy hétfőn mikor újra kollégákként kell dolgoznunk az iroda szigorú falai között, nagyon nehéz lesz úgy tekinteni a másikra mint főnök vagy beosztott..

 Idén egy nagyon szép hegyvidéki szálloda adott otthon a kis csapatos kiruccanásunknak. Erdővel körülölelt modern és régmúltidőket idéző stílusa különleges hangulatot varázsolt az egész szállodának. Szerencsére hétköznap mentünk így rajtunk kívül szinte senki nem töltötte ott szabadságát.

Amikor megérkeztünk már a csomagok kipakolása közben előkerültek az pálinkák és a borok is. Már érezhetően jó kis alappal foglaltuk el szobáinkat. Fél óránk volt ahhoz, hogy átöltözve és felfrissülve az egyik tárgyalóban elfoglaljuk helyünket az első meetingen. Gyorsan túlestünk a céggel kapcsolatos tervekkel teli prezentációk tömkelegén.Sokat segítettek ebben az asztalok alatt körbejáró kis laposüvegek. Végre elérkezett a nap fénypontja! Kezdődhetett a szabad foglalkozás! Természetesen a csapat nagy része a wellness részleg felé vette az irányt. Velük együtt én sem vágytam másra, mint egy pohár finom italt szorongatva relaxáljak a medencében. Arra őszintén mondom, nem gondoltam, hogy mást is szorongathatok a medencében a poharam helyett.

Amilyen gyorsan csak lehetett felvettem az egyik legdögösebb bikinimet. A fekete mivel szőke a hajszínem mindig jó választás. Pár percig álltam a tükör előtt és néztem a testem. A melleimet a lehető legjobban kiemelte a nyakban megköthető mélyen dekoltált bikini felsőm. A szoknyás megoldás nagyon jól állt, mint egy igazi ki sexi mini ruha olyan hatást keltett a fürdőruhám. Hajamat kontyba tűztem, ezzel egy más formáját mutatva meg arcomnak. Vastag, telt ajkaim vannak, amelyek így még jobban középpontba kerülnek a szép barna szemeim mellett.

Tetszett, amit a tükörben láttam! Nem voltam mindig önbizalmam teljében, valószínűleg az alkohol tette, de most nagyon nagy önértékelés mellett indultam le a wellness részlegbe.

Már a liftből kiszállva hallottam, hogy a kollégák lent vannak. Amikor beléptem a fürdőrészlegbe egy pillanatig nem tudtam merre induljak. Az egész terem olyan volt, mint egy szórakozóhely. Összesen 4 medence volt mindegyik szélén sörös dobozok, pezsgő, koktél sorakoztak, mellettük jobbnál jobb kollégák nevetgéltek vagy beszélgettek az élet nagy dolgairól.

Gondoltam egyből a jacuzzihoz megyek, bemelegítésnek jó lesz! Szép lassan levettem a fürdőköpenyem, letettem egy szabad nyugágyra és elindultam a célpontom felé. Hála égnek volt még szabad hely. A nyolc személyes pezsgőfürdőben miután bemásztam összesen négyen üldögéltünk. Mindenkit kedvelek a cégnél ezért nem volt lényeg, hogy kikkel töltöm el a relaxálásra szánt időt. Azért a sors újra kegyes volt hozzám, ha lehet ilyet mondani minden téren a legjobb társasággal osztottam meg az élvezetet.Az első fél óra nem szólt másról, mint az ivásról bent a forró medence közepén. Annyira jó és különleges érzés volt a testemet masszírozó pezsgés közben, egy finom borral a kezemben megfeledkezni a problémáimról. Semmi más dolgom nem volt, mint élvezni a helyzetet. Mondanom sem kell, hogy a fürdőtársaimmal nagyon hamar rátaláltunk a mindenki érintő a témákra, köztük a sexre is. Miután az erotikus téma nagyon nagy hatással van a hormonokra, elég hamar éreztem magamon, hogy feltámad bennem a kiéhezett dög.

Mint a ragadozók úgy kezdtem „táplálék” után nézelődni a medencében.

Velem szemben ült Endi, akit most először láttam félig ruha nélkül. Az irodában eddig soha nem tűnt fel, hogy az öltönye alatt ennyire formás és szép teste van. Sőt, az arcát sem láttam még ennyire formásnak és vonzónak. Valahogy mindig elmentünk egymás mellett anélkül, hogy bármit gondolnánk a másikról. De most, hogy láttam amint mind két kezét a medence szélére tette, feszült a felsőtestén szinte minden izom. Fogtam a poharamat a számhoz emeltem miközben végig Endit néztem. Szinte leharaptam a poharamból egy darabot amikor, megláttam, hogy fekete hajából a vízcseppek szép lassan gurulni kezdenek, végig siklanak az arcától a mellkasáig. Megmondom őszintén bár a körülöttem többen is voltak, de annyira elvarázsolt ez a látvány, hogy nem nagyon emlékszem ki volt ott.

Tudtam, hogy amikor valakit vonzónak találok, elkezdem magamból sugározni a vonzerőmet. Látja majd a szememben a tüzes szenvedélyt, ha fogékony rám, akkor biztosan több mindent meglátok majd belőle.

Egyre többször találkozott a tekintetünk. Tudtam, hogy nyert ügyem van. Minden mosolyából jobban éreztem, hogy csak alkalom kérdése, hogy felfedezzem a teste még ismeretlen részét.Nem tudom mennyi idő telt el, talán ha az üvegekben mérném a medence szélén, akkor jobban meglehetne határozni.

Egyszer csak láttam, ahogy megfogja a lábamat és hirtelen magához húzza.

Éreztem, ahogy szájával a pillanat törtrésze alatt bekapja lábujjaim egy részét és finoman a nyelvével kör körösen cikázva nyaldossa a talpamat. Mondanom sem kell, hogy annak ellenére, hogy csiklandós vagyok ez egy olyan érzés volt, ami a bugyimig hatolt. Próbáltam a megdöbbent fürdőtársak döbbenetét elütni azzal, hogy ezt az érzést inkább viccnek állítom be, mint végtelenül izgatónak.

Sajnos Endi is rádöbbent, nem a legmegfelelőbb helyen vagyunk ahhoz, hogy efféle szenvedélynek hódoljunk, ezért szép lassan visszaengedte a lábamat a víz alá.

Ezt csak azért kaptad, mert véletlenül megrúgtad a lábaddal a legjobb barátomat Mondta Endi, mintegy kimagyarázva a mások számára még mindig furcsa kis játékunkat.

Sajnálom, de nem éreztem, hogy bármit megrúgtam volna. Lehet, túlságosan érzéketlen vagyok. Nevettem el magam.

Azt hiszem ez a két mondat elegendő volt, hogy társaink elkezdjenek újra mással foglalkozni, mint velünk. Viszont azt is éreztem, hogy a pezsgés még inkább hat a vulkánná változott erogén zónáimra. Nagyon felizgatott, amikor éreztem, ahogy Endi a nyelvét használja olyan helyen ahol eddig még senki sem tette. Tetszett az újdonság varázsa és az az érzés, ami velejárt. Érezni a nyelvét a legérzékenyebb pontomon, látni az arcán, hogy mindezt mennyire élvezi. Mesés volt! Pár perc telhetett el, de még mindig láttam Endin, hogy ő sem érti mi történt, csak nézett azzal a gyönyörű csillogó fekete szemeivel vágyakozva és izgatottan. Tudtam, hogy csak egy lábnyújtásnyira van tőlem. Kinyújtottam a lábamat, hogy jelezzem, benne vagyok, hogy tovább folytassa a testem kényeztetését. Csak ő ült szemben nem kellett attól félnem, hogy elhibázom az irányt. A lábaimmal szép lassan hozzáértem először a térdéhez, láttam, hogy szinte kicsattan a boldogságtól. Azt hiszem erre várt már egy ideje.Csábosan mosolygott tovább, amikor a lábfejemmel a térdéről szép lassan elkezdtem a combjai felé haladni.Álcaként még beszélgetett is a többiekkel mintha semmi sem történne a víz alatt.

Amikor érezte, hogy a lábfejem a fürdőnadrágját feszítő farkához ér, hirtelen a szájához emelte a poharát és jó nagyot kortyolt.

Izgalmas kis játék kezdődött ott a pezsgőfürdő közepén. Látni semmit nem lehetett annyira gyöngyöződött a sok kis buborék elfedve a medence titkát. Endi lerakta a poharát és gyorsan észrevételen a víz alá nyúlt, megfogta a lábamat ügyelve arra, hogy nehogy csiklandós legyek és felsikítsak. Egy mozdulattal, mint aki éppen megigazítja magán a dresszét, letolta magáról a szűk kis fürdőnadrágját majd a talpamat szorosan ráhúzta tüzes ölére, miközben le föl mozgatta a lábfejemet. Éreztem, hogy nagyon élvezi is izgatja a helyzet. Mit mondjak engem is. Amit csináltunk az egy tikos perverz érzés volt. Érezni a kemény farkát a lábfejemmel, miközben a jauczzi pezsgése masszírozza a testem többi felhevült részét elmondhatatlan pillanat volt. Nézni az arcát, ahogy próbálja leplezni a vágyat, ahogyan beszél, a kollégáival miközben a farkát a víz alatt selymes puha női talp veszi kezelésbe nem egy mindennapos dolog. Elindultam a másik lábammal is, hogy lábaim közé vegyem az irányítást. Endi szinte ugrott egyet, amikor a két lábfejem közé ékeltem az izmos már kőkeménnyé merevedett szerszámát. Kezeivel ismét a pezsgőspohara után nyúlt, hogy arcát ne lássák a kollégák szemből. Csak én láttam miközben elfordult, síri csendben visszafojtva nyögött egyet. Pontosan akkor, amikor a két lábfejemet összehangolva húztam egyet a péniszén. Furcsa érzés volta lábammal csinálni azt, amit a kezemmel vagy a számmal szoktam, ennek ellenére nagyon gyorsan ráréztem a technikára és a ritmusra is. Váltottam a lágy és az erőszorítást miközben fel es lecsúszkáltam a víz alatt álló farkán. Endi nagyon sokszor fordult oldalra a poharáért, és egyre többször láttam az arcán, hogy vörösödik. Mekkora erő kellett ahhoz, hogy visszatartsa minden rezdülését, sóhaját. Kicsit vicces volt, mindeközben én is társalogtam, de nem felejtettem eltartani az ütemet. Éreztem, hogy jól csinálom, mert egyre többször remegett meg Endi teste. Amikor már éreztem, hogy nem tud ülni mozdulatlanul tovább, tudtam, hogy hamarosan a lábaim közt élvez el. Finoman, de éreztem, hogy elkezdi kefélni a lábfejem. Úgy mozgott mintha bennem lenne. Éreztem, ahogy ki és bejár a két lábfejemmel formált kis lyuk között az a szép életteli farka. Kemény volt és fürge. Szinte döfködte majd tépte ki a talpaim árnyékából a dákóját.

Arcán mindeközben végig tükröződtek az érzések. Amikor újra elfordult és jó mélyen a poharába kortyolt tudtam, hogy el fog élvezni. Láttam, ahogyan a szájához emeli a poharat, de nem iszik, csak szorítja ajkait. Minden arcizma megfeszült, hogy visszafojtsa a feltörő élvezetet. Éreztem, amikor elélvezett, szinte lemerevedett, csak remegett mindene, mint a nyárfalevél. Közben látni az arcát egy felejthetetlen pillanat volt nekem, de tudom, hogy neki is. Az este viszont még nem ért végett egyikünk számára sem..

 

Folyt köv.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr154823378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása