Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Legális hűtlenség (4.rész) - Oszd meg és uralkodj
2015. január 06. írta: Elanor_Hope

Legális hűtlenség (4.rész) - Oszd meg és uralkodj

Mind hárman tisztában voltunk vele, hogy az előző menet így hármasban úgymond „bemelegítő” lesz, mint a koncerteken az előzenekar. Egymás mellett térdeltünk  Reginával az ágy szélén, arcunkat Erik spermája díszítette. Alig pár perc telt el azóta, hogy egymáshoz  simulva vártuk, hogy a jól megérdemelt örömnedv az arcunkra lövelljen. (Kicsit az az érzésem volt közben, mint amikor a hajadon lányok készülnek helyezkedni az esküvőkön a virágcsokrokért)

Méltósággal és örömmel viseltük magunkon a beteljesülés nyomát. Nem rohantunk egyiken sem mosakodni, még csak zsebkendőért sem. Erik pár lépéssel előttünk állt, feltűnően elégedett szemekkel bámult ránk, láthatóan gyönyörködött a látványon! Úgy érezhette magát, mint egy igazi alfahím, aki két nőstényt már megjelölt a falkában alig egy óra leforgása alatt! Nekem is perverz érzés volt látni nedveit Reginán, hát még neki. Mint valami belső sugallat, úgy kerített hatalmába a késztetés, hogy megérintsem Regina arcát ott ahol, a legtöbb finom spermát láttam rajta. Mint aki éppen a kedvenc nappali krémét próbálja bedörzsölni a reggeli arcmosás után, úgy kezdtem finomon az ujjaimmal eloszlatni az anyagot. Láttam rajta, hogy meglepődik, de egyben tetszik is neki ez a hirtelen jött ötletem. Minden mozdulatomat egy szűnni nem akaró gondolat követte a fejemben „a testét megkaphatod, de a szíve az enyém” ismételgettem magamban, egyszerre nyugtatva és hergelve a belső érzéseimet. Engem is meglepett, amikor éreztem, hogy Reginának egyre jobban tetszeni kezd a speciális krémmel történő simogatásom. Szegény lány, gondoltam magamban, mennyire fiatal még, de érezhetően ki van éhezve a szeretetre és az érintésre. Prostituáltként túl sok lágyságot nem kaphatott eddig, ez tisztán érződött rajta. Szemét lehunyva, mint egy bújós kiscica, olyan puhán és finoman simult arcával a tenyeremhez. Hirtelen felemelte a kezét, megfogta a kézfejem, majd az arcához szorította azt. Egyszerre volt tiszta és vad az a pár másodperc, ahogy némán egymást nézve osztozunk a párom spermáján kezeinkkel.  Perverz volt és egyben dögös, ahogy a kezdeti félszeg mozdulatai, egyszerre erősödtek  vágyával együtt. A szájához közelítette a kezemet, majd, mint aki a sivatagban az esőt próbálja meginni, olyan mohón kezdte el a nyelvével „lenyalni” a maradék ondót a tenyeremről. Teljesen beindított a látvány! Olyan mocskos volt, ahogy finom pergő nyelvével, aprólékosan nyaldosta végig a bőrömet Erik örömnedvei után kutatva! (Ekkor vadultam meg!) Nem hittem volna, hogy annyira beindulok erre a mozdulatára, hogy az arcomon lévő spermát automatikusan Regina szájához kezdem közelíteni, mintegy követelve, hogy onnan is nyalogatni kezdje az örömkönnyeket. Szavak nélkül megértette, hogy mire vágyom! Két kezével oldalról simogatni kezdete az arcomat, majd forró nyelve hegyével, édes kis cuppogás kíséretében, kezdte el magához venni Erik nedvét immár az arcomról is. Behunytam a szemem, próbáltam átélni azt a semmihez sem hasonlítható érzést, amikor a perverzitás és a mocskos vágyak találkoznak. Furcsa kis előjátékká alakult át, ez az általam spontán jött kis mozdulat. Naivan azt gondoltam, hogy miután ma már többszörös orgazmust éltünk át a tervem bevégeztetett. Ennek ellenére, mint a tűz, amely a parázsból hirtelen fellángol, úgy kezdtünk el újra izzani egymás érzékeit túlhajszolva. Kezeim újra gondolkozás nélkül kezdtek mozogni, megragadtam Regina vékony derekát, miközben továbbra is becsukott szemmel élveztem tovább, hogy egyre forróbb lehelettel csókolja az addigra már tisztára lefetyelt arcomat. Cselesen incselkedett az arcomon lévő erogén zónákkal, puha ajkával olyan kimérten ingerelte a szám szegletét, hogy a gyomromban lévő liftezést alig bírtam megállítani. Hálám jeléül megragadtam a csinos kockás rakott szoknyáját, felemeltem, és simogatni kezdtem kerek popsiját, pontosan úgy, ahogy én is szeretem. Éreztem a mozdulatain, hogy élvezi. Az addig érzéki cicázása a szám körül, kezdett megváltozni

– Nem szoktam nőket kívánni- mormolta a bőrömbe fúródva, miközben kezeimmel jó erőszakosan markoltam tovább izmos tomporát.

– Erre én sem számítottam-feleltem, kissé szaggatott lélegzettel. Ekkor eszméltem fel, hogy valami nem stimmel. Ez az éjszaka hármunkról, főleg Erikről kellene, hogy szóljon, de érezhetően ismét más irányba kezdünk haladni Reginával. Mint amikor a sötétséget egy kis fény világítja meg, úgy hasított belém a kérdés, hogy Erikkel mi van? Hátrahajtottam a fejemet. Regina áhítattal csókolgatta szüntelenül nyakamat. Első pillantásra megtaláltam, akit kerestem! Erik immár új pozícióban az ágy végében álldogált, kitágult pupillákkal meredt rám. Mint aki éppen büszkén olajozza kivont kardját, olyan kecsesen húzta végig kezét merev farkán fel és alá. Nem várt reakcióként azonnal rám parancsolt, amikor észlelete, hogy kacéran nézni kezdem a kezét miközben magával játszik.

– Ne engem nézz! – Mordult fel hirtelen, mint akit zavar, hogy félbeszakad a kedvenc műsora. Utánozhatatlannak tűnő, démoni kacaj kíséretében fordítottam vissza fejemet a kezem között lágyan ringó Regina teste felé. Kicsit úgy éreztem magam, mint a vámpírok áldozatai a filmeken. Még mindig olyan erővel szívta és csókolta a nyakamat, mint egy vérszomjas vámpír a vásznon. Kissé zavarba is jöttem. Egyszerre volt kellemetlen és kellemes az érzés. Tetszett a látvány, látni, ahogy ez a fiatal lány, akit pénzért csak tűrni szokta az erotikát, elemi érzésekkel élvezi mindazt, amit nyújthatunk egymásnak. Imádtam a teste jelzéseit olvasni. A legvehemensebb vérszívása közepette, finoman hátulról a popsija vonalán végigvezettem az ujjaimat. Elmosolyodtam, amikor érzékletem, hogy olyan szinten nedves a puncija, mintha soha nem jártak volna  benne ezelőtt. Nem kellett sokat” küzdenem” hüvelyizma ellen, hiszen olyan kecsesen siklottam egy majd két újjal a kelyhe belsejébe, mintha szériatartozék lennék arrafelé. (Olyan erővel remegett bele, hogy megharapta a nyakamat)

– Lassíts kislány- szisszentem fel, miközben a másik kezemmel finoman, mint a rossz gyerekeket szokás szabályozni, megfogtam a fejét. Éreztem védőpajzsként válik egyé tenyeremmel, miközben reszketve élvezte, hogyan ujjazom a másik kezemmel tovább. – Nagyon jó- hebegte egyre erőteljesebb hangerővel duruzsolva a nyakamba fúródva. Ez volt ez a pillanat, amit már egy aszkéta sem bírt volna tovább nézni, nem még Erik, aki ma már nem először indult be totálisan rám és Reginára. Duzzadó farkát kezével már nem tudta eléggé nyugtatni, ezért hangjával közbeavatkozott a kibontakozó leszbikus románcunkba.

– Mit műveltek? Ti neveletlen cédák! Büntetést kaptok, elfenekellek benneteket! Forduljatok meg azonnal háttal nekem! – Nem lepett, meg amit kért. Szinte már vártam, hogy közbeavatkozzon a történésekbe. (Bevallom, én azért sajnálom máig egy kicsit, hogy a magánszámunk véget ért) Pár perc szentimentális „búcsúzás” után, ismételten visszatértünk szerepünkhöz. Gyorsan megigazítottuk a testünkön összegyűrődött aprócska kockás szoknyákat, angyali arcainkat elővéve, kezdtük végrehajtani az utasításokat. Négykézlábra ereszkedve, popsinkat az ég felé meresztve vártuk az első ütéseket (Szeretem a szerepjátékokat, így nem esett nehezemre, ismét visszatérni a diáklány megformálásába)

– Tanár úr, ne tessék haragudni! Csak játszottunk egymással! Nem csináltunk semmi rosszat- duruzsoltam kissé vékony hangon.(Kiszolgáltatott helyzetben éreztem újra magam, nem tudtam mire készül Erik, aki mint mindig most is nagyon életszerűen játszotta a szerepét.)

– Nagyon rosszak voltatok-mormolta miközben határozottan a fenekemre csapott.(Abban a pillanatban hallottam és éreztem is, hogy Regina alatt is megrázkódott az ágy. Így már biztos voltam abban, hogy  egyszerre két kézzel kapjuk meg büntetésünket)

– Ne tessék bántani, jó leszek!- Szólalt meg Regina, hangjában vegyes érzésekkel. Hihetetlen hogy fiatal kora ellenére, milyen könnyen tudott alkalmazkodni ilyen „hirtelen” helyzetekhez. Ezen az estén már nem először került olyan szerepe, amit egy tapasztalt nő sem tud elsőre természetesen kezelni, ő azonban rugalmasan és hitelesen tudta megformálni az ártatlanul bűnös kislányt.

– Én is jó leszek! – Helyeseltem, miközben legbelül arra vágytam, hogy keményen rácsapjon a popsimra a szigorú tanárt alakító párom.

– Nem úgy veszem észre! Egymás simogatására van eszetek?- Replikázott Erik, majd belső vágyamnak megfelelően nagyot csapott a fenekemre. Imádtam az érzést! Nem tagadom, hogy ez az ütés már jobban fájt, mint az előző. Érdekes módon, ahogy a fájdalom keletkezett úgy el is múlt egy pillanat alatt. Teljesen felizgatott, hogy a hátam mögött ott állt a pasim, aki éppen egyszerre büntetett minket! Eddig még soha sem láttam ilyen szigorúnak és tekintélyesnek egyszerre. Regina popsiján is csattant egy-egy ütés, melyet próbált hallhatóan hangban is túlszárnyalni velem együtt.

– Jók leszünk! Jók leszünk – Mint valami végtelenített női kánon, olyan monoton ütemben ismételgettük folyamatosan ezt az egy mondatot Reginával ketten(Mivel hátra nem nézhettünk, fogalmunk sem volt arról, hogy Erik mit tervez tovább. Sokat nem kellett várni, hogy megtudjuk)

- Ti büdös cafkák, soha nem lesztek jók! Csak egymással foglalkoztok? Adok én nektek! – Mordult fel újra Erik, hihető megvetéssel a hangjában. Éreztem, ahogy a mondata végén erősen meglökött, így kényszerítve, hogy térden csúszva másszak egy kicsit beljebb az ágy közepe felé ( Nem meglepő módon, Reginával is ugyanezt tette) Immár az ágy közepén, de még mindig szorosan egymás mellett vártuk a további történéséket bűntársammal. Alig pár másodperccel később, Erik szintén az ágyra térdepelt, két kezével szaggatott ütemben továbbra is az érezhetően kipirult popsinkat csapdosta váltakozó ütemben és erővel. (Próbáltam hátrahajtani a fejem, hogy megnézzem Erik arcát, de azonnal rám parancsolt, hogy nem nézhetünk egyiken sem, hátra ameddig büntetésben vagyunk) Engedelmeskedtem! Éreztem, hogy Erik nedves makkjával mintha festeni próbálna, finom motorikus mozdulatokkal járt a fenekem vonalán fel és alá. Nagyon izgató volt érezni, ahogy finom sercegés mellett pajkosan játszadozni kezdett a vágányaim között.

– Kívánod a farkamat ribanc?- Szólalt meg, hallható élvezettel és gúnnyal a hangjában.

- Igen! Nagyon! – Válaszoltam, miközben igyekeztem úgy mozgatni a popsimat, hogy rásegítés nélkül magamba tudjam mártani a dárdáját. Kínzásnak éltem meg, hogy bármennyire igyekeztem, nem sikerült a vulkánkitörésre készülő puncim felé irányítani szerszámát. Ekkor már nagyon „fájt” ez a játék. Éreztem a gyomromban, hogy összeszorul mindenem, lüktetve tódul az agyamból a vért a csiklómig. Azonban hiába próbálkoztam, Erik szánt szándékkal ellenállt a csípőm rutinos mozgásának, így sehogy sem sikerült „segítség” nélkül beletolatnom bevetésre készülő fegyverébe.

– Te kis ringyó, szeretnéd a farkam mi? Most már jó lenne?- Kérdezte gúnyos hangsúllyal, miközben továbbra is erőszakosan próbáltam magamba imádkozni hímtagját.  Egyfajta idegroham kapott el, amikor pár perces hiábavaló macska-egér játszma után, egyszerre fogta magát és kihátrált mögülem, egyenesen Regina popsija mögé. Elfejtve minden szerepjátékot, hirtelen mondhatni hisztis hangon csak annyit mondtam:

– Ne csináld ezt velem! – Még most is meglepődök, hogy mennyire kiborultam, azon hogy otthagyott teljesen kiéheztetve, bevadulva. Minden szabályt felrúgva, hátranéztem, hogy lássam, mit csinál ahelyett, hogy keményen megdugna újra? Láttam, hogy  Regina háta mögött pontosan úgy tesz, ahogy velem alig egy perce. Farkát mintegy szép ecsetet a vásznon, fel és lehúzta az ütések miatt kissé még mindig vöröslő popsiján. Regina pontosan olyan taktikával próbált meg kardélre kerülni, mint én. Izgató módon kezdte csavarni a csípőjét, remélve, hogy ezzel, majd magába szelídítheti a vágyott szerszámot.Láthatóan, neki sem sikerült ez a taktika!

– Na, mi van? Most már faszt akarsz a pinádba?- Szólalt meg Erik, alig érthetően.(Érdekes módon Regina ez után a mondat után még idegesebben és vadabbul kezdte tekerni a testét Erik farka körül. Olyan volt, mint egy kígyóbűvölő, aki mindent elkövet, hogy zabolátlan állatot megszelídítse) Erik furcsa gunyoros mosollyal az arcán ellenállt, majd Reginát is, parlagon hagyta.

– Ne tedd ezt velem!- Kiáltott fel Regina is, miután érzékelte, hogy neki sem sikerült magába parancsolni Erik farkát.(Érdekes így utólag látni magam előtt az éjszaka alatt bekövetkezett személyiség változásokat. Regina, aki prostiként szolgáltat, most olyan kétségbeesetten kérte ki magának, hogy nem dugták meg, mintha ő fizette volna érte) Láttam Erik arcát, hogy elmosolyodott a helyzet furcsa perverzitásán. Farkát kezében tartva, tovább húzta az időt. – Fordulj arccal előre!- Rivallt rám hirtelen, amikor eljutotta a tudatáig, hogy őt bámulom az előzőleg megparancsolt irány helyett. Szó nélkül előre fordultam és csak remélni tudtam, hogy nem magával akar játszani helyettünk. Ekkor éreztem, hogy kezével meg fogta a derekam és nyomni kezdett Regina teste felé, pontosan úgy, mintha próbálna gúzsba kötni minket. Izgalmas érzés volt! Eddig is közel éreztem Regina törékeny testét magamhoz, most azonban, olyan erővel feszültünk egymásnak, mintha éppen készülnénk összeolvadni.Tisztában voltam vele, hogy Erik tudatosan készít elő minket, fantáziájának beteljesítésére.Sokat nem kellett gondolkozom, hogy mire készülhet, hiszen egyszeriben, olyan erővel és  rutinosan hatolt belém, hogy úgy éreztem, összecsuklok. Nem számítottam rá az előző türelemjáték után, hogy váratlanul támadva a legdurvább módján kefél meg hátulról, hirtelen.

Jézusom! – annak ellenére  sikítottam fel,  hogy nem szokásom hangorgiát tartani. Nem tudom elmondani mekkora élvezet volt a végletekig felizgatott puncimnak , amikor a kedvenc játszópajtásom, vérbő kemény farka végre szétfeszítette a forró katlanom belülről.

– Hiányoztam? – Kérdezte Erik, hallhatóan hasonló eufóriával küzdve, miközben egyik kezével ismét paskolt egyet a fenekemen.

– Nagyon- nyüszítettem, várva, hogy kezdjen egyre durvább fokozaton kefélni. Erik azonban ahelyett, hogy ütemesen mozogni kezdett volna, hirtelen kihúzta belőlem a farkát és a szorosan mellettem pucsító Regina muffjába mártotta azt. Még most is hallom Regina, őszinte, euforikus hangját, miközben hatalmasat élvezett a váratlan behatolástól. Ekkor értettem meg, hogy mire is megy ki a játék! Azért állított ilyen szorosan majdhogynem egymásba olvasztva minket, hogy felváltva keféljen bennünket. Többször beszéltünk már arról, hogy kinek milyen mocskos vágyai vannak. Erik számára, mindig vágyálom volt, hogy egyszerre két nőt keféljen felváltva. Végre eljött a megvalósítás pillanata!Engem is izgatott a tudat és a tény, hogy az én puncim nedvével olajozott farkával hatol bele egy másik nőbe az a férfi, akit szeretek! Még végére sem értem a gondolataimnak, amikor újra én kerültem sorra. Majd megőrültem, amikor ismét éreztem a behatolásnak semmihez sem hasonlítható örömét! Fenséges érzés, amikor a kiéhezett, forró puncimat, szétfeszíti egy csodás farok. Emlékszem úgy éreztem abban a pillanatban, hogy szikrákat szór a szemem, annyira éreztem a testemen végigjáró örömöt. Reginára néztem, látni akartam, hogy ő, hogyan viseli, hogy alig egy perce az ő puncijában járt az a dákó, ami most engem kényeztet. Furcsa volt látni, ahogy sóvárogva szenvedett. Olyan volt, mint egy kiéhezett szuka, aki magát felkínálva várja, hogy valaki kedvére tegyen. Végtelenül felizgatott, hogy éppen ekkor bennem járt Erik, ezért próbáltam a legtöbbet mutatni magamból, hogy ne vegye még ki belőlem  örömét. Ahogy csak lehetett a kezeimre támaszkodva, a legerősebben rányomtam magam a bennem dolgozó farkára, összeszorítottam a hüvelyizmomat, majd váltakozó intenzitással kezdtem előre, hátra, jobbra és balra riszálni a csípőmet. Tudtam, hogy imádja, ha ezt csinálom! Éreztem, hogy egyszeriben hagyta, hogy én irányítsam a játékot, adott egy kis előnyt, hogy én diktáljam az ütemet. (Olyan szinten voltam már ekkor felfokozva, hogy már semmi más nem érdekelt, csak a saját kielégülésem)Annyira bennem volt ennek a végtelennek tűnő éjnek, Reginának, az elnyújtott előjátéknak a hatása, hogy mint egy hurrikán olyan intenzitással  kezdtem tombolni a bennem járó dákó felett. Kihasználtam, hogy Erik kezével már nem szorított össze minket Reginával. Szép lassan feltérdeltem, hogy így kezdjem el kissé homorítva előre-hátra csúsztatni magam a kedvenc játékszeremen.

- Jó kislány vagy, ügyesen mozogsz a farkamon- lihegte a hátam mögött Erik, kimért hangon, mintha fékkel fogná vissza magát, hogy ne élvezzen el azonnal. Hála az elnyújtott előjátéknak, nekem nem kellett sokat várnom a testi-lelki kielégülésre. Váratlanul ért engem is, hogy az eddig megszokott élvezeti lépcsők helyett, majdhogynem azonnal a gyönyörkapujához értem. Imádom az orgazmus semmihez sem hasonlítható érzését! Mintha minden lángolna bennem, olyan boldogság és energia jár át, mintha a világ tökéletes lenne! Éreztem, hogy a hüvelyizmom, szaggatott ütemben szorítja és engedi el Erik farkát, miközben szép lassan kihúzta belőlem, hogy Reginával játsszon tovább. Egy mozdulattal dugta be a nedveimmel áztatott szerszámot, az eddig szótlanul sóvárgó Regina hüvelyébe. Hátranéztem, hogy lássam a szemeimmel, ahogy teljes észvesztés mellett, állat módjára kezdtek el kefélni mellettem. Erik lehajtott fejjel, nézte, ahogy farkával ki-be jár a vágyott prosti ma már szétizgatott vaginájában. Felejthetetlen látvány volt látni őket, ahogy semmiféle sallang nélkül, csak arra hajtanak, hogy elélvezzenek. Láttam Erik arcán, hogy már nem bírja sokáig. Ott bujkált a szája szegletében, a jól ismert grimasz, ami azt jelezte, hogy közeleg a beteljesülés.

- Nagyon finom vagy kislány- mormolta észvesztően férfias orgánummal, majd magasabb fokozatra kapcsolva tolta tovább szerszámát a rongybabaként előre-hátra rángatott lány testébe.(Ez volt az a pont, amikor Regina is elérkezett a vágyak kapujához) Egyre hevesebben fújtatva és nyögve élvezett el. Mivel testünk még mindig szorosan összeért, éreztem az orgazmus okozta hamisíthatatlan reszketést végigfutni rajta. Erik miután érezte, hogy a fizetett legális szeretőjét is kielégítette, szó szerint kitépte a farkát az eufóriában fuldokló punciból majd célirányosan újra belém rakta kilövésre készülő rakétáját. Nem mondom, hogy nem élveztem az ismételt látogatást! Imádtam, hogy végre nem a megszokott mederben folynak a dolgok. Ezen az estén semmi sem volt megszokott! Nyoma nem volt a klasszikus szeretkezésnek. Kő kemény dugás volt, önzően és állatiasan. Élveztem, hogy Erik, mint egy gőzgép olyan erővel és ütemben dolgozott megint bennem.Már az sem érdekelte, hogy rég kiestünk a szerepünkből, hogy megváltozott a szerepjáték stratégiája. Ekkor már az sem zavarta, hogy egyfolytában a hátam mögé nézek. Láttam, hogy kezével még mindig Regina popsiját simogatta, miközben büszkén felemelt fejjel oroszlán módjára élvezett belém. Olyan hirtelen merevedett meg a teste, hogy ha nem látom, azt hittem volna, valami baj történt! Az hangja félelmetes volt, olyan volt, mint aki ezer éves elfojtott érzéseket akar világgá ordítani. Talán ezt is tette! Megszabadította magát a társadalom által elvárt erkölcsöktől! Hosszú elnyújtott orgazmusa volt, amit ilyen hosszan és intenzíven, velem kettesben eddig a percig még nem élt át. Percekig pulzált bennem a farka, végtelennek tűnő mennyiségű spermával töltve meg nyughatatlannak tűnő puncimat. Csodálatos volt látni közben az arcát, hogy mennyire más volt, mint a megszokott orgazmusai. Ezernyi érzést, színt láttam megjelenni minden rándulásában. Még Regina is mosolygó szemekkel nézte, hogy mennyire különbözött ez a menet a többitől. Nem tudom mennyi idő telt el, amíg mindannyian eléggé összeszedtük magunkat és befejeztük az első hármas orgiánkat. Az együtt töltött idő és élmények, olyan mélyen belénk vésődtek, hogy majdhogynem elfelejtettünk fizetni..Valahogy annyira természetes volt, hogy Regina a csapat része lett. Kicsi vicces volt, hogy majdhogynem ő akart fizetni ezért az orgazmusokban gazdag estéért:-) Egyszerű prostiként álltunk  hozzá, az éjszaka végére, már régi jó ismerősként búcsúztunk tőle. ( A barátságnak amúgy is ára van, szokták mondani.-)

Ezen az éjszakán volt valami a levegőben, amit nem lehetett pénzért megvenni, vagy felbérelni. Visszatért valami a kapcsolatunkba is Erikkel, ami talán mindig is bennünk szunnyadt, csak nem mertük elmondani. Eddig mindig csak azzal foglalkoztunk, hogy valamiben „minták” legyünk! Ennek ellenére csak az mentett meg minket, hogy vállaltuk és elfogadtuk, hogy gyarló emberek vagyunk rengeteg elnyomott mocskos vággyal.Pontosan egy éve még a boldogtalanság mocskában üldögéltem és tétlenül néztem végig, ahogy a kapcsolatom szép lassan kihűl. Most meg, itt ülök, és azt sem tudom, melyik élményemet írjam meg! Egy dolgot megtanultam, őszintén beszélni kell, elmondani és megérteni, hogy mindenkinek vannak vágyai és igényei! Csak találni kell egy közös pontot vagy egy Reginát, aki szenvedéllyel tölti fel a megszokást:-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr977047927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása