Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csapatépítés III. rész.
2012. október 08. írta: Elanor_Hope

Csapatépítés III. rész.

Tudtam, hogy Endi előbb utóbb megtalál, de erre az antréra én sem számítottam. Még fel sem eszméltem a lebukásom okozta rémültségemen, amikor már farkasszemet néztem a törölközője alatt dudorodó szerszámával. Hihetetlenül perverz és izgalmas volt a só szoba közepén letolt bugyival és melltartóban guggolni, miközben erőszakosan, de egyben gyengéden húzza a fejemet a farka felé.

A lábaddal nagyon jól dolgoztál rajtam te kis ribanc, most kipróbáljuk, hogy szopni, hogy tudsz!

Olyan hangon mondta mindezt, mint ahogy egy uralkodó szól szolgájához. A mozdulata a hangja mind azt sugározta, hogy számára nem vagyok más, mint egy alattvaló. Tudtam, hogy mi lesz a szerepem az elkövetkezendő időkre. Ha akarja, a ribanca leszek, ha kell, szolgálom. Az biztos, hogy mindent elkövetek, hogy örök életére megjegyezze a nevem és a testem szenvedélyét.Az irodai falai között egy átlagos egyenragú kollégám volt, most úgy irányít mintha egy diktáror lenne.

Tégy velem, amit akarsz! Feleltem miközben próbáltam kiszabadítani a fejem a szorításából. Egy mozdulattal téptem le róla a törülközőt, így szabaddá téve a fogságba esett szerszámát. Amit eddig csak a lábammal fedeztem fel, most ott volt a szemem előtt.

Szopjál ribanc! Mormolta miközben durván szétfeszítette a számat a vastag szerszámával.

Annyira hevesen tette mindezt, hogy nem bírtam tartani magam és nekidőltem a padnak. Hatalmas energiával és erővel lökte a farkát ki be számból a torkomig. Éreztem, hogy testem tiltakozik a hevessége ellen és mintegy fulladó kapkodok levegő után. Tetszett neki a helyzet, ahogy megfulladok a torkomig hatoló szerszámában. Egyre jobban nyomta a fejem. A nyelvemmel alig tudtam tartani az ütemet, hogy megfelelően kényeztessem a dákója elérhető részét. A hangján hallottam, hogy mélyen átjárja az extázis.

Szóval itt kényezteted magad ahelyett, hogy jól megdugtalak volna. mondta, miközben a hajamat ismét megragadva elhúzta a fejemet a farkától és emelt fel a földről.

Mutasd azt nedves mocskos puncidat, érezni akarom, az élvezeted ízét! Szinte lökött a padra. Egy pillanat alatt levette a bokámig tolt bugyimat és térdre borult előttem. Lábaimat térdben behajlítva szétfeszítette és úgy, mint aki nincs tudatánál, fúrta fejét nedvességtől tocsogó zamatos puncimba.

Éreztem a forró leheletét, ahogy a levegőt kapkodva szívja a csiklómat. Nyelvével a hüvelyemig hatolt kiszíva minden nedvességemet és vágyamat. A feje után nyúltam, nem érdekelt, hogy a pad szinte széttöri ebben a pozícióban a gerincemet, csak szorítottam a fejét hogy minél jobban tartsam a nyelvét a megfelelő úton.  Szemeimmel néztem, ahogy a feltartott lábaim között dolgozik, láttam az arcát, mennyire átszellemülve tesz boldoggá. Fürge nyelvével szinte szétnyalta a csiklómat és olyan erővel szívta mintha mérget kellene semlegesítenie.

Nagyon finom vagy, mormolta.. Majd újra hevesen lefetyelt tovább. Egyiken sem voltunk tudatában annak, hogy bármikor lebukhatunk, hogy akárki ránk nyithat.

A hangomat sem tudtam magamban tartani, halkan nyöszörögtem és vonaglottam akárhányszor fényesebbre nyalt.  Éreztem, hogy egyre gyorsabban veszi a levegőt ő is, minden lélegzetvételével durvább volt és állatiasabb. Egyszer csak kitépte a szorgos nyelvét a forró kelyhemből két kezével megfogta a szétfeszített lábamat és legerőszakosabban, ahogy csak lehetett egy pillanat alatt szó szerint belém vágta a farkát.

Ez való neked! Szinte ordítva elfojtott hangon szólt miközben belém döfött újra. A szemébe néztem végig, láttam a tekintetében a tüzet, felsőbbrendűséget.

Akarod a farkam? Mormolta. Szereted, ha így kefélik a szűk kis pinádat?

Imádom, ahogy kefélsz! Lihegtem. Könyörgöm, dugd szét a puncimat! Nagyon kívánlak!

Mintha drogok lettek volna a szavaink, csak arra emlékszem, hogy akkor először megcsókolt. Kezeimmel átkulcsoltam a nyakát és kicsit feljebb húztam magam, így megteremetve az a pózt, amelyben mélyebbre tudott hatolni. Úgy csókoltuk egymást, mint a kiéhezett vadak. Hallottam, ahogy próbálunk mind ketten nyögni és egyben levegőt venni. A pad ütemesen mozgott alattunk, hatalmas hangerővel szólhatott, de nem zavart. Izgatott minden zaj, amit csaptunk, a pad zörgése, a testének hangja, ahogy a testemhez ütődik, a nedves dákójának jellegzetes cuppogása, ahogy belém hatol.

Próbáltam a feszíteni az izmaimat, szinte összepréseltem az izmos farkát a hüvelyemmel, amit nagyon díjazott.  Imádtam Endi szemébe nézni miközben átszellemülten dolgozott az élvezetünkért. látni az érzést az arcán, amit átél, a halk elnyelt élvezetet és az előtörő nyögéseket.

Ahogy csak tudtam közelhajoltam a füléhez és mély búgó hangon a következőt mondtam

Kérlek, élvezz a csiklómra, érezni akarom a legérzékenyebb pontomon, ahogy elélvezel.

Azt hiszem ez a mondat még inkább hergelte tovább. Válasz helyett újra megcsókolt. A szenvedélyessége által olyan szinten gyorsultak fel az események, hogy éreztem elérkezek a csúcsra. Hatalmas hangerővel döngetett, a pad szinte kettészakadt olyan zajjal csapódott falnak. Csókjában majdnem megfulladtam, szorítottuk egymás száját a másikhoz miközben félszegen levegőért kapkodtunk. Eszméletlen forróság járt át. Amikor éreztem, hogy előtör bennem a vulkán még mindig nyakát ölelve remegtem meg testem minden részén. Remegő hangon csak annyit tudtam mondani, hogy „úristen, de jó vagy”

Amikor éreztem, hogy egyszerre ellök magától és a farka után nyúl. Még most is látom a mozdulatát, ahogy kihúzza belőlem a formás dárdáját és a fényesre kefélt puncim felé húzza. Látom, ahogy a duzzadt csiklóm előtt kezdi verni hű szolgáját. Soha nem felejtem el, ahogy abból a csodálatos szerszámból hirtelen előtörő forró spermafürdő hatalmas erővel nekilövell a puncim legérzékibb pontjára.

Eszméletlenül jó érzés volt átélni, ahogy a spermája szépen végigfolyik az alélt kelyhemen. Ez a helyzet egyszerre volt mocskos és izgalmas ott a só kamra közepén.  Nem tudom mennyi idő telt, amíg a gyönyörnek átadtuk magunkat, de az biztos, hogy nem voltunk egyedül. Amikor oldalra néztem, csak annyit láttam, hogy az üvegajtó túloldalán két kollégám egymás mellett álló farokkal a kezükben nézik, ahogy Endi a még mindig széttárt combjaim között pihen.

Akkor már tudtam, hogy a csapatépítős kalandom még nem ért véget.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mocskosvagyak.blog.hu/api/trackback/id/tr344826605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása